Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Katowice: Usługa utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 409118 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego , ul. Grabowa 1A, 40-172 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 782 49 25, faks 0 32 258 6045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.silesia-region.pl/sznkatowice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz obiektu biurowego oraz na ciągach komunikacyjnych wokół budynku znajdującego się w Katowicach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania usług utrzymania czystości, posiadanie niezbędnego sprzętu oraz dysponowanie personelem o odpowiednich kwalifikacjach. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. z tym, że Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonał, co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości na terenie budynku użyteczności publicznej, o łącznej powierzchni minimum 8 000 m2, - dysponuje pracownikami posiadającymi wymagane kwalifikacje w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3., w szczególności wykaże, że: - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującą ubezpieczenie kontraktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł i deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł, dla jednej lub wielu szkód (jeśli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, zostanie przeliczona według kursu średniego NBP, obowiązującego na dzień składania ofert). WAŻNE ! Na dzień składania oferty nie ma obowiązku posiadania ubezpieczenia, natomiast niezbędnym warunkiem formalnym jest, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczył polisę ubezpieczeniową zgodnie z warunkami opisanymi powyżej. Jeśli niniejszy warunek nie zostanie dopełniony, wówczas Zamawiający ma prawo wybrać następną w kolejności najkorzystniejszą ofertę i zatrzymać wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana pierwotnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat usług, przy czym co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości na terenie budynku użyteczności publicznej, o łącznej powierzchni minimum 8 000 m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz sprzętu, którym wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z opisem w pkt 2.2.6 SWZ. 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 5.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/sznkatowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- DOSTAWA LEKÓW 16
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta G. Załogi hospitalizowanych w oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Prace konserwatorsko-restauratorskie zabytkowej wieży wyciągowej szybu Warszawa
- Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach obsługi klientów punktu paszportowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu PGRP.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.