eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › dostawa mięsa i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Śrem: dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 408922 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Farna 16, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2830369, faks 061 2830369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps_srem@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szynka śniadaniowa 80 kg 2 Szynka gotowana 100 kg 3 Pieczeń rzymska 70 kg 4 Pieczeń familijna 60 kg 5 Kieł .parówkowa gruba w naturalnym jelicie 380 kg 6 Kiełb. śląska 350kg 7 Kiełb. biała gruba 250 kg 8 Szynka wiejska 60 kg 9 Kiełb piastowska do zgrzania 250 kg 10 Parówki cienkie drobiowe 100 kg 11 Mielonka 100 kg 12 Mortadela 100 kg 13 Kiełb szynkowa 50 kg 14 Drobiowa 70 kg 15 Zielonogórska 50 kg 16 Metka łososiowa 50 kg 17 Ogonówka parzona 80 kg 18 Polędwica sopocka 100 kg 19 Salceson biały 40 kg 20 Salceson ozorkowy 40 kg 21 Szynka babuni 70 kg 22 Filet z indyka wędzony 40 kg 23 Szynka tyrolska 140 kg 24 Pieczeń babuni 60 kg 25 Przysmak drobiowy 70 kg 26 Kaszanka cienka 100 kg 27 Kaszanka gruba 120 kg 28 Smalec 250 kg 29 Pasztet luksusowy 110 kg 30 Wątrobianka 110 kg 31 Cesarska z indyka 60 kg 32 Stópki wieprzowe 100 kg 33 Karkówka b/kości 500 kg 34 Mięso mielone wieprzowe 600 kg 35 Mięso gulaszowe 400 kg 36 Wołowina b/kości 40 kg 37 Boczek wędzony 40 kg 38 Łopatka b/kości 150 kg 39 Kości wędzone 60 kg 40 Golonka peklowana z kością 120 kg 41 Schab b/kości 200 kg 42 Żołądki wieprzowe odgotowane i pokrojone 400 kg 43 Serca drobiowe 20 kg 44 Żołądki drobiowe 20 kg 45 Filet z kurczaka mięso 450 kg 46 Żeberka wieprzowe paski 200 kg 47 Wątroba drobiowa 120 kg 48 Udko z kurczaka 700 kg 49 Porcje rosołowe 100 kg 50 Krew 50 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. wykonują lub wykonywali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiące przedmiot zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym ( tj. posiadają środek transportu przystosowany do przewozu artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp. e. oraz Wykonawcy, którzy spełnią warunki SIWZ i złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w VI punkcie SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-d niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie warunku granicznego spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (art. 87 ust.1 ustawy) oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 4 ustawy) potwierdzających spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwo Powiatowe Śrem zakładka DPS Śrem.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIP Starostwo Powiatowe Śrem zakładka DPS Śrem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Farna 16 63-100 Śrem - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.