eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, znak sprawy 17/SZP/łącz./11



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Koszalin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, znak sprawy 17/SZP/łącz./11
Numer ogłoszenia: 410626 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, znak sprawy 17/SZP/łącz./11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, w tym kaset, tuszy, tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru do druku ciągłego. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj/typ materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzeń oraz ilości materiałów objętych niniejszym zamówieniem zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania w stosunku do Wykonawcy i oferowanych materiałów eksploatacyjnych: 1) Oferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe. 2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tusze, tonery i wkłady będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 3) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu komputerowego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale telefonicznie lub faxem. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad. 5) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania kasety, tuszu lub tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy konieczności naprawy. Koszty naprawy ponosi Wykonawca. 6) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe. 7) Zamawiający informuje, że jest związany umowami gwarancyjnymi z producentami używanych urządzeń. Zawarte przez Zamawiającego umowy gwarancyjne nakładają m.in. obowiązek stosowania materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych i preferowanych w instrukcjach obsługi. Nie przestrzeganie umowy gwarancyjnej może narazić Zamawiającego na jej utratę i szkodę. 4. Informacja o wymaganiach w stosunku do ofert równoważnych: 1) Zamawiający informuje, że dopuszcza złożenie oferty na materiały eksploatacyjne stanowiące jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, symbolu katalogowego producenta, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na klasę produktu i służy ustaleniu standardu dotyczącego parametrów, w szczególności: pojemności, wydajności, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3) W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga się, aby zaoferowany produkt równoważny współpracował z urządzeniami wymienionymi w załączniku nr 5 do SIWZ oraz odpowiadał, co najmniej wydajności, jakości wydruku lub pojemności określonej w niniejszym załączniku - dane dotyczące zaoferowanego przez Wykonawcę produktu równoważnego powinny być wpisane odpowiednio w kolumnach 4, 5 i 6 w/w załącznika z podaniem nazw symboli lub producentów lub poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że spełniają one, co najmniej wymagane przez Zamawiającego parametry. 4) Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 uPzp. 5. Informacja o wymaganiach dotyczących gwarancji/rękojmi: 1) Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane w bieżącym roku. 2) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego posiadały termin przydatności do użycia, na co najmniej 12 miesięcy licząc od terminu protokolarnego odbioru towaru od Wykonawcy. 6. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 2) Dostawa odbędzie się jednorazowo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 Spółka Jawna Iwona Stempień Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24581,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19065,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26932,75

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiane artykuły są produktami powszechnie dostępnymi do standardowych urządzeń komputerowych - drukarek. Są również produktami o określonych ustalonych standardach jakościowych. Występują w dużej liczbie sklepów i hurtowni zajmujących się sprzedażą i dystrybucją tego typu artykułów. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 11 ust. 8 uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.