eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie instalacji klimatyzacji w obiektach MOSiR w Rybniku z podziałem na zadaniazad. 1 Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach administracyjno-biurowych siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Gliwickiej w Rybniku, dzielnica Północ. zad. 2 Instalacja klimatyzacji w hali widowiskowo-sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Jastrzębskiej w Rybniku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Rybnik: Wykonanie instalacji klimatyzacji w obiektach MOSiR w Rybniku z podziałem na zadania: zad. 1 Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach administracyjno-biurowych siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Gliwickiej w Rybniku, dzielnica Północ. zad. 2 Instalacja klimatyzacji w hali widowiskowo-sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Jastrzębskiej w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 41031 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacji w obiektach MOSiR w Rybniku z podziałem na zadania: zad. 1 Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach administracyjno-biurowych siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Gliwickiej w Rybniku, dzielnica Północ. zad. 2 Instalacja klimatyzacji w hali widowiskowo-sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Jastrzębskiej w Rybniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w obiektach MOSiR w Rybniku z podziałem na zadania: zad. 1 Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach administracyjno-biurowych siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Gliwickiej w Rybniku, dzielnica Północ. Zakres prac obejmuje wykonanie robót m.in.: - układ 1 - klimatyzacja sali konferencyjnej w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=10,55kW, Qg=12,31kW, - układ 2 - klimatyzacja sekretariatu, biura dyrektora, biura zastępcy dyrektora w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=7,91kW, Qg=8,79kW, - układ 3 - klimatyzacja biura kadr i płac w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=7,91kW, Qg=8,79kW, - układ 4 - klimatyzacja biura obsługi imprez i księgowości w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=7,91kW, Qg=8,79kW, - układ 5 - klimatyzacja biura kierownika obiektu w systemie split inwerter o mocy chłodniczej Qch=5,13kW, Qg=5,27kW, - roboty w zakresie instalacji urządzeń, - roboty elektryczne, - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - roboty budowlane i wykończeniowe. zad. 2 Instalacja klimatyzacji w hali widowiskowo-sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Jastrzębskiej w Rybniku. Zakres prac obejmuje wykonanie robót m.in.: - układ 1 - klimatyzacja sal treningowych o mocy chłodniczej Qch=14,0 kW, Qg=16,0kW z wykorzystaniem nowych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych posiadanych przez Użytkownika, - układ 2 - klimatyzacja siłowni i sal pomocniczych o mocy chłodniczej Qch=14,0 kW, Qg=16,0kW z wykorzystaniem nowych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych posiadanych przez Użytkownika, - roboty w zakresie instalacji urządzeń, - roboty elektryczne, - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - roboty budowlane i wykończeniowe. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja rysunkowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zad. 1 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę instalacji klimatyzacji o wartości tego zakresu co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. zad. 2 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę instalacji klimatyzacji o wartości tego zakresu co najmniej 30 000,00 zł brutto każda. W przypadku, gdy wykonane zamówienia obejmowały roboty o różnym charakterze (różne branże), w wykazie wykonanych robót należy podać wartości dotyczące budowy, przebudowy lub rozbudowy instalacji klimatyzacji. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1 pkt 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 6 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: - wykonanie robót budowlanych do 4 tygodni od daty zawarcia umowy; - wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach administracyjno-biurowych siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Gliwickiej w Rybniku, dzielnica Północ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach administracyjno-biurowych siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Gliwickiej w Rybniku, dzielnica Północ. Zakres prac obejmuje wykonanie robót m.in.: - układ 1 - klimatyzacja sali konferencyjnej w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=10,55kW, Qg=12,31kW, - układ 2 - klimatyzacja sekretariatu, biura dyrektora, biura zastępcy dyrektora w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=7,91kW, Qg=8,79kW, - układ 3 - klimatyzacja biura kadr i płac w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=7,91kW, Qg=8,79kW, - układ 4 - klimatyzacja biura obsługi imprez i księgowości w systemie multi split inwerter o mocy chłodniczej Qch=7,91kW, Qg=8,79kW, - układ 5 - klimatyzacja biura kierownika obiektu w systemie split inwerter o mocy chłodniczej Qch=5,13kW, Qg=5,27kW, - roboty w zakresie instalacji urządzeń, - roboty elektryczne, - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - roboty budowlane i wykończeniowe. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja rysunkowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instalacja klimatyzacji w hali widowiskowo-sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Jastrzębskiej w Rybniku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w w hali widowiskowo-sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Jastrzębskiej w Rybniku. Zakres prac obejmuje wykonanie robót m.in.: - układ 1 - klimatyzacja sal treningowych o mocy chłodniczej Qch=14,0 kW, Qg=16,0kW z wykorzystaniem nowych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych posiadanych przez Użytkownika, - układ 2 - klimatyzacja siłowni i sal pomocniczych o mocy chłodniczej Qch=14,0 kW, Qg=16,0kW z wykorzystaniem nowych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych posiadanych przez Użytkownika, - roboty w zakresie instalacji urządzeń, - roboty elektryczne, - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - roboty budowlane i wykończeniowe. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja rysunkowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.