eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa wyposażenia Pododdziału Brachyterapii i lamp do gabinetów zabiegowych w Specjalistycznej Przychodni Onkologicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Białystok: Dostawa wyposażenia Pododdziału Brachyterapii i lamp do gabinetów zabiegowych w Specjalistycznej Przychodni Onkologicznej
Numer ogłoszenia: 40895 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, ul. Ogrodowa 12/31, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, fax 085 7435913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Pododdziału Brachyterapii i lamp do gabinetów zabiegowych w Specjalistycznej Przychodni Onkologicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. łóżko rehabilitacyjne elektryczne łamane z wyposażeniem - szt. 2 2. łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem - szt. 12 3. szafki przyłóżkowe z blatem ruchomym - szt. 2 4. szafki przyłóżkowe - szt. 12 5. kozetka lekarska - szt. 2 6a. fotel ginekologiczny (z regulacją elektryczną) z wyposażeniem - szt. 1 6b. fotel ginekologiczny ( z regulacją elektr. i za pomocą sprężyn gazowych) z wyposażeniem - szt. 1 7. wózek przejezdny zabiegowy - szt. 2 8. wózek do przewożenia chorych z wyposażeniem - szt. 1 9. szafa dwudrzwiowa - szt. 1 10. wózek na brudną pościel (dwukomorowy) - szt. 2 11. fotel do pobierania krwi - szt. 1 12. taboret obrotowy - szt. 4 13. lampa operacyjna z jedną kopułą 3-ogniskową, sufitowa - szt.2 14. lampa operacyjna (do gab. chirurgicznego) z dwiema kopułami 3-ogniskowymi, sufitowa - szt. 1 15. lampa zabiegowa (do gab. ginekologicznego) ścienna - szt. 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy. 2/ Wyrażą zgodę na termin płatności równy lub dłuższy niż 30 dni od dnia odbioru technicznego sprzętu 3/ Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4/ Wyrażą zgodę na udzielenie gwarancji na min. 24 miesiące od daty oddania sprzętu do eksploatacji . 5/ Posiadają na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają dostarczyć: 1/ Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy; 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki; 3/ Oświadczenie, że proponowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu i może być stosowany w zakładach opieki zdrowotnej na terenie RP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szpitala BCO, 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I piętro), lub za zaliczeniem pocztowym (cena SIWZ: 18,00 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala , Białystok, ul. Warszawska 15 (I piętro),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.