eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gardeja › Przebudowa odcinka drogi gminnej od drogi krajowej nr 55 do oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci wodociągowej i przyłączy z rur azbestowo-cementowych na rury HDPE w Gardei

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Gardeja: Przebudowa odcinka drogi gminnej od drogi krajowej nr 55 do oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci wodociągowej i przyłączy z rur azbestowo-cementowych na rury HDPE w Gardei
Numer ogłoszenia: 41054 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gardeja , ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, woj. pomorskie, tel. 055 2624050, faks 055 2624055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi gminnej od drogi krajowej nr 55 do oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci wodociągowej i przyłączy z rur azbestowo-cementowych na rury HDPE w Gardei.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej od drogi krajowej nr 55 do oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci wodociągowej i przyłączy z rur azbestowo-cementowych na rury HDPE w Gardei. 2. Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Gardeja, oraz budżetu Państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008- 2011 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę ul. Młyńskiej 1040 mb 2) Przebudowę chodnika i zjazdów 3) Odwodnienie drogi 4) Przebudowę ul. Młyńskiej dojazd do osiedla 472 mb 5) Przebudowę chodnika i zjazdów - przy drodze do osiedla 6) Oznakowanie drogi znakami pionowymi i poziomymi 7) Sieć wodociągowa z rur HDPE dn. 160 - 1150 mb 8) Sieć wodociągowa z rur HDPE dn. 110 - 100 mb 9) Przyłącza z rur PE dn. 40 - 416 mb 10) Przyłącza z rur PE dn. 50 - 69 mb 11) Przyłącza z rur stalowych ocynkowanych dn. 32 - 120 mb 12) Hydranty - 13 kpl. 13) Zasuwy dn. 150 - 4szt. 14) Zasuwy dn. 80 - 1 szt. 15) Wodomierze - 35 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: Lp. Warunek udziału w postępowaniu Dokument na potwierdzenie warunku 1. Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - wypełnić formularz 3.1. w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; 3. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej dwie roboty drogowe polegające na wykonaniu (w każdej z robót) dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 10 000 m2 oraz dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu ( w każdej z robót) sieci wodociągowej z przyłączami o łącznej długości minimum 2,0 km.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej formularzowi 3.3. , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w branży drogowej, b) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z formularzem 3.2. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym wg formularza 3.2. do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 5 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: - Wypełniony druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; - Udzielenie co najmniej 5 - letniej gwarancji - Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2000 r. Nr 1126 tekst jednolity ze zm.). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. - Sporządzony kosztorys ofertowy (w wersji papierowej) (Formularz 2.1.) ściśle wg załączonych przedmiarów robót. - Wypełniony WYKAZ STAWEK I NARZUTÓW - Formularz 2.2. - Wypełniony druk Doświadczenie zawodowe (Formularz 3.3.) tj. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej dwie roboty drogowe polegające na wykonaniu (w każdej z robót) dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 10 000 m2 oraz dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu ( w każdej z robót) sieci wodociągowej z przyłączami o łącznej długości minimum 2,0 km. (referencje - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę). - Wypełniony druk Potencjał kadrowy (Formularz 3.2.) - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z formularzem 3.2. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym wg formularza 3.2. do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. - Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Zakres przedmiotu zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom wraz z podaniem nazwy (firm) proponowanych podwykonawców, zgodny w treści formularza 3.4. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym formularzu należy złożyć oświadczenie o treści: zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców a) Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. - W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna, która musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - określenie odpowiedzialności solidarnej konsorcjum względem zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardeja.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.