eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby PARKU WODNEGO Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej z podziałem na 6 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Ruda Śląska: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby PARKU WODNEGO Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej z podziałem na 6 części
Numer ogłoszenia: 409096 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodny-rudaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby PARKU WODNEGO Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej z podziałem na 6 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne świadczone sukcesywnie do dnia 31.12.2013 roku, na potrzeby nowo wybudowanego obiektu AQUADROM w Rudzie Śląskiej, będącego w zarządzie PARKU WODNEGO sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej, z podziałem na 6 części zwane dalej Zadaniami nr 1 ÷ 6 wyszczególnionymi w załączniku nr 3 do SIWZ. Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk materiałów informacyjnych i reklamowych, wyszczególnionych dla danego zadania w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 10 % wartości zamówienia podstawowego (każdej części), polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które są przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) dla Zadania nr 1: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk folderów, teczek, zaproszeń, kalendarzy i ulotek, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto, 2) dla Zadania nr 2: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk Voucherów, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 6.000,00 zł brutto, 3) dla Zadania nr 3: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk Roll-up lub Slimstand, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 2.500,00 zł brutto, 4) dla Zadania nr 4: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk naklejek pokrytych powierzchnią antypoślizgową, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 9.000,00 zł brutto, 5) dla Zadania nr 5: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk kopert z nadrukiem, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 4.000,00 zł brutto, 6) dla Zadania nr 6: dwie (2) usługi poligraficzne zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem druk tatuaży wodnych, o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 1.600,00 zł brutto, Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedno ZADANIE, zgodnie z treścią pkt 5.1.3 SIWZ, zobowiązany jest wykazać osobno spełnienie warunku udziału dla każdego ZADANIA, na które składana jest oferta

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy dopuszczalne są tylko w przypadkach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy w sytuacji, gdyby do opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy doszło z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i na okres nie dłuższy niż okres niezawinionego przez Wykonawcę opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy, 2) sposobu oraz zakresu spełnienia świadczenia: a) zmiany spowodowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parkwodny-rudaslaska.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o., ul. Kłodnicka 97 lok 4, 41-706 Ruda Śląska /w sekretariacie/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o., ul. Kłodnicka 97 lok 4, 41-706 Ruda Śląska /w sekretariacie/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: folderów, zaproszeń, kartek świątecznych, teczek firmowych, kalendarzy książkowych, ulotek, plakatów, dyplomów, kolorowanek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: Vouchery wraz z zabezpieczeniem w postaci hologramu indywidualnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2, określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: Roll-up, Slimstand. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3, określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk: naklejki, naklejki na podłogę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4, określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.87.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk kopert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 5, określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wydruk tatuaży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6, określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.