eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyborów › Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Międzyborów: Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie
Numer ogłoszenia: 410516 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Międzyborowie , ul. Staszica 5, 96-316 Międzyborów, woj. mazowieckie, tel. 46 855 27 18, faks 46 855 54 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.miedzyborow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa - Zespół Szkół Publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: Zadanie nr 1: Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie Zadanie nr 2: Przygotowanie oraz dostarczenie i wydanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej oraz Gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie z produktów własnych, dostawę własnym transportem i wydanie w przedszkolu posiłków zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. 4. Wymagania dotyczące posiłków Dla zadania nr 1: Posiłek powinien składać się z: Zupy - 250 ml. Drugiego dania w tym: 1. produkt węglowodanowy: ziemniaki, kasza, ryż, makaron bądź, np. kluski śląskie 200g.; 2. produkt białkowy pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryba) - gotowy 80g.; 3. surówka, jarzyny gotowane, bądź owoc 100g.(asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny); 4. kompot 200ml. z produktów świeżych i pełnowartościowych. Dwa razy w tygodniu drugie danie jarskie składające się z: 1. produktu węglowodanowego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kluski, placki, itp.200g.; 2. produkt białkowy (ryba, ser, jaja kurze) - gotowy 80g.; 3. surówka, jarzyny gotowane, bądź owoc 100g.(asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny); 4. kompot 200ml. z produktów świeżych i pełnowartościowych. Przewidywana łączna ilość posiłków w trakcie trwania zamówienia wyniesie maksymalnie dla zadania nr 32.000 szt. - ilość posiłków została oszacowana na podstawie frekwencji uczestnictwa przedszkolaków na obiadach w 2014 roku i może ulec zmianie. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki według ceny jednostkowej za jeden posiłek podanej w Formularzu oferty. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu nie większego usługi do 20% niż wskazany w przedmiocie zamówienia Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia : 1. Posiłek powinien być przygotowany ze świeżych i pełnowartościowych produktów oraz estetycznie zapakowany. 2. Trzy razy w tygodniu ma być przygotowany obiad mięsny (z pełnowartościowym białkiem zwierzęcym), dwa razy w tygodniu danie jarskie bezmięsne ( zawierające produkt białkowy, np: ryba, jaja kurze, ser). 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia posiłków dla dzieci bezmlecznych oraz dla dzieci z innymi alergiami pokarmowymi potwierdzonymi zaświadczeniem lekarskim, o których będzie informowany przez zamawiającego przy podawaniu dziennej ilości zamawianych porcji obiadowych. Posiłki te muszą być urozmaicone i pełnowartościowe. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie dekadowego jadłospisu dla dzieci bez alergii pokarmowej jak również dla dzieci bezmlecznych zaś dla innych alergików informować na bieżąco bądź również zapewnić jadłospis dekadowy. Sporządzone przez wykonawcę jadłospisy powinien być urozmaicony i różnorodny a także zawierać, wartości energetyczne przygotowanych przez wykonawcę posiłków. Jadłospis ten powinien być dostarczony w ostatni dzień dekady jadłospisu poprzedniego. 5. Proces przygotowania posiłków, dostarczania i przekazania personelowi przedszkola musi być zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywienia zbiorowego. 6. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania Zaleceń i Norm obowiązujących i zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia, a także zasad zdrowego żywienia oraz zasad żywienia zbiorowego jak również jakość i zgodność z warunkami umowy. 7. Posiłki powinny być dostarczone w termosach hermetycznie zamkniętych, na które wykonawca przedłoży zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty. Transport posiłków powinien odbywać samochodem przystosowanym do przewozu żywności, na który wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające dostosowanie pojazdu. 8. Posiłki muszą być sporządzane w dniu dostawy ze świeżych pełnowartościowych produktów. Dostarczone obiady powinny być gorące i smaczne a ich temperatura zgodna z zasadami serwowania potraw. Posiłki muszą być dostarczane w godzinach od 11.15 do godziny 11:30. Posiłki dostarczane będą w dwa miejsce wskazane przez Zamawiającego (kuchnia Przedszkola oraz Stołówka Szkoły Podstawowej lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego). Obydwa punkty mieszczą się w ramach jednego kompleksu Zespołu Szkół i usytuowane są pod tym samym adresem. 9. Wykonawca zobowiązuje się do nie stosowania gotowych potraw konserwowych oraz dostępnych na runku ulepszaczy smaków jak również gotowych dań w torebkach. 10. Zamawiający obliguję osobę dostarczającą posiłki, że jako przedstawiciel firmy, z którą została zawarta umowa, będzie obecny podczas kontroli wagowej dostarczonego posiłku. 11. Posiłki będą przygotowywane przez osoby posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno - epidemiologicznych. 12. Posiłki będą przygotowywane w zakładzie spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze. 13. Posiłki do szkół należy dostarczać w ramach kosztów własnych. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania próbek posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 15. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zlewek we własnych naczyniach z tym samym dniu, w którym zostały dostarczone posiłki ewentualnie najpóźniej w dniu następnym. Dla zadania nr 2: Posiłek powinien składać się z: Drugiego dania w tym: 1. ziemniaki ( kasza, ryż, lub makaron ) 250g, 2. danie mięsne lub ryba ( gotowe ) 90 g, danie mięsne z kością np. kurczak (gotowe) 135 g, gulasz z sosem 135 g, danie mięsne w jednym kawałku z sosem w tym porcja mięsna bez sosu 90 g, 3. surówka lub jarzyny gotowane - 150 g ( asortyment podawanych warzyw powinien być różnorodny), 4. raz w tygodniu posiłek z rybą lub pierogi czy naleśniki bądź kluski śląskie - 300 g, 5. kompot - 200 ml z produktów świeżych i wartościowych, 6. 1 owoc ( zgodnie z sezonem ). Przewidywana łączna ilość posiłków w trakcie trwania zamówienia wyniesie maksymalnie dla zadania nr 2: 10.000 szt. - ilość posiłków jest ilością szacowaną. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki według ceny jednostkowej za jeden posiłek podanej w Formularzu oferty. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu nie większego usługi do 20% niż wskazany w przedmiocie zamówienia Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia : 1. Posiłek powinien być przygotowany ze świeżych i pełnowartościowych produktów oraz estetycznie wydany. 2. Posiłek powinien składać się z gotowego produktu białkowego najlepiej pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryba. ser, drób ). 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia posiłków dla dzieci bezmlecznych oraz dla dzieci z innymi alergiami pokarmowymi potwierdzonymi zaświadczeniem lekarskim, o których będzie informowany przez zamawiającego przy podawaniu dziennej ilości zamawianych porcji obiadowych. Posiłki te muszą być urozmaicone i pełnowartościowe. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie dekadowego jadłospisu dla dzieci bez alergii pokarmowej jak również dla dzieci bezmlecznych zaś dla innych alergików informować na bieżąco bądź również zapewnić jadłospis dekadowy. Sporządzone przez wykonawcę jadłospisy powinien być urozmaicony i różnorodny a także zawierać, wartości energetyczne przygotowanych przez wykonawcę posiłków. Jadłospis ten powinien być dostarczony w ostatni dzień dekady jadłospisu poprzedniego. 5. Proces przygotowania posiłków, dostarczenia i wydania musi być zgodny z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia zbiorowego. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu umowy. 8. Posiłki muszą być przygotowywane przez osoby posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno - epidemiologicznych. 9. Posiłki powinny być dostarczone w termosach hermetycznie zamkniętych, na które wykonawca przedłoży zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty oraz samochodem przystosowanym do przewozu żywności. 10. Posiłki muszą być sporządzane w dniu dostawy, dostarczone gorące, świeże, smaczne, w do wszystkich szkół objętych zamówieniem do godziny 11.30. 11. Wykonawca zobowiązuje się nie stosować gotowych potraw konserwowych. 12. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. 13. Posiłki będą przygotowywane w zakładzie spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze. 14. Posiłki do szkół należy dostarczać w ramach kosztów własnych, a także zapewnić na własny koszt naczynia i sztućce jednorazowego użytku. 15. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy. 16. O każdej zmianie ilości posiłków dyrektor szkoły lub upoważniony pracownik będzie Wykonawcę informował na piśmie. 17. W przypadku zmniejszenia ilości posiłków w stosunku do zakładanej, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia. 18. Dostarczone posiłki przyjmował będzie przedstawiciel szkoły przy czym rozdanie posiłku i pozostawienie zaplecza kuchennego w czystości należy do obowiązków wykonawcy (np. zmywanie naczyń, posadzek, stolików itp.). 19. Zużyte naczynia i opakowania będą odbierane przez Wykonawcę w dniu dostawy posiłków, 20. Worki na zużyte naczynia i opakowania zapewnia Wykonawca, 21. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania próbek posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 22. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zlewek we własnych naczyniach tym samym dniu, w którym zostały dostarczone posiłki..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków przez okres co najmniej 10 miesięcy o wartości co najmniej 70.000 zł brutto (w tym 1 usługa realizowana na rzecz Przedszkola oraz 1 usługa realizowana na rzecz Szkoły Podstawowej, Gimnazjum lub MOPS/GOPS). W przypadku zamówień obecnie wykonywanych (nie zakończonych) wartość zrealizowanej części zamówienia przed upływem terminu składania ofert, nie może być mniejsza niż 70.000,00 zł brutto, a czas trwania usługi nie krótszy niż 10 miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują minimum 1 środkiem transportu przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy 2. Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu. 4. Zmiany środka transportu, przeznaczonego do realizacji przedmiotu umowy nie wymaga formy aneksu do niniejszej umowy, a jedynie pisemnie wyrażonej zgody przez Zamawiającego, przy czym ten środek transportu musi spełniać warunki w nie gorsze niż opisane przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaktorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych ul. Staszica 5 96-313 Jaktorów (Sekretariat Dyrektora Szkoły).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Publicznych ul. Staszica 5 96-313 Jaktorów (Sekretariat Dyrektora Szkoły).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.