eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest serwis wentylacji i klimatyzacji w siedzibie Starostwa Powiatowego oraz serwis i obsługa powiatowych kotłowni gazowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Września: Przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest serwis wentylacji i klimatyzacji w siedzibie Starostwa Powiatowego oraz serwis i obsługa powiatowych kotłowni gazowych
Numer ogłoszenia: 40999 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest serwis wentylacji i klimatyzacji w siedzibie Starostwa Powiatowego oraz serwis i obsługa powiatowych kotłowni gazowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Część I Serwis wentylacji i klimatyzacji. Poniżej podany jest wykaz urządzeń oraz terminów wykonania czynności związanych z serwisem klimatyzacji i wentylacji w budynku Starostwa Powiatowego we Wrześni przy ul. Chopina 10 1 Rodzaj czynności serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych 1) Przegląd obudowy zewnętrznej urządzenia, 2) Przegląd połączeń elektrycznych, automatyki, czujników, itp., 3) Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, 4) Sprawdzenie ciśnienia pracy, 5) Oczyszczenie skraplaczy, 6) Oczyszczenie parowników, 7) Oczyszczenie filtrów, 8) Sprawdzenie układu odprowadzenia kondensatu, 9) Uzupełnienie czynnika chłodzącego, 10) Wymiana zaworów (np. 3-drogowego, itp.) wraz z materiałami w razie konieczności, 11) Wymiana filtrów powietrza (wraz z materiałami), 12) Sprawdzenie układu automatyki, 13) Sprawdzenie czystości cylindra - czyszczenie, 14) Sprawdzenie zaworów - zasilającego i spustowego, 2 Rodzaj urządzeń klimatyzacyjnych - częstotliwość wykonywania prac Klimatyzacja - przyziemie - przegląd 3 razy w roku - klimatyzator DAIKIN (grzew-chłodz.) 10 szt. Klimatyzacja - serwerownia parter - przegląd 3 razy w roku - klimatyzator LG (grzew-chłodz.) 1 szt. - klimatyzator Split Samsung (grzew-chłodz.) 1 szt. Klimatyzacja - pok. 111 I piętro - przegląd 3 razy w roku - klimatyzator LG(grzew-chłodz.) 2szt. Klimatyzacja - serwerownia pok. 101 I piętro łącznik - przegląd 3 razy w roku - klimatyzator DAIKIN (chłodz.) 1 szt. Klimatyzacja -łącznik I piętro pokoje. 102,103,104,105,106,107,108,109,110 - przegląd 3 razy w roku - klimatyzator Multisplit Samsung (grzew-chłodz.) 11 szt. Klimatyzacja - poddasze -przegląd 3 razy w roku - klimatyzator SaunierDuval Multi Split pompy kondensatu 5szt. System klimatyzacji VRV ilość jednostek 5 szt.- przegląd 2 razy w roku Agregat Freonowy typu KNL szt.1 przegląd 2 razy w roku 1 szt. 3 Rodzaj urządzeń wentylacyjnych - częstotliwość wykonywania prac 1) Centrala wentylacyjno-nawiewna - przyziemie - przegląd 2 razy w roku Nr fabryczny: VTS 8-110-06-2015-00283 Rodzaj: wywiewna Zestaw: VS-15-L-S/V-T Centrala wentylacyjno-nawiewna - parter pok. 5 - przegląd 3 razy w roku Nr fabryczny: VTS 8-110-06-2015-00282 Rodzaj: nawiewna Zestaw: VS-15-R-H/S-T Nazwa filtra: VS15P.FLTG4 TYP DEU4 Wymiana filtrów 1kpl 3 razy w roku Centrala wentylacyjno-nawiewna - łącznik 1p pok. 101 - przegląd 3 razy w roku Nr fabryczny: VTS 8-110-09-2010-00458 Rodzaj: nawiewna Zestaw: VS-10-R-H-T Nazwa filtra: VS10P.FLTG4 TYP DEU Wymiana filtrów 1 kpl 3 razy w roku Centrala wentylacyjno -nawiewna - poddasze - przegląd 3 razy w roku Nr fabryczny: 8-110-10-2021-00316 Rodzaj: nawiewna Zestaw: VS-21-R-HC/S Filtr nazwa: VS21P.FLG4 TYP DEU4 Czyszczenie kratek nawiewno-wywiewnych - przyziemie, 1piętro - 1 raz w roku - czyszczenie 94 szt. 4 Rodzaj kurtyn powietrznych - częstotliwość wykonywania prac 1) Kurtyna powietrzna- wodna FRICO AD300 - przyziemie przegląd 2 razy w roku Kurtyna powietrzna - wodna Juwent - wejście główne przegląd 2 razy w roku Czynności wykonywane 1 raz w roku - w terminie do dnia: 15.07.2013r. Czynności wykonywane 2 razy w roku - w terminie do dnia: 20.04 i 15.11.2013r. Czynności wykonywane 3 razy w roku - w terminie do dnia : 20.04, 15.07. i 15.11.2013r. W razie wystąpienia awarii Wykonawca winien niezwłocznie zabezpieczyć miejsce awarii - nie później niż w ciągu 12 godzin od chwili jej skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub faksem) do serwisu firmy. Część II Serwis i obsługa kotłowni gazowych. Poniżej podany wykaz urządzeń oraz terminów wykonywania czynności związanych z serwisem i konserwacją kotłowni gazowych . 1 Wykaz urządzeń: 1) Kotłownia gazowa 1szt Buderus GB-112 43,00kW Września ul. Gnieźnieńska 29 A; 2) Kotłownia gazowa 1szt Buderus GB-112 43,00kW Września ul. Gnieźnieńska 29 B; 3) Gazowe przepływowe podgrzewacze C.W.U. 3 sztuki przy ul. Gnieźnieńskiej 29 A we Wrześni; - Junkers WRP14 G 21 - NECKAR N19E - Termet G-19-01 4) Kotłownia gazowa 1szt Buderus G -334X 105,00kW Września ul. Kaliska 1; 5) Kotłownia gazowa 1szt Buderus GB-112 43,00kW Miłosław ul. Zamkowa 21. 2 Zakres czynności serwisowych i obsługowych wykonywanych: 1) Osiem razy w roku w miesiącach: I, II, III, IV, IX, X, XI, XII w terminie do 20 dnia każdego miesiąca: a) sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń kotłowni, b) sprawdzenie łańcucha zabezpieczeń kotła, c) sprawdzenie działania regulatora kotłowego i obiegów grzewczych, d) sprawdzenie nastaw parametrów roboczych regulatora oraz ich korekta, e) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa i armatury odcinającej, f) sprawdzenie działania elementów automatyki zamontowanej w szafie sterowniczej, g) sprawdzenie szczelności wewnętrznej instalacji gazowej, h) sprawdzenie działania uzdatniaczy wody i ewentualne uzupełnienie soli, i) sprawdzenie i przeczyszczenie filtrów i filtroodmulnika, j) prowadzenie Dzienników kotłowni z zapisami czynności obsługowych i serwisowych znajdujących się w kotłowniach Zamawiającego. 2) Dwa razy w roku w miesiącach: maj i wrzesień w terminie do 20 dnia każdego miesiąca: a) czyszczenie palnika, b) sprawdzenie dysz i elektrod zapalających, c) czyszczenie wszystkich filtrów i odmulaczy, d) regulacja palnika, pomiary analizy spalin, e) rewizja kotła po stronie spalin, f) czyszczenie kotła po stronie spalin, g) przegląd poprawności złącz elektrycznych, mostków i ich ewentualne dokręcenie, h) pełen zakres czynności podstawowych. 3) Jeden raz w roku w miesiącu maju do 20 dnia miesiąca: a) przegląd wewnętrznej instalacji gazowej - dotyczy wszystkich kotłowni, b) kalibracja czujników systemu przed wyciekiem gazu - dotyczy kotłowni przy ul. Kaliskiej 1 Września), c) przegląd stacji uzdatniania wody - kotłownia ul. Kaliska 1, d) serwis 3 gazowych przepływowych podgrzewaczy C.W.U ul. Gnieźnieńska 29A. W razie wystąpienia awarii, Wykonawca winien ją zabezpieczyć w ciągu 4 godzin od chwili jej zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie na numery wskazane w umowie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ- dotyczy każdej części postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ- dotyczy każdej części postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ- dotyczy każdej części postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ- dotyczy każdej części postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ- dotyczy każdej części postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w sytuacji: - zmniejszenia ilości urządzeń Zamawiającego objętych umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września pok. 11a (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.