eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kod 20 01 08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Śrem: usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodrgradacji kod 20 01 08
Numer ogłoszenia: 4097 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362339 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831714, faks 061 2831802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodrgradacji kod 20 01 08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (CPV 90100000-8) w ilości szacunkowej około 91.000 kg (kod 20 01 08 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. nr 112, poz. 1206) w czasie trwania całego zamówienia (szacunkowo w skali miesiąca około 7500 kg, dziennie 250 kg). Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 233, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości i wartości zamówienia w związku z procesem profesjonalizacji Sił Zbrojnych RP. Termin odbioru odpadów: - poniedziałek, środa, piątek, z wyłączeniem dni świątecznych do godziny 13.00; - w szczególnych przypadkach (np. w czasie ćwiczeń wojskowych) na telefoniczne wezwanie zamawiającego; - w przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada w dzień świąteczny, usługę należy wykonać w dniu następnym po dniu świątecznym. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia Zamawiającego w hermetyczny kontener, w którym można przechowywać i składować minimum 750 kg odpadów, nie obciążając tym Zamawiającego ewidencyjnie i finansowo. Kontener winien być przystosowany do przechowywania odpadów (podłogi, ściany sufity wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekujące), klimatyzowany. W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów własnym środkiem transportu (samochód z rampą samozaładowczą lub samodzielnie będzie dokonywał załadunku odpadów na samochód) oraz dodatkowo zapewni (użyczając zamawiającemu w cenie zamówienia) niezbędną ilość pojemników dostosowanych do przechowywania i transportu odpadów (pojemniki szczelnie zamykane, hermetyczne, min. 50 litrów, o pojemności całkowitej co najmniej 750 litrów). Wykonawca będzie przeprowadzał mycie i dezynfekcję kontenera i pojemników we własnym zakresie. Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów potwierdzonych przez wykonawcę i kierownika stołówki żołnierskiej JW. 4430. Płatność raz na miesiąc, przelewem za ilość faktycznie przekazanych odpadów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00 - 90.10.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61343.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Preparatów Paszowych BIOPROTEN, ul. Konińska 16, Brzeźno, 62-513 KRZYMÓW, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 61343.00
  • Oferta z najniższą ceną: 61343.00 oferta z najwyższą ceną: 62316.80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.