Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-15
Łowicz: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Uzupełnienie oferty turystyczno-kulturalnej Powiatu Łowickiego poprzez przebudowę budynku siedziby Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej
Numer ogłoszenia: 410766 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki , ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375902, faks 46 8375015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Uzupełnienie oferty turystyczno-kulturalnej Powiatu Łowickiego poprzez przebudowę budynku siedziby Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr I: Dostawa mebli do budynku Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu 1. Łóżko - 30 sztuk, 2. Materac sprężynowy - 30 sztuk, 3. Szafka nocna - 30 sztuk, 4. Szafa - 17 sztuk, 5. Stół - 15 sztuk, 6. Krzesło - 86 sztuk, 7. Regał zamknięty - 1 sztuka, 8. Szafka niska - 1 sztuka, 9. Stół konferencyjny - 8 sztuk, 10. Stół 80x80 - 1 sztuka, 11. Biurko do gabinetu dyrektora - 1 sztuka, 12. Biurko do Centrum Informacji Turystycznej - 1 sztuka, 13. Biurko do pomieszczeń biurowych - 4 sztuki, 14. Szafa biurowa do gabinetu dyrektora - 1 sztuka, 15. Szafa biurowa do pomieszczeń biurowych - 4 sztuki, 16. Sejf depozytowy - 1 sztuka, 17. Szafa pancerna - 1 sztuka, 18. Krzesło biurowe - 6 sztuk, 19. Meble kuchenne - 2 zestawy. ZADANIE nr II: Dostawa sprzętu elektronicznego, biurowego i nagłośnienia do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu 1. Rzutnik - 2 sztuki, 2. Ekran projekcyjny - 2 sztuki, 3. Nagłośnienie - 1 komplet, 4. Zestaw komputerowy - 2 sztuki, 5. Hot-spot - 1 sztuka, 6. Telewizor LCD 22 cale - 16 sztuk, 7. Drukarka, ksero, fax (urządzenie wielofunkcyjne) - 1 sztuka. ZADANIE nr III: Dostawa sprzętu AGD do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu 1. Czajnik elektryczny - 18 sztuk, 2. Lodówka - 2 sztuki, 3. Kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki, 4. Ekspres do kawy - 2 sztuki, 5. Odkurzacz - 3 sztuki, 6. Żelazko - 2 sztuki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 32.34.24.00-6, 32.32.12.00-1, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił w w. warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił w w. warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił w w. warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił w w. warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na to, że Zamawiający nie uszczegółowił w w. warunku udziału w postępowaniu dokona oceny jego spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy dla każdego Zadania, na które Wykonawca składa ofertę, 3) Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osobę/osoby, których umocowanie do wykonywania tych czynności nie wynika z innych przedstawionych z ofertą dokumentów - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 5) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub/i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt III.5 należy przedstawić tylko dla zadania nr I. Uwaga: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 31.01.2011 r., jednak nie wcześniej niż z rozpoczęciem 2011 r.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w następującym zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1) zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia: a. w przypadku działania siły wyższej - o czas działania siły wyższej, b. w przypadku następstwa okoliczności leżących po stronie Zamawiającego - - o czas występowania tych okoliczności, c. w przypadku, gdy zmiana terminu warunkuje otrzymanie lub rozliczenie transzy dofinansowania z Instytucji Zarządzającej w ramach Projektu wskazanego w tytule zamówienia - zwanego dalej Projektem, d. w przypadku, gdy stopień zaawansowania robót budowlanych wykonywanych w ramach Projektu w budynku Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej uniemożliwi wykonanie Przedmiotu umowy. 2). zmiana rodzaju rozwiązań technicznych lub parametrów zaoferowanych w ofercie: a. w przypadku, gdy parametry techniczne urządzeń będą korzystniejsze dla Zamawiającego niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie, b. w przypadku gdy konieczne są zmiany związane z uzyskaniem przez zamawiającego dofinansowania na realizację Projektu lub są konieczne aby zamawiający wywiązał się ze zobowiązań określonych w Umowie o dofinansowanie Projektu, a cena nie ulegnie zmianie, c. w przypadku pojawienia się na rynku sprzętu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości, a cena nie ulegnie zmianie, d. w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3) W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT zmianie może ulec cena netto, stawka podatku VAT oraz jego wartość, pod warunkiem, że cena brutto nie ulegnie zwiększeniu. Dotyczy to całości wynagrodzenia ryczałtowego oraz cen poszczególnych urządzeń stanowiących Przedmiot Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na realizację projektu pn. Uzupełnienie oferty turystyczno-kulturalnej Powiatu Łowickiego poprzez przebudowę budynku siedziby Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej obejmującego wyżej opisany przedmiot zamówienia Powiat Łowicki uzyskał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa III - Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.5 Infrastruktura turystyczno - rekreacyjna.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr I: Dostawa mebli do budynku Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Łóżko - 30 sztuk 2. Materac sprężynowy - 30 sztuk 3. Szafka nocna - 30 sztuk 4. Szafa - 17 sztuk 5. Stół - 15 sztuk 6. Krzesło - 86 sztuk 7. Regał zamknięty - 1 sztuka 8. Szafka niska - 1 sztuka 9. Stół konferencyjny - 8 sztuk 10. Stół 80x80 - 1 sztuka 11. Biurko do gabinetu dyrektora - 1 sztuka 12. Biurko do Centrum Informacji Turystycznej - 1 sztuka 13. Biurko do pomieszczeń biurowych - 4 sztuki 14. Szafa biurowa do gabinetu dyrektora - 1 sztuka 15. Szafa biurowa do pomieszczeń biurowych - 4 sztuki 16. Sejf depozytowy - 1 sztuka 17. Szafa pancerna - 1 sztuka 18. Krzesło biurowe - 6 sztuk 19. Meble kuchenne - 2 zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr II: Dostawa sprzętu elektronicznego, biurowego i nagłośnienia do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Rzutnik - 2 sztuki 2. Ekran projekcyjny - 2 sztuki 3. Nagłośnienie - 1 komplet 4. Zestaw komputerowy - 2 sztuki 5. Hot-spot - 1 sztuka 6. Telewizor LCD 22 cale - 16 sztuk 7. Drukarka, ksero, fax (urządzenie wielofunkcyjne) - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.32.12.00-1, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr III: Dostawa sprzętu AGD do Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Czajnik elektryczny - 18 sztuk 2. Lodówka - 2 sztuki 3. Kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki 4. Ekspres do kawy - 2 sztuki 5. Odkurzacz - 3 sztuki 6. Żelazko - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Budowa instalacji gazowej wraz z kotłownią gazową na gaz ziemny i instalacją c.o. w budynku Szkoły Podstawowej w Wygodzie
- Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zduny i Gminy Chąśno
- "Remont drogi powiatowej nr 2708E odc. Długie - Stępów"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Dostawa mebli
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Rewitalizacja wieży ciśnień w Drezdenku
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.