Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Racibórz: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 409308 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w Raciborzu w asortymencie i ilości jak niżej: 1 Ziemniaki gat. I: np.: bryza, santa lub maryna kg 9.000 2 Ziemniaki młode kg 3.000 3 Buraki ćwikłowe: czerwona kula, bikores kg 1.000 4 Botwinka szt 200 5 Cebula extra łuskana kg 200 6 Czosnek kg 10 7 Chrzan korzeń myty kg 10 8 Fasola biała średnia kg 70 9 Groch łuskany kg 50 10 Kapusta czerwona np. rona kg 300 11 Kapusta czerwona szt 200 12 Kapusta pekińska gat. I kg 200 13 Kapusta pekińska gat I szt. 100 14 Kapusta biała np. kolorama, lian kg 400 15 Kapusta biała szt 200 16 Kapusta włoska kg 50 17 Kapusta kiszona kg 500 18 Kalafior szt 400 19 Koper zielony pęczek 700 20 Marchew korzeń myty gat. I. kg 2.000 21 Ogórek sałatkowy krótki kg 300 22 Ogórek kiszony kg 150 23 Pietruszka korzeń myty kl.ex.I kg 800 24 Pietruszka natka pęczek 800 25 Papryka czerwona gat. I kg 100 26 Papryka krajowa: żółta, zielona kg 50 27 Pieczarki gat. I kg 100 28 Por kg 100 29 Pomidory kl. I 57-67 kg 1.000 30 Rzodkiewka pęczek 300 31 Sałata ok. 300gr, gat. I szt 1.000 32 Sałata lodowa szt 500 33 Seler korzeń biały, myty kg 800 34 Szczaw pęczki 100 35 Szczypior - cebulka zielona pęczki 500 36 Szpinak kg 150 37 Arbuz kg 400 38 Banany gat. I kg 1.000 39 Cytryny kl. I , kal. 4-5 kg 200 40 Grapefruit kal.36-40 np. floryda kg 300 41 Kiwi kg 300 42 Kiwi szt 600 43 Mandarynki kal. 100-130 kg 500 44 Nektaryny/brzoskwinie kg 300 45 Nektaryny/ brzoskwinie szt 800 46 Pomarańcze kal.32-35 kg 900 47 Winogrona gat. I kg 300 48 Czereśnie kg 200 49 Jabłka kl. I np.: gloster, golden, delicjusz kg 2.000 50 Jagody kg 150 51 Maliny kg 200 52 Porzeczka czarna kg 100 53 Porzeczka czerwona kg 100 54 Truskawki gat. I kg 300 55 Wiśnie kg 200 Wszystkie warzywa i owoce muszą być I klasy, I gatunku, ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali 6-ciu miesięcy i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Pozycje na niektóre warzywa i owoce ujęto podwójnie z uwagi na sezon w którym są sprzedawane - cena za 1 szt oraz cena za 1 kg. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio trzy razy w tygodniu w dni robocze w godz. od 7.00 - 14.00 Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków - zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy ( wg wzoru zał. nr 1, 1A do SIWZ), pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości brutto umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącego przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 r.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO ZGRZEWARKI COMPODOCK NA OKRES 24 MIESIĘCY DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- "Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu".
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkoli w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Ziemniaki i warzywa suszone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.