eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku głównym Zespołu Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza w Lublińcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-28

Lubliniec: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku głównym Zespołu Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 410796 - 2009; data zamieszczenia: 28.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Adama Mickiewicza , ul. Sobieskiego 22, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3511433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mickewicz.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego - szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku głównym Zespołu Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza w Lublińcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku głównym Zespołu Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza w Lublińcu. Nazwa i kod wg. CPV- 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych - usługi sprzątania szkół. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do część II specyfikacji, istotnych warunków zamówienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm. ): 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie warunek ten musi spełniać każdy wykonawca. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) wykonali jako wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Przez usługę porównywalna należy rozumieć usługę, która spełnia łącznie następujące warunki: a) świadczenie usługi na podstawie umowy, przez okres minimum 12 miesięcy. b)świadczenie usługi w sposób ciągły ( minimum pięć dni w tygodniu), c) powierzchnia objęta usługą minimum 1000 m2 powierzchni użytkowej (z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów) d) świadczenie usługi w obiektach, które realizują zadania o charakterze tzw. (użyteczności publicznej) takich jak np. urzędy, SZKOŁY, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe, itp. - z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów, 2) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. 1.4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie objętym przetargiem , 2. Określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania: w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia wspólnie warunki musi spełniać każdy wykonawca: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1-10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 2.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą ofertę odpowiadającą treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, a wymaganych w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zamawiający wezwanie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego dokumentów lub oświadczeń lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo złożyli wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełniają warunki do udziału w postępowaniu muszą załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że przedmiot działalności odpowiada profilowi przedmiotu zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 1.1 Oryginał lub kopia pełnomocnictwa osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwego do poszczególnych czynności, 1.2 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art, 24 ust l pkl 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust l pkl 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.4 Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 1.5 UMOWĘ KONSORCJUM w przypadku składania oferty przez konsorcjum: Zamawiający nie dopuszcza składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 1.6 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólne. Oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, zaświadczenie (dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę). 1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całość wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, zaświadczenie / dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 1.9 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy usług utrzymania czystości w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi podane w wykazie zostały wykonane należycie - referencje, 1.10 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 3 do III części specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.11 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.1.8. wykonawca wskazał narzędzie i urządzenia , którymi będzie dysponował załącznik nr 4 do III części specyfikacji istotnych warunków zamówienia- załącznik składany przez wykonawcę wyłącznie w sytuacji gdy w załączniku nr 3 - pkt.1.8 wykonawca wskaże wymieniony sprzęt jako nie znajdujący się w jego dyspozycji. 1.12 . Kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w okresie objętym przetargiem w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę, 1.13 . Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 5 do III części specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.14 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.1.11 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował załącznik nr 6 do III części specyfikacji istotnych warunków zamówienia- załącznik składany przez wykonawcę wyłącznie w sytuacji gdy w załączniku nr 5 - pkt.1.11 wykonawca wskaże wymienione osoby jako nie znajdujące się w jego dyspozycji. 1.15.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wszczęcie czynności zgodnie z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania; - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, ( wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np.(Nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga! wszelką korespondencje oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mickiewicz.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza ul. Sobieskiego 22 42-700 Lubliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat - Zespół Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicza ul. Sobieskiego 22 42-700 Lubliniec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.