eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Kompleksowa termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Tarnowcu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Tarnowiec: Kompleksowa termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Tarnowcu.
Numer ogłoszenia: 409692 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340770 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Tarnowcu, Tarnowiec 30, 38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie, tel. 13 44 369 36; 44 248 42, faks 13 44 240 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Tarnowcu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Kompleksowa termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Tarnowcu finansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 roboty budowlane 45321000-3 izolacja cieplna stropów 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej 45421130-4 instalowanie drzwi i okien 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu. 1. Zakres robót obejmuje: a) Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych o powierzchni 590 m2 obu budynków Gminnego Ośrodka Kultury w Tarnowcu styropianem o grubości 15 cm, wraz z wykończeniem tynkiem akrylowym, b) Wykonanie docieplenia stropu o powierzchni 272 m2 nad ostatnią kondygnacją budynku starszego wełną mineralną o grubości 20 cm wraz z zabudową z płyt OSB, c) Montaż 3 szt. nowych okiem PCV w starszym budynku, d) Montaż 3 szt. nowych drzwi aluminiowych w starszym budynku. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem, opisem przedmiotu zamówienia, w tym postanowień umowy i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. 3. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie zamówienia stanowić będzie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty, jaki poniesie Zamawiający z tytułu wykonania zamówienia, w tym również koszty związane z: a) kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, b) ubezpieczeniem placu budowy, c) uporządkowaniem miejsc realizacji robót d) usuwaniem ewentualnych kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, e) organizacją placu budowy, f) zabezpieczeniem robót pod względem BHP, g) zabezpieczeniem zasilania energią elektryczną, wodę i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia oraz opłatami z tym związanymi, h) naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zadania, i) wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem robót. 4. Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją przetargową i obowiązującymi przepisami. Zastosowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej placu budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia (sprawdzenie i dokonanie ewentualnej weryfikacji ilości robót wynikających z opracowanego przedmiaru robót) oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 13.00 po uprzednim uzgodnieniu z Panem Bartłomiejem Smyka tel. 885555205 6. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. 7. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty do stosowania w budownictwie. Kserokopie tych dokumentów powinny być dołączone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Zamawiającemu. 8. Wywiezienie gruzu oraz pozostałych odpadów wraz z ich utylizacją oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca składowania. 9. Wykonawca odpowiada i zapewnia własnym staraniem właściwą organizację placu budowy i jego właściwe oznakowanie (tablice informacyjne). Wszystkie roboty winny być wykonywane nie zagrażając bezpieczeństwu ludzi i mienia. 10. Z uwagi na konieczność przeprowadzenia robót na czynnym obiekcie wszystkie prace budowlane i montażowe prowadzone będą w sposób nie ograniczający funkcjonowania obiektu, z wykonaniem odpowiednich oddzieleń i zabezpieczeń. 11. Zamawiający ustala okres gwarancyjny na wykonane roboty : minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FAMILIA Mateusz Dziki, Strzeszyn 342, 38-340 Biecz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104999,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98658,96

  • Oferta z najniższą ceną: 98658,96 / Oferta z najwyższą ceną: 159262,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.