eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › budowa centrum kulturowego na krakowskim Kazimierzu (kwartał Św. Wawrzyńca) - roboty konserwatorsko-budowlane elewacji południowo-zachodniej i północnej hali D Muzeum Inżynierii Miejskiej ul. Św. Wawrzyńca 13-15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-10

POZYCJA 40986

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: budowa centrum kulturowego na krakowskim Kazimierzu (kwartał Św. Wawrzyńca) - roboty konserwatorsko-budowlane elewacji południowo-zachodniej i północnej hali D Muzeum Inżynierii Miejskiej ul. Św. Wawrzyńca 13-15 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Komunalnych, do kontaktów: Barbara Batko, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbk.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców (parter), Barbara Batko, os. Złotej Jesieni 14 Kraków, tel. (012) 616 61 84, fax (012) 616 61 86, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa centrum kulturowego na krakowskim Kazimierzu (kwartał Św. Wawrzyńca) - roboty konserwatorsko-budowlane elewacji południowo-zachodniej i północnej hali D Muzeum Inżynierii Miejskiej ul. Św. Wawrzyńca 13-15. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, ul. Św.Wawrzyńca 13-15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty konserwatorsko-budowlane elewacji południowo-zachodniej i północnej hali D Muzeum Inżynierii Miejskiej: -zewnętrzne czyszczenie elewacji ceglanej z uzupełnieniem fug barwionych, -odtworzenie pierwotnej formy elewacji frontowej warsztatów tramwajowych, -odtworzenie w pierwotnej formie elewacji frontowej hali zajezdni, w tym partii szczytowej z okładziną i ornamentyka w blasze cynkowo-tytanowej, -wykonanie izolacji poziomej murów metodą iniekcji ciśnieniowej, -wykonanie pali iniekcyjnych zbrojonych pod jednym z narożników, -rekonstrukcja i wstawienie stolarki okiennej, -wygrodzenie wnęk wjazdowych, -odczyszczenie i konserwacja elementów stalowych w elewacji, -wymiana obróbek blacharskich, -malowanie tynków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -Załącznik Nr 5 do SIWZ , przedmiary robót- Załączniki Nr 6-7 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia w ofercie oświadczenia, że stosowane do realizacji zamówienia wyroby budowlane i urządzenia będą posiadały atesty i inne dokumenty, potwierdzające spełnianie przez te wyroby wymagań zamawiającego, określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( Załącznik Nr 5 do SIWZ). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 745691.83 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr. 173, poz. 1807 z 2004 r., z póź. zm.)., b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomości w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -udokumentują wykonanie w ostatnich 5 latach (od sierpnia 2001 r. do sierpnia 2006 r.), co najmniej 2 zamówień z zakresu robót remontowo-konserwatorskich elewacji, o wartości minimum 200.000 zł każde oraz co najmniej 1 zamówienia związane z kryciem obiektów blachą tytanowo-cynkową, o wartości minimum 70.000 zł., c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach potwierdzajacych. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy ze Współwykonawców składa podpisane przez siebie przedmiotowe oświadczenie osobno. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru dla Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia).W przypadku: 2.1. Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - należy załączyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. 2.2. Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.3 Spółki cywilnej - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. 2.4 Konsorcjum - oferta musi zawierać odpis z właściwego rejestru dla każdego ze Współwykonawców osobno. 3. Zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (od sierpnia 2001 r. do sierpnia 2006r.) co najmniej 2 zamówień z zakresu robót remontowo-konserwatorskich elewacji, o wartości minimum 200.000 zł każde oraz co najmniej 1 zamówienia związanego z kryciem obiektów blachą tytanowo-cynkową, o wartości minimum 70.000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na podstawie Załącznika Nr 3 do SIWZ. 7.1. Dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których roboty wskazane w Załączniku Nr 3 do SIWZ były wykonywane, potwierdzające należyte ich wykonanie (np. referencje). 8. Dokument stwierdzający, że osoba przewidziana do kierowania robotami posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomości ( tzw. \uprawnienia konserwatorskie\ lub dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 97 2. okres gwarancji 3 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie zamawiającego lub za poleceniem pobrania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 11:00, W siedzibie zamawiającego - Sala konferencyjna (III piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 36 m-cy - oferty, z okresem gwarancji krótszym niż 36-m-cy będą odrzucone. b)Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłożą przed zawarciem umowy umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. c)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza złoży przed podpisaniem umowy oświadczenie kierownika budowy podpisane przez osobę wskazaną do pełnienia tej funkcji w Formularzu oferty, wzór którego stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. d)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza złoży przed podpisaniem umowy drugi egzemplarz kosztorysów ofertowych. e)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza złoży - przed przystąpieniem do prac rekonstrukcyjnych - projekt wykonawczy detali zdobniczych oraz ozdobnej lampy oświetleniowej, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do przedmiaru robót. Nie spełnienie wymagań, opisanych w pkt-cie b, c, i d będzie uznane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.