eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ZAMÓWIENIE DODATKOWE do zamówienia podstawowego na zadaniu Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkachod km 329+800 do km 333+620.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Lublin: ZAMÓWIENIE DODATKOWE do zamówienia podstawowego na zadaniu Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620.
Numer ogłoszenia: 409234 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191969 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE DODATKOWE do zamówienia podstawowego na zadaniu Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIE DODATKOWE do zamówienia podstawowego na zadaniu Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A,, ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159730,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185407,43

  • Oferta z najniższą ceną: 185407,43 / Oferta z najwyższą ceną: 185407,43

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe związane z remontem nawierzchni drogi krajowej nr 19 wykonywane jest na podstawie umowy Nr GDDKiA O/Lu/R-Kr/37/2013 z dnia 02.08.2013 dla zadania Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620. Termin wykonania przedmiotu umowy 30.10.2013. Droga krajowa nr 19 odc. Konopnica - Kraśnik od km 329+800 do km 333+620 została zakwalifikowana do remontu ze względu na występujące koleiny i nierówności na nawierzchni. Przedmiar robót na w/w odcinek drogi przewidywał frezowanie istniejącej nawierzchni warstwy ścieralnej, ułożenie warstwy wyrównawczej o grubości min. 4 cm z betonu asfaltowego na powierzchni 47 419 m2 celem wyrównania profilu poprzecznego i podłużnego nawierzchni oraz ułożenie warstwy ścieralnej z SMA gr. 4 cm. Po wykonaniu frezowania warstwy ścieralnej okazało się, że istniejąca warstwa dolna nawierzchni posiada znaczne zaniżenia rzędu od 4 cm do 14 cm na zewnętrznych krawędziach poboczy bitumicznych, oraz liczne spękania siatkowe. Na etapie wykonywania przedmiaru robót Zamawiający nie mógł przewidzieć wystąpienia uszkodzeń nawierzchni w postaci spękań, gdyż znajdowały się one poniżej w-wy ścieralnej, natomiast znaczne deformacje krawędzi nawierzchni bitumicznej zostały uwydatnione po przejeździe ciężkiego sprzętu drogowego (frezarki). Wykonanie na tak zdeformowanej i spękanej dolnej warstwie konstrukcji kolejnych warstw nie będzie gwarantować odpowiednich parametrów nawierzchni dla istniejącego na tej drodze ruchu ciężkiego, co w przyszłości może być przyczyną przyśpieszonej degradacji nawierzchni. W związku z powyższym należy wykonać roboty dodatkowe polegające na profilowaniu krawędzi pobocza bitumicznego betonem asfaltowym AC16W, a w miejscach spękań ułożyć siatkę wzmacniającą konstrukcję nawierzchni. Uzasadnienie: Zamówienie udziela się wykonawcy zamówienia podstawowego - SKANSKA S.A ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa. Wartość realizowanego zamówienia podstawowego wynosi 3 986 426,18 zł netto, zamówienia dodatkowego wynosi 150 737,75 zł. Do dnia 20.09.2013 r. nie udzielano zamówień dodatkowych, wobec tego wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Ułożenie siatki i wykonanie profilowania jest konieczne dla zapewnienia odpowiednich parametrów nawierzchni, bez wykonania których zamówienie podstawowe nie będzie właściwie spełniać swojej funkcji tj. nie zapewni właściwej nośności i równości, a tym samym nie zapewni poprawy bezpieczeństwa ruchu pojazdów. Odcinek przejścia przez m. Niedrzwica Duża i Niedrzwica Kościelna jest szczególnie newralgiczny ze względu na przekrój uliczny, duży ruch lokalny, duży ruch tranzytowy pojazdów ciężarowych i duży ruch pieszych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie dodatkowe należy wykonać przed ukończeniem zadania podstawowego tj. przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Wobec powyższego zostały wyczerpane wszystkie okoliczności dla zamówień dodatkowych określone w art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.