eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa drogi powiatowej nr 2325G - TrasaPort Rybacki - Stegna stanowiącej ul. Morską, 82-100 Stegna. O długości - 2.466 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Nowy Dwór Gdański: Przebudowa drogi powiatowej nr 2325G - Trasa: Port Rybacki - Stegna stanowiącej ul. Morską, 82-100 Stegna. O długości - 2.466 km.
Numer ogłoszenia: 40996 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim , ul. Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, faks 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2325G - Trasa: Port Rybacki - Stegna stanowiącej ul. Morską, 82-100 Stegna. O długości - 2.466 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: . Frezowanie nawierzchni na gł. 5cm . Rozbiórka oznakowania pionowego, . Zdjęcie zalegającego humusu, . Wykonanie niezbędnych robót ziemnych, . Ustawienie krawężników betonowych wystających i wtopionych, . Wykonanie wzmocnienia istniejącej konstrukcji nawierzchni oraz nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni poszerzeń, . Wykonanie chodników z kostki betonowej, . Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz zabezpieczenie ruchu drogowego; . Nasadzenia zieleni; . Wykonanie odwodnienia drogi wpustami ściekowymi oraz ściekami korytkowymi, dalej poprzez kanalizację deszczową zakończoną osadnikami i separatorami z wyprowadzeniem do skrzynek rozsączających wbudowanych w granicach istniejącego pasa drogowego. . Usunięciu kolizji z oświetleniem ulicznym, . Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych, . Usunięcie kolizji istniejących linii napowietrznych i kablowych z projektowaną przebudową drogi powiatową nr 2325G, . Zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych, . Materiały z rozbiórki tj. destrukt z frezowania, kostka brukowa granitowa oraz prefabrykowana, płytki chodnikowe i krawężniki oraz nadwyżka gruntu stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca będzie zobowiązany przetransportować je na wskazane miejsce na odległość do 15 km. 2. Przebudowa drogi powiatowej nr 2325G na odcinku Port Rybacki - Stegna, ma w znacznym stopniu poprawić komfort przejazdu przez ul. Morską ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów. Poprawie ulegnie również bezpieczeństwo pieszych. Budowa kanalizacji deszczowej usprawni odprowadzenie wód deszczowych z obszaru pasa drogowego. Poprawa geometrii jezdni, oraz poszerzenie jezdni wraz z wbudowaniem konstrukcji nawierzchni ułatwią oraz poprawią komfort wraz z bezpieczeństwem podróżowania lokalnej ludności. Prognozowany wzrost miarodajnej prędkości wraz z natężeniem ruchu nie wpłynie ujemnie na bezpieczeństwo uczestników ruchu na DP2325G. 3. Szczegółowy wykaz prac jest zawarty w projekcie budowlanym, wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Dokumenty te należy czytać łącznie. Podstawą obliczenia ceny oferty stanowi tylko i wyłącznie dokumentacja projektowa (§ 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz specyfikacje techniczne. 4. Do oferty nie należy dołączać kosztorysu ofertowego. Dobrowolnie złożony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy nie będzie traktowany przez Zamawiającego jako część oferty. Zostanie on potraktowany przez Zamawiającego jako dokument o charakterze poglądowym i niepodlegający badaniu pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane zamówienie: 3 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 100.000 zł - słownie: sto tysięcy złotych- przed upływem terminu składania ofert i dołączyć do oferty poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w formach: . w pieniądzu, . poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, . gwarancjach bankowych, . gwarancjach ubezpieczeniowych, . poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późn. zm.-. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim nr: 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione przelewem w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na przebudowę drogi powiatowej nr 2325G. Wadium -oryginały- wnoszone w formach, o których mowa w pkt 8.2 lit b - e-należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim ul. Sikorskiego 23. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień: złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, oraz złożenie oświadczenia Wykonawcy będącego osobą fizyczną o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 2 zamówień o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 10 mln zł brutto odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy przez to rozumieć budowę, przebudowę oraz remont drogi o nawierzchni asfaltowej. W przypadku budowy, przebudowy lub remontu drogi zamówienie musi obejmować przynajmniej roboty drogowe , nawierzchniowe, kładzenie nawierzchni asfaltowej oraz brukarskiej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie warunku wskazanego w punkcie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest: dysponowanie kierownikiem budowy, będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach drogowej; sieci energetycznej; sanitarnej wodociągowej i kanalizacyjnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie warunku odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 10 mln zł. Odpowiedzialność cywilna wynika z art. 652 kodeksu cywilnego, który stanowi, iż wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe od momentu wejścia na teren budowy do czasu jej zakończenia protokołem zdawczo-odbiorczym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

11. Na podstawie art. 144, ust. 1, Ustawy Zamawiający dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: a. zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zaszły zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, c. zaistnieje zdarzenie niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, d. gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym zmian dokumentacji projektowej, e. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, f. zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego, g. zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, h. prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23. pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23. pok. nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w 75% w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.