eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa profesjonalnych instrumentów dętych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu (współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Elbląg: Dostawa profesjonalnych instrumentów dętych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu (współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego)
Numer ogłoszenia: 408628 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362454 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu, ul. Romualda Traugutta 91, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 611 40 40, faks (055) 611 41 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych instrumentów dętych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu (współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych instrumentów dętych na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego Przedmiot główny: CPV: 37.31 40 00- 2 - instrumenty dęte Przedmiot dodatkowy : CPV - 37 31 41 00 - 3 - klarnety CPV - 37 31 24 00 - 2 - saksofony CPV - 37 31 00 00 - 4 - fagoty CPV - 37 31 21 00 - 9 - trąbki CPV - 37 31 40 00 - 2 - waltornie Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nie używanych, nie będących przedmiotem ekspozycji, profesjonalnych o najwyższych walorach jakościowych (w szczególności w zakresie materiału, wykonania) -instrumentów dętych szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III , IV, V. 2. Zakres zamówienia Zakres zamówienia obejmuje dostawę instrumentów dętych : 1) Klarnetu - 1 szt. - część I 2) Saksofonu altowego - 1 szt. - część II 3) Fagotu - 1 szt. - część III 4) Trąbki - 1 szt. - część IV 5) Waltorni - 1 szt. - część V 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 4. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego , transport i dostawa do siedziby Zamawiającego oraz strojenie instrumentów po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W cenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny, w okresie gwarancji. 5. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesiące gwarancji dla każdego instrumentu dętego od daty dostawy potwierdzonej w protokole odbioru. 6. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny . Zagwarantowanie czasu reakcji serwisu (oczekiwanie na serwis) maksimum 48 godzin od momentu zgłoszenia i zapewnienia zastępczego instrumentu dętego (nie gorszego od tego, który został zareklamowany) na okres trwania naprawy, jeżeli naprawa trwa dłużej niż 3 dni roboczych. 7. Okres gwarancji nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru. 8. W okresie gwarancyjnym, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 9. W okresie gwarancyjnym, po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 10. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził po roku przegląd instrumentu na własny koszt (czas liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia ) 12. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym : - ewentualne cło - koszty odpowiedniego opakowania i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego - koszty transportu i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - ewentualne koszty udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia , zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu oraz realizacji serwisu , dostarczenia instrumentu zastępczego, - koszty przeprowadzenia ( po roku ) przeglądu instrumentu. 13. Ewentualne upusty i rabaty proponowane przez Wykonawcę należy uwzględnić w cenie. 14. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. 15. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w czynnościach odbioru, usunąć stwierdzone wady . 16. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączone, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć , że Zamawiający ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ instrumentu i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem artystycznym. Wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia ( podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP) . W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego , obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy . 17. Za równoważny, Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawcę instrument , który pod względem artystycznym, funkcjonalnym , technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem: a. artystycznym , wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji i osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i dźwiękowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich jak przy użyciu instrumentu o parametrach referencyjnych, b. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument o podanych parametrach referencyjnych . 18. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 19. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 20. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień uzupełniających. 21. Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.40.00-2, 37.31.41.00-3, 37.31.24.00-2, 37.31.00.00-4, 37.31.21.00-9, 37.31.40.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Klarnet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARMUŁA MUSIC SPÓŁKA CYWILNA, Modrzejewskiej 12, 33-103 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: SAKSOFON ALTOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARMUŁA MUSIC SPÓŁKA CYWILNA, Modrzejewskiej 12, 33-103 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: TRĄBKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARMUŁA MUSIC SPÓŁKA CYWILNA, Modrzejewskiej 12, 33-103 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4501,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: WALTORNIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt, ul. Kołlątaja 1/2, 85-080 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15252,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15252,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15252,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.