eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na dostawę części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych, kompasów elektronicznych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru (sprawa nr 52/ZP/WŁ/12)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych, kompasów elektronicznych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru (sprawa nr 52/ZP/WŁ/12)
Numer ogłoszenia: 410276 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza , ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 71 45 171, faks 85 71 45 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych, kompasów elektronicznych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru (sprawa nr 52/ZP/WŁ/12).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie: - CZĘŚCI I jest dostawa do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej części serwisowych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ, - CZĘŚCI II jest dostawa do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej materiałów eksploatacyjnych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. - CZĘŚCI III jest dostawa do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej kompasów elektronicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie części I oraz części III. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie ofertę, w której zaoferowany asortyment posiada parametry nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz jest kompatybilny (współpracujący) ze wskazanymi przez Zamawiającego urządzeniami. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca jest zobowiązany zgodnie z artykułem 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Bema 100, 15- 370 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego PoOSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 101 (kod pocztowy 15-370).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części serwisowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz części serwisowych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru: Dysk twardy do komputera w PJN (2,5 cala, IDE, min. 80GB) - 4 szt.; Monitor LCD (monitor do zabudowy, 17 cali, zasilanie 24V, we/wyj: DVI, BNC, S- Video) - 2 szt.; Ładowarka 24V/60A (AC 230V, 50Hz, 8A na DC 24V 60A z zabezpieczeniem temperaturowym ładowania akumulatorów żelowych) - 2 szt.; Żarówka (28V, 40mA, T5.7x15 ML388) -20 szt.; Jarzeniówka (F8W/T5/135) - 10 szt.; Czujnik temperatury: MQT8K (czujnik temperatury przystosowany do pracy na zewnątrz do układu anty-oblodzeniowego dla spadku temperatury poniżej 7 stopni Celsjusza (powyżej 0 stopni Celsjusza rozwiera styki)) - 20 szt.; Czujnik temperatury: 2455R-F60C (czujnik temperatury (24V punkt temperaturowy 55 stopni Celsjusza, NO (normalnie rozwarty) z uchwytami montażowymi)) - 20 szt.; Gniazdo wtykowe ABL 1154 (230V, 16A, IP44) - 4 szt.; Pasek klinowy kompresora klimatyzacji (670 x 11,9) - 5 szt.; Wiatrak do układu chłodzenia agregatu (Spal Italy VA13-AP9/C-35A 12V) - 3 szt.; Rozrusznik do agregatu Camino 4 (12V 0,8 kW) - 1 szt.; Rozrusznik do agregatu Panda 4 - 1 szt.; Panel sterowania do agregatu Camino 4 - 2 szt.; Pompa paliwa (Pierburg 04T0120 7.21440.51.1) - 2 szt.; Komplet filtrów do agregatu Panda 4 (oleju, paliwa, powietrza) - 6 kpl.; Komplet filtrów do agregatu Camino 4 (oleju, paliwa, powietrza) - 30 kpl.; Amortyzator gazowy (Pommier 20.43917F 300N) - 6 szt.; Przewód paliwowy (gumowy, zbrojony śr. wewnętrzna 8 mm) - 10 mb; Przewód olejowy (śr. wewnętrzna 8 mm) -10 mb; Poduszki amortyzacyjne do agregatu Camino 4 - 5 kpl.; Czujnik temperatury do agregatu (24587-A 105 - 99) - 10 szt.; Czujnik ciśnienia oleju do agregatu Camino 4 - 5 szt. Wszystkie wskazania dotyczące znaków towarowych urządzeń należy rozumieć jako określenia wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie zaoferowanie produktu o parametrach nie gorszych oraz kompatybilnych (współpracujących) ze wskazanymi urządzeniami. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji , której bieg rozpoczyna się w dniu następującym po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz materiałów eksploatacyjnych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru: Silikon w sprayu (min. 500 ml) - 15 szt.; Olej do konserwacji (min. 150 ml) - 15 szt.; Olej do konserwacji i odmrażania zamków w sprayu (min. 50 ml) - 15 szt.; Spray do konserwacji biegunów akumulatora (min. 150 ml) - 15 szt.; Kontakt spray do czyszczenia styków (min. 300 ml) - 15 szt.; Alkohol izopropylowy w sprayu (min. 300 ml) - 5 szt.; Smar wysokotemperaturowy CU (min. 300 ml) - 15 szt.; Suchy smar teflonowy w sprayu (min. 300 ml) - 15 szt.; Smar odporny na wysokie naciski w sprayu (min. 500 ml) - 15 szt.; Pianka czyszcząca w sprayu (min. 500 ml) - 15 szt.; Spray do czyszczenia ekranów LCD (min. 200 ml) - 15 szt.; Zamrażacz (min. 500 ml) - 5 szt.; Rękawice ochronne mechanika samochodowego (odporne na działanie smarów, olejów i wysokich temperatur) - 15 par. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji , której bieg rozpoczyna się w dniu następującym po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kompasów elektrotechnicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompas elektroniczny (TCM 2.5 - PNI Corp.) - 3 szt. Wszystkie wskazania dotyczące znaków towarowych urządzeń należy rozumieć jako określenia wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie zaoferowanie produktu o parametrach nie gorszych oraz kompatybilnych (współpracujących) ze wskazanymi urządzeniami. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji , której bieg rozpoczyna się w dniu następującym po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.