eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Zielin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Trzebielino: pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Zielin
Numer ogłoszenia: 409920 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354916 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie, Trzebielino 33, 77-235 Trzebielino, woj. pomorskie, tel. 59 858 01 64, faks 59 858 01 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Zielin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający powierza Inspektorowi Nadzoru , a Inspektor Nadzoru przyjmuje obowiązki wykonywania czynności inspektora nadzoru - zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania inwestycyjnego Zakładu Usług Komunalnych w Trzebielinie realizowanego przy współudziale środków unijnych w zakresie: 1) wykonanie czynności Inspektora Nadzoru - zastępstwa inwestycyjnego przy zorganizowaniu i przeprowadzeniu postępowania zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców robót budowlano-montażowych, 2) wykonanie czynności inspektora nadzoru - zastępstwa inwestycyjnego w trakcie przeprowadzania robót budowlano-montażowych, 3) wykonanie czynności inspektora nadzoru - zastępstwa inwestycyjnego w okresie rękojmi i gwarancji. Obowiązki Inspektora Nadzoru - Inwestora Zastępczego : 2. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru - Inwestora Zastępczego w obszarze wykonywania czynności zastępstwa inwestycyjnego zalicza się: 1) uczestniczenie w spotkaniach z wykonawcami określonymi w umowach, 2) sprawdzenie projektów wykonawczych, budowlanych oraz kosztorysów wraz z wniesieniem stosownych uwag. 3) przygotowanie i organizację postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonawców robót budowlanych Inwestycji, w tym między innymi: a) przygotowanie dokumentów określających zakres i przedmiot robót budowlanych, które będą stanowiły opisy przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawców robót, b) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym, specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego wraz ze wszystkimi dokumentami koniecznymi do ogłoszenia postępowania, c) udział w ustanowieniu procedury kierowania zapytań i opracowywanie odpowiedzi na zapytania oferentów przed terminem złożenia ofert, d) analiza złożonych ofert , 2) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, z wyłączeniem tych, do uzyskania których zobowiązany jest projektant lub wykonawca, 3) reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 4) nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 5) przekazanie wykonawcom kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 6) wypełnianie w imieniu Inwestora jego obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów, a związanych z realizacją niniejszej umowy, 7) koordynowanie prac wykonywanych przez Wykonawców 8) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją zadań zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót, 9) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Inwestora uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Inwestora protokołów konieczności, 10) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 11) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami Inwestycji, przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian a wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 12) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 13) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej ( w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, 14) dokonywanie przy udziale Inwestora czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru - Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a) stwierdzenie gotowości do odbioru, b) przeprowadzenia przy udziale Inwestora odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Inwestorowi lub wskazanemu przez niego użytkownikowi, c) egzekwowanie od Wykonawców i przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d) skompletowania i przekazania Inwestorowi instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji, e) dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez Wykonawców, 15) sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur / w tym protokołów odbioru / pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 16) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 17) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 18) naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, 19) wykonywanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami czynności Inspektora Nadzoru - Inwestora Zastępczego w okresie gwarancji i rękojmi dla zadania. 20) archiwizacja korespondencji i dokumentacji zadania inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 321, podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Ogólnego , Michał Fijałkowski, oś. Rzepnica , ul. Bolesława Chrobrego 12, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144209,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68499,42

  • Oferta z najniższą ceną: 68499,42 / Oferta z najwyższą ceną: 359802,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.