eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa implantów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Lubin: Dostawa implantów
Numer ogłoszenia: 410426 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 siwz - Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony Formularz cenowy (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) - Załącznik Nr 3 siwz b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. c)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła: a)promocyjnych obniżek cen jednostkowych wyrobów, b)ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości zastrzeżonej w § 4 umowy, c) zmiany numeru katalogowego produktu, nie powodującej zmiany parametrów przedmiotu umowy. d) zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny netto określone w umowie pozostają bez zmian, a ceny brutto ulegną odpowiedniej zmianie od dnia wskazanego w ustawie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji (druty KIRSCHNERA) - zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje ( druty, podkładki i wkręty do kości ) - zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji (wkręty kostkowe samogwintujace), zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji ( gwóźdź ilizarowa, płytki, wkręty i nakrętki ), zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji (płytki, śruby, wiertło i druty) wraz z instrumentarium do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( system tytanowych gwóździ wraz z zamknieciem uszczelniającym ) - zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza połowiczna stawu biodrowego szt.21 - zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza stawu kolanowego i biodrowego ( 2 pozycje ) - zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Implanty w ilosci 100 kpl.- zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza modularna z głową anatomiczną o kształcie eliptycznym ( trzpień, głowa, cement, system do próżniowego mieszania cementu kostnego wraz z instrumentarium do implantacji endoprotezy w przypadku implantów niekomatybilnych z instrumentarium posiadanym przez Zamawiającego tj. firmy ChM, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji ( wkrety i płytki ) - zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji paluchów koślawych ( 64 szt. płytek i 256 szt. śrub ) wraz z instrumentarium w przypadku zestawów niekomatybilnych z instrumentarium posiadanym przez Zamawiającego tj. firmy ChM - zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biodrowy stabilizator dynamiczny ( płytki, wkręty, śruby - 15 pozycji) wraz z instrumentarium w przypadku zestawów niekomatybilnych z instrumentarium posiadanym przez Zamawiającego tj. firmy ChM, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 pozycji ( wkręty, podkładki ) wraz z instrumentarium w przypadku zestawów niekomatybilnych z instrumentarium posiadanym przez Zamawiającego tj. firmy ChM, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 pozycji (m.in. gwoździe, wkręty, śruby, zestawy blokujące ) wraz z instrumentarium i statywami na gwoździe i elementy blokujące, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 67 pozycji (m.in. płytki i wkręty ) wraz z instrumentarium, paletami na płytki i wkrętakiem trójramiennym, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.