eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa druku kalendarzy, plakatów i broszur informacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-15

Warszawa: Usługa druku kalendarzy, plakatów i broszur informacyjnych.
Numer ogłoszenia: 410654 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348856 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 597 92 90, 022 597 96 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku kalendarzy, plakatów i broszur informacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Druk broszury informacyjnej NT. opłat za korzystanie ze środowiska 5700 szt.; Część II Druk plakatu A2 pn. Baterie i akumulatorki 6000 szt.; Część III Druk serii 6 publikacji dotyczących działań wdrażanych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach PROW 9300 szt.; Część IV Druk kalendarzy kieszonkowych 9x16 cm 450 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 30.19.97.92 - Kalendarze 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część III realizowana jest w ramach projektu: Materiały informacyjne dla beneficjentów Programu - 2010 rok w ramach Pomocy Technicznej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Część IV realizowana jest w ramach projektu: Gadżety promocyjne KSOW - 2010 rok w ramach Pomocy Technicznej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELDRUK HELENA RABALSKA, UL. PARTYZANTÓW 3B, 82-200 MALBORK, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6555,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6156,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56670,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K, UL. J. KASPROWICZA 8A/5, 31-523 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4082,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF BOIŃSKI I ADAM KROKOWSKI, UL. STRAŻACKA 35, 43-382 BIELSKO-BIAŁA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25267,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25267,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96370,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH ZAPOL DMOCHOWSKI, SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA, AL. PIASTÓW 42, 71-062 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8172,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5337,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5337,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6564,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.