eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie szkoleńz chromatografii cieczowej oraz z zakresu pracy z urządzeniami wysokopróżniowymi dla pracowników PRz oraz wykonanie przeglądu aparatury CVD dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Rzeszów: Przeprowadzenie szkoleń: z chromatografii cieczowej oraz z zakresu pracy z urządzeniami wysokopróżniowymi dla pracowników PRz oraz wykonanie przeglądu aparatury CVD dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej.
Numer ogłoszenia: 408990 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń: z chromatografii cieczowej oraz z zakresu pracy z urządzeniami wysokopróżniowymi dla pracowników PRz oraz wykonanie przeglądu aparatury CVD dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie szkolenia z chromatografii cieczowej z detektorem masowym typu potrójny kwadrupol dla pracowników PRz. 2. Przeprowadzenie szkolenia z zakresu pracy z urządzeniami wysokopróżniowymi dla pracowników Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego. 3. Przegląd aparatury CVD (konserwacja) dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9, 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. zadanie częściowe nr 1 - przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia praktyczne z chromatografii cieczowej z detektorami masowymi typu potrójny kwadrupol. zadanie częściowe nr 2 - przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia z zakresu urządzeń próżniowych i teorii próżni. zadanie częściowe nr 3 - brak wymagań Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować profesjonalną kadrą szkoleniową: dla zadania częściowego nr 1: co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z chromatografii cieczowej tj. przeprowadził co najmniej dwa szkolenia o tej tematyce, - wiedzę na poziomie zaawansowanym z obsługi, konfiguracji i serwisowania chromatografów z detektorami masowymi (np. odbyte szkolenia). dla zadania częściowego nr 2: co najmniej roczne doświadczenie w pracy polegającej na instalacji i serwisowaniu urządzeń próżniowych dla zadania częściowego nr 3: brak wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za dostawy główne zamawiający uzna zrealizowane przez Wykonawcę: dostawę spełniającą opis przedstawiony w punkcie 6.2.1. w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (forma dokumentów oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem), b) oświadczenie wykonawcy, jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a) (forma dokumentu oryginał), c) wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w punkcie a) może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; tzn. dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje (forma dokumentów oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 426, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. umowa: UDA-POKL.04.01.01-00-101/09-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z chromatografii cieczowej z detektorem masowym typu potrójny kwadrupol dla pracowników PRz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 4 dniowe specjalistyczne szkolenie po 8 godzin dziennie. Szkolenie powinno mieć charakter praktyczny, dotyczyć instrumentu Agilent 1200 Series LCMS 6460 Triple Quad i obejmować następującą tematykę: - Konserwacja i użytkowanie instrumentu, - Wymiana źródła jonów, - Dobór kolumn chromatograficznych oraz fazy ruchomej dla układów zawierających cholesterol, flawonoidy i białka, - Rozwój metody w oprogramowaniu Agilent Mass Hunter Acquisition na przykładzie cholesterolu lub flawonoidów, - Zbieranie danych w różnych trybach pracy spektrometru mas (MS1 scan, MS1 SIM, MRM), - Analiza związków wielkocząsteczkowych na przykładzie Immunoglobuliny G, - Tworzenie oraz wykonywanie sekwencji nastrzyków, - Identyfikacja jonów macierzystych i potomnych, - Tworzenie metody MRM oraz dynamic MRM (wykorzystanie oprogramowania Mass Hunter Optimizer w celu optymalizacji parametrów pracy spektrometru mas), - Optymalizacja parametrów pracy źródła jonów (ESI-Jet Stream, APCI), - Oprogramowanie Agilent Mass Hunter Qualitative Analysis: jakościowa analiza danych, eksportowanie wyników, generowanie raportów - Ilościowa analiza uzyskanych wyników: oprogramowanie Agilent Mass Hunter Quantitative Analysis, eksportowanie wyników, generowanie raportów Wykonawca powinien posiadać autoryzację producenta sprzętu (Agilent 1200 Series LCMS 6460 Triple Quad), który Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia szkolenia. Miejsce szkolenia: Wydział Chemiczny Politechniki Rzeszowskiej al. Powstańców Warszawy 6 w Rzeszowie, laboratorium chromatograficzne Katedry Chemii Fizycznej. Zamawiający udostępnia sprzęt do przeprowadzenia szkolenia w postaci chromatografu: Agilent 1200 Series LCMS 6460 Triple Quad bez kolumn chromatograficznych. Wykonawca zapewnia niezbędne materiały i odczynniki do przeprowadzenia szkolenia, w tym: - kolumnę chromatograficzną Poroshell 120, EC-C18,3.0x100mm,2.7um, - kolumnę chromatograficzną COSMOSIL 5u,Protein-R Packed Column,I.D.=4,6mm, L=250mm, - Methanol CHROMASOLV, for HPLC, ?99.9%, 34860-2L-R, - Acetonitrile LC-MS CHROMASOLV, 34967-2.5L - Formic acid solution puriss. p.a., for HPLC, 50% in water, 49-51%(T), 09676-100ML, - Trifluoroacetic acid CHROMASOLVR, for HPLC, ?99.0%, 302031-100ML, - BOVINE IMMUNOGLOBULIN G (IGG),*FROM SERU liophilized: 100mg, I5506-100MG, - Cholesterol solution 10 mg/mL in chloroform, analytical standard, 47127-U, - Ginkgo Biloba Flavonoids Mix 100 ?g/mL each component in methanol, ampule of 1.0 mL, certified reference material. W szkoleniu weźmie udział około 5 osób. Zamawiający oświadcza, iż powyższa usługa finansowana jest w całości ze środków publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu pracy z urządzeniami wysokopróżniowymi dla pracowników Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dotyczyć ma pracy z pompami próżniowymi: dyfyzyjnymi, rotacyjnymi, turbomolekularnymi, jonowymi itp. Wymagane szkolenie z zakresu serwisu pomp, konserwacji, czyszczenia i możliwych do wykonania prac naprawczych we własnym zakresie. Wymagane szkolenie z zakresu możliwych wad urządzeń, stabilizacji warunków pracy uwzględniających warunki zewnętrzne panujące w Laboratorium. Szkolenie ma zostać przeprowadzone m.in. na urządzeniach zainstalowanych w Uczelnianym Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego Wymagane przeprowadzenie 5 dniowego (5 x 7,5h) szkolenia dla 5 osób. 2 dni z zakresu teorii - szkolenie teoretyczne dotyczące pracy urządzeń próżniowych, teorii próżni i urządzeń stosowanych w aparaturze naukowo badawczej 1 dzień z zakresu budowy urządzeń próżniowych 1 dzień z zakresu pracy i konserwacji urządzeń próżniowych 1 dzień z zakresu pomiarów próżni i detekcji nacieków na urządzeniach pracujących pod obniżonym ciśnieniem. Zamawiający oświadcza, iż powyższa usługa finansowana jest w całości ze środków publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd aparatury CVD (konserwacja) dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia wymagane jest wykonanie usługi polegającej na przeglądzie aparatury CVD IonBond Bernex (konserwacja). Wymagane jest wykonanie przeglądu instalacji gazowych: HCl, H2, linii argonowej oraz instalacji grzewczych istniejącego urządzenia, łącznie z czyszczeniem. Wymagany przegląd oprogramowania oraz układów sterujących urządzeniem. Wymagany pomiar nacieku na instalacji próżniowej. Wymagane przeprowadzenie procesu czyszczenia układu rurek doprowadzających gazy procesowe do urządzenia. Wymagana wymiana uszkodzonych lub nieprawidłowo funkcjonujących części urządzenia mających bezpośredni wpływ na pracę systemu CVD. Wymagane przeprowadzenie konserwacji systemu sterowania urządzeniem CVD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.