eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi ochrony na terenie WTWK - Partynice oraz zabezpieczenie organizowanych przez WTWK - Partynice imprez masowych w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Wrocław: Świadczenie usługi ochrony na terenie WTWK - Partynice oraz zabezpieczenie organizowanych przez WTWK - Partynice imprez masowych w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 408600 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice , ul. Zwycięska 2, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333 45 19, faks 71 333 45 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wtwk-partynice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY WROCŁAW.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony na terenie WTWK - Partynice oraz zabezpieczenie organizowanych przez WTWK - Partynice imprez masowych w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych- Partynice w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, a także transportowaniu wartości pieniężnych oraz świadczenie usługi ochrony ( zabezpieczenia) imprez masowych organizowanych przez Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice ( 8 - osiem dni imprez masowych ) Zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia( Dz. U. z 2014 r. poz.1099 ) zwanej dalej ustawą. Szczegóły dotyczące zakresu, sposobu oraz terminów realizacji przedmiotowej usługi określono w OGÓLNYCH WARUNKACH REALIZACJI USŁUGI, HARMONOGRAMIE REALIZACJI USŁUGI oraz PROJEKCIE UMOWY, stanowiących załączniki nr 11, 9, 4 do SIWZ. Zamawiający zaleca dokonania przez Wykonawców, przed złożeniem ofert wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z terenem będącym przedmiotem zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę wadium w wysokości 3.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym. że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ). . W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwracalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie ( Wykonawcy) beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib. 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne zobowiązanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: Zobowiązujemy się nieodwracalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu / Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że ( nazwa Wykonawcy) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, lub w przypadku kiedy nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie zart.46 ust. 5 w .w ustawy: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwracalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie ( Wykonawcy) beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib. 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne zobowiązanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: Zobowiązujemy się nieodwracalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu / Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że ( nazwa Wykonawcy) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, lub w przypadku kiedy nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art.46 ust. 5 w .w ustawy.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP SA 14 1020 5226 0000 6802 0449 1213 z adnotacją Wpłata wadium - nr sprawy PN 14/2014. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13. 10. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9 Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w Rozdziale IX, X, XI niniejszej SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni, że wynikło to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. Nr 145, poz. 1099 ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 3 usługi polegające na ochronie osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej wraz z dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, o wartości rocznej ( 12 m-cy) nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. Obowiązuje zasada jedna umowa - jedna usługa. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób właściwy, mogą to być referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usługi i udokumentuje ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie oraz przekaże Zamawiającemu informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz przedstawi Zamawiającemu wykaz zawierający co najmniej 9 pracowników ochrony do wykonania zamówienia, wraz z zaświadczeniami Komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, oraz wykaz z minimum: 8 ( ośmioma) osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa, o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie powinien spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne ( Dz.U. z 2011 r. Nr 183 poz.1087 z późn zm.) lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w tożsamym zakresie, wydanego na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, 10 (dziesięcioma ) osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań członka służby porządkowej o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady mówi Ministrów z dnia 20 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie powinien spełniać kierownik m do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne ( Dz. U. z 2011 r. Nr 183 poz.1087 z późn. zm.) lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w tożsamym zakresie, wydanego na podstawie wcześniej 30 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań członka służby informacyjnej o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie powinien spełniać kierownik m do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne ( Dz. U. z 2011 r. Nr 183 poz.1087 z późn. zm.) lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w tożsamym zakresie, wydanego na podstawie wcześniej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli złoży opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł ( słownie: jeden milin pięćset tysięcy złotych 00 / 100 )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX, X, XI SIWZ, 4) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (w tym podpisania oferty); jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik- Wykonawca składa pełnomocnictwo oraz dokument z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa do dokonania takiej czynności. Dla potrzeb udowodnienia prawidłowości podpisania oferty przez osobę do tego upoważnioną, Zaleca się aby wykonawca do oferty załączył : a) w przypadku Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą -aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej b) w przypadku Wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, w imieniu której ofertę podpisuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, 5) w przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w odpowiednim rejestrze (np. Krajowym Rejestrze Sądowym), a w załączonym odpisie z rejestru, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1.2) niniejszej SIWZ, nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu - dowód złożenia zmian. 6) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 - w postaci wypełnionego załącznika nr 6a do SIWZ lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej w postaci wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6b. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólni ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dotyczy przypadku o którym mowa w ROZDZIALE IX ust.2 ). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się trzema wykonanymi lub wykonywanymi usługami, w ramach każdej z nich była wykonana lub jest wykonywana polegających na ochronie osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej wraz z dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, o wartości rocznej( 12 m-cy) co najmniej 200,000,00 zł brutto każda usługa. Obowiązuje zasada jedna umowa - jedna usługa. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób właściwy. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać treści formularzy opracowanych przez Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który złoży w swojej ofercie załączniki o treści nieodpowiadającej treści formularzy będących częścią niniejszej SIWZ, może podlegać odrzuceniu. Oferta musi być napisana na maszynie, komputerze lub w inny trwały sposób oraz podpisana przez osobę(y) uprawnioną(one), na podstawie odrębnych przepisów, do składania oświadczeń woli - reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. W przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę reprezentującą Wykonawcę, inną niż wskazana w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa o których mowa w pkt. 6. 4)i 6.7) muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była zaparafowana przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę lub osobę(y) upoważnioną(e) do jej podpisania. Wszystkie dokonane korekty, skreślenia i poprawki powinny być parafowane (w miejscu naniesienia tych poprawek) przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę lub osobę(y) upoważnioną(e) do jej podpisania. Zaleca się, aby oferta była trwale spięta i aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane kolejno. Zaleca się umieszczenie oferty w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy wraz z oznaczeniem:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - należycie wykonane usługi - 6

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wtwk-partynice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice ul. Zwycięska2, 53-033 Wrocław Sekreatariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice ul. Zwycięska2, 53-033 Wrocław Sekreatariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.