eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części
Numer ogłoszenia: 4107 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289015 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podziałem na VII części: CZĘŚĆ I - dostawa stacji roboczych; CZĘŚĆ II - dostawa urządzeń sieciowych; CZĘŚĆ III - dostawa urządzeń sieciowych; CZĘŚĆ IV - dostawa pakietów: Enhanced FortiCare FortiAnalyzer-100B, Bundle Renewal FortiMail-400, AHB-24x7x8 FortiMail-400; CZĘŚĆ V - dostawa sprzętu komputerowego; CZĘŚĆ VI - dostawa oprogramowania; CZĘŚĆ VII - dostawa drukarek laserowych wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymagał, aby Wykonawca: przedłożył wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oferowanego sprzętu w zakresie części I, II, V, VII - zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, dostarczył certyfikaty - dla przedmiotu oferowanego w zakresie części I w pkt 1) poz. 11 oraz w pkt. 2) poz. 9, jak również w zakresie części II poz. 17, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczył licencje aktywacyjne dla funkcji bezpieczeństwa - dla przedmiotu oferowanego w zakresie części II poz. 21, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ - najpóźniej w dniu dostawy - dostarczył gwarancje/licencje - dla przedmiotów objętych gwarancją/posiadających licencje, oferowanych w zakresie części I, II, III, V, VI, VII - najpóźniej w dniu dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa stacji roboczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EWAM SYSTEM Mariusz Rychlik, ul. Złotowska 66, 60-189 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111623,73

  • Oferta z najniższą ceną: 111623,73 / Oferta z najwyższą ceną: 126690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa urządzeń sieciowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Point Sp. z o.o., ul. Wagonowa 12, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40973,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa urządzeń sieciowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRECOM POZNAŃ Sp. z o.o., ul. Mokotowska 4/6, 00-641 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147305,86

  • Oferta z najniższą ceną: 147305,86 / Oferta z najwyższą ceną: 174399,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa pakietów: Enhanced FortiCare FortiAnalyzer-100B, Bundle Renewal FortiMail-400, AHB-24x7x8 FortiMail-400;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Point Sp. z o.o., ul. Wagonowa 12, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24975,15

  • Oferta z najniższą ceną: 24975,15 / Oferta z najwyższą ceną: 28559,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P. MEDICOM, ul. Lęborska 31A, 60-431 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95964,28

  • Oferta z najniższą ceną: 95964,28 / Oferta z najwyższą ceną: 98010,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp.j. A.Bąk i Spółka, Niekanin, ul. Śliwkowa 1, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141352,83

  • Oferta z najniższą ceną: 141352,83 / Oferta z najwyższą ceną: 151218,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.