eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › przebudowa ulicy powiatowej Nr 1245 N Plebiscytowej w Ostródzie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-10

POZYCJA 41064

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostróda: przebudowa ulicy powiatowej Nr 1245 N Plebiscytowej w Ostródzie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, do kontaktów: Ostrowska Małgorzata, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, fax 089 6429817, e-mail: sekretariat@powiat.ostroda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.ostroda.pl Adres profilu nabywcy (URL): nie dotyczy Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, Ostrowska Małgorzata, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (0-89) 646-24-14, fax (0-89) 642-17-62, e-mail: zdp_ostroda@wp.pl, www.powiat.ostroda.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy powiatowej Nr 1245 N Plebiscytowej w Ostródzie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ostróda. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa dotyczy ulicy powiatowej Plebiscytowej w Ostródzie wraz z infrastrukturą techniczną. Przewidywany zakres rzeczowy robót do wykonania w roku 2006 - 100% zakresu rzeczowego. Płatnośc za wykonane roboty w roku 2006 do pełnej wysokości.Projekt cześciowo dofinansowany ze środków Kontraktu Wojewódzkiego dla Województwa Warmińsko - mazurskiego na lata 2005-2006( w roku budżetowym 2006) W części dofinasowanej projektu wyszczególniono następujący zakres: wykonanie nawierzchni drogowej - 2163,1 mb ( 14740 m2 nawierzchnie asfaltowe, 7927 m2 kostka betonowa - wjazdy, zatoki autobusowe, chodniki), wykonanie murów oporowych 108,5 m, wykonanie kanalizacji deszczowej - 2.148,5 mb, W części nieobjętej dofinansowaniem wyszczególniono następujące prace: wykonanie oświetlenia ulicznego - 61 pkt., przebudowa urządzeń energetycznych - 272,0m, przebudowa urzadzeń teletechnicznych 491,0m, przebudowa wodociągu 74,5 m, przebudowa sieci gazowej - 221,95m, usunięcie drzew i krzewów - 142 szt., 119,6 m2, organizacja ruchu - 1 kpl (roboty rzobiórkowe, znaki drogowe - słupki - 110 szt., znaki 120 szt., tabliczki 9 szt., oznakowanie poziome - 270,30 m2, wiaty przystankowe 8 kpl) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. h) Kopie uprawnień posiadanych przez osoby wskazane na kierowników robót branży drogowej, sanitarnej i gazowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego. i) Kopia uprawnień posiadanych przez osobę wskazaną na kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. j) Zamawiający żąda przedstawienia kopii zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, jakim powinien się wykazać pracownik przewidziany na kierownika robót. k) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. l) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. m) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. n) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. o)W przypadku wspólnego ubiegania się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów ), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum. 9.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt. 9 ppkt. 9.3. lit. b, c, e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia); - pkt 9 ppkt. 9.3. lit. d- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 9.3. lit. b, c, d, e - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia powyższych dokumentów stosuje się odpowiednio. Wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W części dofinasowanej projektu wyszczególniono następujący zakres: wykonanie nawierzchni drogowej - 2163,1 mb ( 14740 m2 nawierzchnie asfaltowe, 7927 m2 kostka betonowa - wjazdy, zatoki autobusowe, chodniki), wykonanie murów oporowych 108,5 m, wykonanie kanalizacji deszczowej - 2.148,5 mb, W części nieobjętej dofinansowaniem wyszczególniono następujące prace: wykonanie oświetlenia ulicznego - 61 pkt., przebudowa urządzeń energetycznych - 272,0m, przebudowa urzadzeń teletechnicznych 491,0m, przebudowa wodociągu 74,5 m, przebudowa sieci gazowej - 221,95m, usunięcie drzew i krzewów - 142 szt., 119,6 m2, organizacja ruchu - 1 kpl (roboty rzobiórkowe, znaki drogowe - słupki - 110 szt., znaki 120 szt., tabliczki 9 szt., oznakowanie poziome - 270,30 m2, wiaty przystankowe 8 kpl) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 140.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł - 50%; - musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane branży drogowej, sanitarnej i gazowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, którym zamierza powierzyć funkcje kierowników robót w/w branż; osoby te muszą należeć do właściwego samorządu zawodowego; - musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy, osoba ta musi należeć do właściwego samorządu zawodowego. c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł - 40%; - musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie co najmniej 500.000,00 zł - 10%. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić minimalne warunki określone w pkt 9.1. lit. a, b, c. Za wyjątkiem warunków dotyczących doświadczenia, zdolności finansowej lub kredytowej oraz posiadanego ubezpieczenia, pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Ocena doświadczenia wykonawcy, polegała będzie na ocenie ilości wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości co najmniej 4.000.000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każdy wykonawca, który spełni wymóg wykonania co najmniej jednej wskazanej wyżej roboty budowlanej będzie oceniany wg wzoru: Do : Dmax x 10 pkt. x 50 % gdzie : Do - ilość robót wykonanych wskazanych w badanym wniosku o wartości równej 4.000.000,00 zł lub wyższej; Dmax - największa ilość wykonanych robót wskazanych w badanych wnioskach o wartości równej 4.000.000,00 zł lub wyższej. Ocena posiadanych środków finansowych przez wykonawców lub posiadanej przez wykonawców zdolności kredytowej, zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy spełnią wymóg posiadania środków finansowych w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł, wg wzoru : Zo : Zmax x 10 pkt. x 40 % gdzie : Zo - wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość posiadanej zdolności kredytowej wskazanych w badanym wniosku, w kwocie równej 4.000.000,00 zł lub wyższej; Zmax - najwyższa kwota posiadanych środków finansowych lub najwyższa kwota posiadanej zdolności kredytowej spośród wskazanych w badanych wnioskach, w wysokości równej 4.000.000,00 zł lub wyższej. Ocena posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy wykażą się posiadaniem w/w ubezpieczenia w kwocie minimum 500.000,00 zł, wg wzoru : Uo : Umax x 10 pkt. x 10 % gdzie : Uo - wysokość ubezpieczenia w badanym wniosku w kwocie równej 500.000,00 zł lub wyższej; Umax - najwyższa kwota ubezpieczenia spośród badanych wniosków w kwocie równej 500.000,00 zł lub wyższej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. h) Kopie uprawnień posiadanych przez osoby wskazane na kierowników robót branży drogowej, sanitarnej i gazowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego. i) Kopia uprawnień posiadanych przez osobę wskazaną na kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. j) Zamawiający żąda przedstawienia kopii zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, jakim powinien się wykazać pracownik przewidziany na kierownika robót. k) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. l) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. m) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. n) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. o)W przypadku wspólnego ubiegania się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów ), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum. 9.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt. 9 ppkt. 9.3. lit. b, c, e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia); - pkt 9 ppkt. 9.3. lit. d- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 9.3. lit. b, c, d, e - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia powyższych dokumentów stosuje się odpowiednio. Wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie udostępnia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.