eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › WYMIANA DRZWI W BUDYNKACH, REMONT BOCZNICY KOLEJOWEJ, REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH - sprawa nr 83/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Grudziądz: WYMIANA DRZWI W BUDYNKACH, REMONT BOCZNICY KOLEJOWEJ, REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH - sprawa nr 83/2013
Numer ogłoszenia: 410856 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344178 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA DRZWI W BUDYNKACH, REMONT BOCZNICY KOLEJOWEJ, REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH - sprawa nr 83/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi w budynkach, remont bocznicy kolejowej, remont węzłów sanitarnych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: wymiana drzwi zewnętrznych w budynkach nr 49, 51, 52, 169 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. 2)Zadanie nr 2: remont bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w miejscowości Gardeja. 3)Zadanie nr 3: remont węzłów sanitarnych oraz klatki schodowej w budynku nr 20 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: wymiana drzwi zewnętrznych w budynkach nr 49, 51, 52, 169 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. ROBOTY: Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej: nadproża prefabrykowane L-19 i dł. 150cm - 24 szt. tynk cementowo-wapienny kat. III; gips szpachlowy; emulsja gruntująca ALTAS UNI GRUNT lub rozwiązanie równorzędne; farba emulsyjna zewnętrzna i wewnętrzna (kolor dobrać do istniejących ścian); drzwi zewnętrzne wraz z ościeżnicą i kompletem okuć o wym.1,0x2,05m (12 szt.)-drzwi pełne, tłoczone, z blachy stalowej pokrytej folią dekoracyjna PVC odporną na promienie UV, zawieszone na trzech zawiasach, wypełnione płytą twardego polistyrenu spienionego, dolny zamek trzybolcowy, górny zamek trzybolcowy oraz trzy stałe bolce antywyważeniowe, dwie uszczelki ( uszczelka skrzydła oraz uszczelka ościeżnicy), kolor i wzór dobrać do istniejących drzwi zamontowanych na budynku nr 50; 4 - szt. skrzydła LEWE, 8 szt. - skrzydła PRAWE. Wymiana stolarki drzwiowej i wewnętrznej - wiatrołap nadproża prefabrykowane L-19 i dł. 150 cm - 8 szt. tynk cementowo-wapienny kat. III; gips szpachlowy; emulsja gruntująca ALTAS UNI GRUNT lub rozwiązanie równorzędne; farba emulsyjna wewnętrzna (kolor dobrać do istniejących ścian); farba ftalowa podkładowa i nawierzchniowa do malowania ścian kolor dobrać do istniejącego koloru ścian; drzwi wewnętrzne o wym. 1,0x2,05m wraz z ościeżnicą stalową - skrzydła drzwiowe płytowe, pełne, klamka z szyldem na wkładkę patentową w kolorze stalowym, zwieszane na trzech zawiasach czopowych wkręcanych, wypełnienie drzwi -plaster miodu, kolor uzgodnić z użytkownikiem na etapie wykonywania prac, 4 szt. - skrzydła LEWE oraz 4 szt.- skrzydła PRAWE; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 -utylizacja odpadów 2)Zadanie nr 2: remont bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w miejscowości Gardeja. Informacja uzupełniająca: odgałęzienie od linii kolejowej Toruń - Malbork, długość całkowita: 2194,00m, rozjazdów - 7 szt., ramp za i wyładowczych - 1 szt., przepusty 3 szt. ROBOTY BUDOWLANE: wymiana podkładów drewnianych i podrozjazdnic drewnianych; uzupełnienie podsypki; regulacja układu geometrycznego torów; uzupełnienie ubytków betonowych głowic i wnętrza przepustów. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45234116-2 - roboty budowlane w zakresie torów kolejowych 3)Zadanie nr 3: remont węzłów sanitarnych oraz klatki schodowej w budynku nr 20 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE: odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; odnowienie powłok malarskich stolarki okiennej; odnowienie powłok malarskich stolarki drzwiowej; częściowa wymiana wykładzin oraz posadzki z płytek ceramicznych; naprawa uszkodzonych tynków; wymiana armatury sanitarnej; zamontowanie kabiny prysznicowej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 54100000-4- roboty tynkarskie KOD CPV: 45232460-4 - roboty sanitarne KOD CPV: 45317000-2 - instalacje elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz umowa. 4.Budynek, teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz zabytkowy charakter nieruchomości. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 9.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 10.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym - odpowiednio dla danego zadania; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej - odpowiednio dla danego zadania; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu - odpowiednio dla danego zadania. 11.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 13.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa. Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w: zadaniu nr 2: remont bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w miejscowości Gardeja; zadaniu nr 3: remont węzłów sanitarnych oraz klatki schodowej w budynku nr 20 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu, z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną w zadaniu nr 2 i 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 90.50.00.00-2, 45.23.41.16-2, 54.10.00.00-4, 45.23.24.60-4, 45.31.70.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wymiana drzwi zewnętrznych w budynkach nr 49, 51, 52, 169 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i Nieruchomości Komercyjnych PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42782,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43767,54

  • Oferta z najniższą ceną: 24674,93 / Oferta z najwyższą ceną: 43767,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.