eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokobody › ZAGOSPODAROWANIE RYNKU W MOKOBODACH



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Mokobody: ZAGOSPODAROWANIE RYNKU W MOKOBODACH
Numer ogłoszenia: 409666 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mokobody , Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, tel. 025 6411323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE RYNKU W MOKOBODACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zagospodarowanie centrum rynku w formie regularnego placyku wyłożonego kostką betonową kolorową typu Nostalit , Granito lub Picolo ( dwa rodzaje lica w celu ułożenia wzorów) z horyzontalną dominantą przestrzenną w formie rozrzeźbionej przestrzennie fontanny wykonanej z konglomeratu piaskowca naturalnego. Obrzeże fontannowe z czterema muszlami wpisanymi w okrąg o średnicy 2,8 metra wraz z podstawą i figurą Dziewczyna z dzbanami na postumencie wysokości 170 cm. , basenem wewnętrznym ( pompą, pakietem instalacyjnym i 3 dyszami wymiennymi) łagodnym łukiem przechodzącą w płaszczyznę placyku. Na obrzeżach kwadratowego placyku zostaną zlokalizowane stylowe ławeczki. Towarzyszyć będą im stylowe latarnie i śmietniczki. W stronę placyku prowadzić będą alejki obsadzone szpalerami krzewów o nawierzchni utwardzonej, ze stylizowanej kostki brukowej typu Nostalit, Granito lub Picolo na podsypce z piachu i suchego cementu. I Nawierzchnie Zakres prac: korytowanie podłoża, wykonanie podbudowy pod nawierzchnię (piasek plus cement kładziony warstwami stabilizowany) wykonanie nawierzchni ze stylizowanej kostki brukowej kolorowej typu Nostalit , Granito lub Picolo ( dwa rodzaje lica w celu ułożenia wzorów) z betonowymi obrzeżami. Budowa chodników i alejek: wykonanie zróżnicowanych nawierzchni, w zależności od charakteru ciągów pieszych. W dwóch głównych alejach o szerokości 4.0m planuje się wykonanie reprezentacyjnej nawierzchni z kostki betonowej kolorowej typu Nostalit, Granito lub Picolo . Pozostałe istotne ciągi komunikacyjne o szerokości 3.0m i 2.0m - planuje się wykonać ze stylizowanej szarej kostki betonowej typu Nostalit, Granito lub Picolo . II Parkingi Zakres prac: zdjęcie i wywiezienie istniejących nawierzchni, korytowanie podłoża, wykonanie podbudowy pod nawierzchnię (piasek plus cement kładziony warstwami stabilizowany) wykonanie nawierzchni ze stylizowanej kostki brukowej typu Nostalit, Granito lub Picolo, z betonowymi obrzeżami. III. Elementy małej architektury Montaż stylizowanych elementów takich jak: latarnie, ławki, śmietniczki. IV. Fontanna Zakup i montaż stylizowanej fontanny. V. Przyłącza 1. Elektryczne do latarni. 2. Wodno kanalizacyjne do fontanny. 3. Kanalizacja deszczowa. VI . Zieleń Zmniejszenie i ukształtowanie powierzchni trawiastych oraz wykonanie nowych nasadzeń roślinnych krzewów liściastych i iglastych jako uzupełnienia istniejącego układu kompozycyjnego, dodatkowo wzbogaconego kompozycją z bylin. Nadrzędnym założeniem przyjętym w proponowanym projekcie zagospodarowania terenu opracowania, jest pozostawienie istniejącej zieleni wysokiej, podkreślających oś widokową na budynek kościoła. VII. Montaż latarń i opraw oświetleniowych , podłączenie linii Wykonanie oświetlenia z lampami parkowymi ozdobnymi. Rozmieszczenie słupów oświetleniowych zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Zainstalowanie 20 lamp. Wykonanie zasilania słupów poprzez linię kablową wykonaną kablem YAKXS 4 × 25 mm2, poprowadzoną pod chodnikami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 44.31.10.00 - Skrętki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a także przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); 2) Wykonawca przystępujący do wykonywania prac remontowo budowlanych w sąsiedztwie zabytkowego obiektu wpisanego do rejestru zabytków powinien posiadać stosowne uprawnienia wydane przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków . Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty): a) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informację z KRK muszą złożyć odpowiednio: przedsiębiorca w przypadku osób fizycznych, wspólnik w przypadku spółek jawnych, partner lub członek zarządu w przypadku spółek partnerskich, komplementariusz w przypadku spółek komandytowych oraz spółek komandytowo akcyjnych, urzędujący członek organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy informacji o orzeczeniu przez sąd zakazu ubiegania się o zamówienie przez podmioty zbiorowe, wydanym na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary); Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, stanowiące podstawowy personel kierowniczy i techniczny, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert 1 Kierownik budowy ( branża zieleń) - posiadający wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektura krajobrazu oraz 3 lata praktyki w zawodzie lub wykształcenie średnie ogrodnicze lub architektura krajobrazu oraz 5 lat praktyki w zawodzie Ekspert 2 Kierownik robót konstrukcyjno budowlanych posiadający: co najmniej 5 letnie doświadczenie w robotach z zakresu konstrukcyjno budowlanego, w tym, co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika takich robót; posiadający uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz uprawnienia elektryczne do 1kV Przez inwestycję zakończoną rozumie się inwestycję odebraną protokołem odbioru końcowego lub świadectwem wykonania. Wszyscy ww Eksperci muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez ww. Ekspertów, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW; dokumenty stwierdzające, że Eksperci: 1 i 2 posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 96 poz. 817) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. b) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( zagospodarowanie parków, placów, ogrodów, wykonywanie fontann, placów zabaw itp...) z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonany należycie ( referencje, protokoły odbioru itp. ) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych zamówień (roboty budowlane) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie; 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 300 tyś. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 300 tyś. PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 4) Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego). Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1).a), 9.1.2).a), 9.1.2).b) i 9.1.2).c): a) w pkt. 9.1.1).a), 9.1.2).a) i 9.1.2).c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) w pkt. 9.1.2)b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą; 2) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1)a) (i) i (iii) oraz 9.2.1)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.1)a) (ii) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis w pkt. 9.2.2) stosuje się odpowiednio. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 9.1 (za wyjątkiem wymienionych tam załączników, które muszą być złożone w oryginale) i pkt. 9.2 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ponadto, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w punkcie 9.1, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo ekonomiczne, przyjmie kurs średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 u.p.z.p. Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie Wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie. Aktualny odpis z właściwego rejestru aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i dokumenty określone w pkt 9.2 IDW Stosowne uprawnienia wydane przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków . Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p.lub dokumenty określone w pkt 9.2 IDW Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 u.p.z.p. lub dokumenty określone w pkt 9.2 IDW Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego. lub dokumenty określone w pkt 9.2 IDW Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS. lub dokumenty określone w pkt 9.2 IDW Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Informacja z banku określona w pkt. 9.1.4 b.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mokobody.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mokobody Plac Chreptowicza 25 08-124 Mokobody pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Mokobody Plac Chreptowicza 25 08-124 Mokobody pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.