Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Koszalin: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 13 zadań
Numer ogłoszenia: 409312 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 13 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 13 zadań Zadanie 1- Zakup i dostawa urządzeń biurowych Zadanie 2- Zakup i dostawa programu spedycyjnego Zadanie 3- Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowego Zadanie 4- Zakup i dostawa książek Zadanie 5- Zakup i dostawa programu komputerowego do pracowni technologii żywności Zadanie 6- Zakup i dostawa Polskich Norm Zadanie 7- Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłowej i urządzeń kontroli dostępu Zadanie 8- Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznych Zadanie 9- Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznego Zadanie 10- Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLC Zadanie 11- Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych Zadanie 12- Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałego Zadanie 13- Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 30.00.00.00-9, 30.10.00.00-0, 30.12.00.00-6, 30.23.70.00-9, 31.00.00.00-6, 32.00.00.00-3, 32.35.45.00-4, 39.00.00.00-2, 43.30.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zad.13 - § 4. Kupujący dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Sprzedawcy, polegającej na zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych
ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 24
75-004 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 24 75-004 Koszalin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Najlepszy w zawodzie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzeń biurowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rekojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa programu spedycyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa programu spedycyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa książek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa książek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa programu komputerowego do pracowni technologii żywności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa programu komputerowego do pracowni technologii żywności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa Polskich Norm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Polskich Norm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłowej i urządzeń kontroli dostępu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłowej i urządzeń kontroli dostępu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.45.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwaracji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Budowa sygnalizacji świetlnej w ciągu DW 120 m. Kobylanka
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.