To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Katowice: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 409538 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313076 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji z podziałem na Pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 28.350 szt. Pakiet nr 2 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 9.302 szt. Pakiet nr 3 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 5.000 szt. Pakiet nr 4 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 33.000 mb. Pakiet nr 5 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.780 mb, 3.540 szt. Pakiet nr 6 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 60 szt. Pakiet nr 7 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.538 szt. Pakiet nr 8 - Dostawa wraz z transportem wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.000 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
- Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT S.A., ul. Ratuszowa 11, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21210,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20610,00
Oferta z najniższą ceną: 20610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34282,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA-MED Sp. z o.o., ul. Lublańska 34, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19038,90
Oferta z najniższą ceną: 19038,90 / Oferta z najwyższą ceną: 28616,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3477,60
Oferta z najniższą ceną: 3477,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3477,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13796,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14234,40
Oferta z najniższą ceną: 14234,40 / Oferta z najwyższą ceną: 16426,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zakup i dostawa wskaźników do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji oraz testów i opakowań do sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- JOHNSON & JOHNSON Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22453,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24246,86
Oferta z najniższą ceną: 24246,86 / Oferta z najwyższą ceną: 24246,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.