eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej tj. odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej w sezonie 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Biała Podlaska: Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej tj. odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 408948 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej , ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3438188, faks 083 3438183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej tj. odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej w sezonie 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piasku chodników i ciągów pieszo-rowerowych z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych, azyli na jezdni i peronów zatok autobusowych. Zadanie nr 1-Chodniki położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 803 w m. Stoczek Łukowski, Zadanie nr 2-Chodniki i ścieżki rowerowe położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 806 w m. Łuków i w m. Karwacz, Zadanie nr 3-Chodniki i ścieżki rowerowe położone w m. Łuków wzdłuż dróg wojewódzkich Nr 808 (ul. Świderska) oraz Nr 807 (ul. Żelechowska), Zadanie nr 4-Chodniki i ścieżki rowerowe położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 813 w m. Międzyrzec Podlaski, Zadanie nr 5-Chodniki i ścieżki rowerowe położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 698 w m. Terespol, Zadanie nr 6-Chodniki i ścieżki rowerowe położony wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 812 w m. Dubica. Szczegółowy wykaz odcinków objętych zamówieniem zawiera załącznik Wykaz i lokalizacja chodników i ciągów pieszo-rowerowych objętych zimowym utrzymaniem Zamawiający, w zależności od warunków atmosferycznych zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usługi poprzez zmniejszenie krotności jej wykonywania. 2. Warunki realizacji zamówienia: 1) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, 2) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) mechaniczne lub ręczne odśnieżanie chodników, ciągów pieszo-rowerowych i dojść do przejść dla pieszych, azyli na jezdni, na całej szerokości (przy szer. chodników lub ciągów pieszo-rowerowych do 2,0 m) lub na szerokości 2,0 (przy szer. chodników lub ciągów pieszo-rowerowych powyżej 2,0 m) w taki sposób aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 centymetrów i nie występowała śliskość zimowa, 2) równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni na całej szerokości, niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu, 3) wykonanie czynności opisanych w ppkt. 1 i 2, w ciągu 3 godzin od momentu przystąpienia do wykonywania usługi, 4) niezwłoczne (maksymalnie w ciągu 1 godziny) przystępowanie po otrzymaniu wezwania, w szczególności w godzinach 4.00-8.00 i 13.00-16.00 do odśnieżania i posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów, 5) zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z obsługą, 6) zapewnienie we własnym zakresie paliwa i obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, (zapewnienie sprzętu zastępczego w przypadku awarii), 7) zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów (piasku) do zwalczania śliskości zimowej, 8) załadunek piasku własnym sprzętem i na swój koszt, 9) niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt informacji o aktualnym stanie chodników, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi. 4. Warunki zapłaty: 1) fakturowanie wykonanych usług będzie się odbywało nie częściej niż raz w miesiącu, 2) podstawą wyliczenia wartości fakturowanych usług będzie cena jednostkowa - stawka za wykonanie usługi (zgodnie z ofertą), uwzględniająca akcję czynną i ilość wykonanych usług w miesiącu rozliczeniowym, 3) zamówienie będzie realizowane maksymalnie do cen umownych - zgodnie z cenami ofert wybranego(-ych) Wykonawcy(-ców) - za wykonanie poszczególnych zadań. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). 6. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 327.877,80 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego: 218.585,20 zł netto oraz zamówienia uzupełniającego: 109.292,60 zł netto.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stosownie do artykułu 67 ust. 1 pkt. 6. 2. Zamówienia uzupełniające będą polegały na zimowym utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej tj. odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej w sezonie 2013/2014. 3. Przewidywana wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 118.036,01 zł brutto

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), zadanie nr 2 - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), zadanie nr 3 - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), zadanie nr 4 - 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100), zadanie nr 5 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), zadanie nr 6 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 6. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 28 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). UWAGA! 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę-osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). UWAGA! 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę-osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). UWAGA! 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę-osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). UWAGA! 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę-osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów jakich należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - Załącznik A) wraz z kosztorysem ofertowym (wzór - Załącznik A-1, A-2, A-3, A-4, A-5, A-6). 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy (wzór - Załącznik E). 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp. przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RDW Biała Podlaska ul. Warszawska 14, lub za zaliczeniem pocztowym-za cenę 6,60 zł oraz poczta elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 08:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ul. Warszawska 14 pok. 319. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego pok. nr 305 w dniu 16.10.2013 r. o godz. 09:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem nr 83 343 81 83 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: Zbigniew Wronka Joanna Górniak tel. 83 343 81 88 w godz. 07:00 - 15:00 Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać Zamawiającemu krótką informację zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 83 343 81 83 lub pocztą elektroniczną na adres rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Chodniki położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 803 w m. Stoczek Łukowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 23.850,90 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Chodniki i ścieżki rowerowe położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 806 w m. Łuków i w m. Karwacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 44.000,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3-Chodniki i ścieżki rowerowe położone w m. Łuków wzdłuż dróg wojewódzkich Nr 808 (ul. Świderska) oraz Nr 807 (ul. Żelechowska).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 49.500,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4-Chodniki i ścieżki rowerowe położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 813 w m. Międzyrzec Podlaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 59.936,50 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5-Chodniki i ścieżki rowerowe położone wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 698 w m. Terespol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 20.137,80 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-5, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6-Chodniki i ścieżki rowerowe położony wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 812 w m. Dubica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 21.160,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.