eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Mirzec w latach 01.01.2015 - 31.12.2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Mirzec: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Mirzec w latach 01.01.2015 - 31.12.2016.
Numer ogłoszenia: 408556 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369926 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Mirzec w latach 01.01.2015 - 31.12.2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Mirzec. Odbiorem zostaną objęte: -odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne w tym popiół z palenisk domowych), -odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła z podziałem na frakcje: tektura i papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale,-odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, np. stare meble,-zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, np. lodówki, pralki, telewizory itp.,-odpady niebezpieczne (przeterminowane leki, zużyte baterie, chemikalia, świetlówki, środki ochrony roślin, farby-lakiery itp.), -zużyte opony (samochodowe, maszyn rolniczych i traktorów), -odpady budowlane i remontowe. 2. Dane dotyczące Gminy Mirzec, istotne z punktu widzenia zamówienia:1.Liczba mieszkańców gminy Mirzec obliczona na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w poszczególnych miejscowościach na dzień 31.08.2014r. Sołectwo Zadeklarowana ilość mieszkańców Tychów Nowy 723, Tychów Stary 781, Gadka 1117, Jagodne 515, Osiny 822, Trębowiec 514, Małyszyn 841, Ostrożanka 367, Mirzec I 1103, Mirzec II 794,Łącznie:7577 mieszkańców.2.Liczba gospodarstw domowych na terenie gminy Mirzec według złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w poszczególnych sołectwach na dzień 31.08.2014r. Sołectwo Ilość gospodarstw domowych, Tychów Nowy179, Tychów Stary 193, Gadka 296, Jagodne 158, Osiny 194, Trębowiec 125, Małyszyn 217, Ostrożanka 90, Mirzec I 298, Mirzec II 204, Łącznie:1954 gospodarstw domowych.3.Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi obejmuje 1954 gospodarstwa domowe. 4.Liczba sołectw: 10. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty możliwy wzrost liczby nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi. UWAGA: Zamawiający udostępni Wykonawcy w okresie trwania umowy wykaz nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. Wykaz ten będzie zawierał wykaz posesji do odbioru odpadów komunalnych. Łączna ilość odpadów komunalnych odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu gminy Mirzec w 2013r. wyniosła: 417,30 Mg z podziałem na następujące frakcje:20 03 01- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 212,9Mg, 20 03 02- Inne odpady nie ulegające biodegradacji: 6,4Mg, 15 01 06- Zmieszane odpady opakowaniowe: 105,4Mg, 15 01 07- Opakowania ze szkła: 68,1Mg, 20 03 07- Odpady wielkogabarytowe: 15,7Mg, 15 02 03- Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02: 0,9Mg, 17 09 04- Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu: 7,9Mg. W okresie od 01.01.2014r. do 31.06.2014r. łączna ilość odpadów komunalnych odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu gminy wynosi: 367,8 Mg z podziałem na poszczególne frakcje:20 03 01- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne -215,0Mg, 15 01 02- Opakowania z tworzyw sztucznych- 23,9Mg,15 01 05- Opakowania wielomateriałowe - 12,5Mg, 15 01 07- Opakowania ze szkła- 61,4Mg, 15 01 01- Opakowania z papieru i tektury-43,0Mg, 15 01 06- Zmieszane opakowaniowe-10,3Mg, 20 01 99-Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny-1,7MgUwaga: Dane przedstawione powyżej zostały przygotowane w oparciu o przekazane sprawozdania przez przedsiębiorców odbierających odpady z terenu gminy Mirzec. Dane te obejmują odpady odebrane z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, jak i nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, a nie zamieszkują mieszkańcy. Wykonawca przy sporządzeniu ofert zobowiązany jest uwzględnić wzrost ilości odebranych odpadów w trakcie trwania umowy. Szacuje się, że w ciągu 24 miesięcy może zostać wyprodukowanych ok. 2288Mg odpadów. 5. Długość dróg na terenie gminy Mirzec wynosi łącznie:Drogi gminne 39, 38 km, Drogi powiatowe 54,284 km,, Droga wojewódzka 16, 966 km 3.Zakres usług:1.Odbiór odpadów komunalnych odbywać ma się według następujących zasad:1. odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła gromadzone w workach opisanych zgodnie z gromadzoną frakcją:-Papier i tektura - kolor worka niebieski z częstotliwością raz w miesiącu,-Tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale - kolor worka żółty z częstotliwością raz w miesiącu,-Opakowanie szklane - kolor worka zielony z częstotliwością raz na kwartał,Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić oraz informacją o rodzaju odpadów, których w nich gromadzić nie wolno. Worki do selektywnej zbiórki muszą też być oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą być transparentne, wykonane z foli o grubości zapewniającej ich wytrzymałość. Worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do 01.01.2015r., w ilości 3 sztuki na każdy rodzaj odpadów na każdą nieruchomość, a następnie na wymianę przy każdym odbiorze odpadów w ilości nie mniejszej niż wystawionej przez właściciela nieruchomości.2.Inne odpady komunalne zbierane w sposób selektywny - odbiór odpadów wystawionych przed posesją:-odpady wielkogabarytowe - z częstotliwością raz w roku,-zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - z częstotliwością raz w roku,-zużyte opony (samochodowe, maszyn rolniczych i traktorów),- z częstotliwością raz w roku,-odpady niebezpieczne (przeterminowane leki, zużyte baterie, chemikalia, świetlówki, środki ochrony roślin, farby-lakiery itp.) z częstotliwością raz w roku, 3.Odpady budowlano - remontowe:-odpady budowlano-remontowe - odbiór z 10 punktów mobilnych zlokalizowanych po jednym w każdym sołectwie (wskazanych przez Urząd Gminy) - z częstotliwością 1 raz do roku (kontener KP-7 z osobą do obsługi zapewnia Wykonawca).4.Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne) gromadzone w pojemnikach o pojemnościach od 110 l - 240 l lub w przypadku ich braku w czarnych workach (które zapewni właściciel nieruchomości).-Zmieszane odpady komunalne (w tym popiół z palenisk domowych )-z częstotliwością raz w miesiącu, 5.Odbiór przeterminowanych leków z punktów zlokalizowanych w ośrodkach zdrowia w miejscowości Mirzec Stary 14- Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mircu oraz Jagodnem 126 - Ośrodek Zdrowia w Jagodnem.Wykonawca zapewnia odpowiednie pojemniki do gromadzenia przeterminowanych leków. Odbiór odpadów po zgłoszeniu telefonicznym. Odbiór zapełnionego pojemnika z przeterminowanymi lekami nie później jak w ciągu 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia.Tabela nr 1 Zestawienie zbieranych odpadów Rodzaj odbieranych odpadów. Sposób odbioru Częstotliwość odbioru komunalne odpady zmieszane pojemniki oraz worki - wystawione przed posesje 1 raz w miesiącu tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe,metale pojemniki/worki w kolorze żółtym - wystawione przed posesje (worki zapewnia Wykonawca)1 raz w miesiącu papier, tektura pojemniki/worki w kolorze niebieskim - wystawione przed posesje (worki zapewnia Wykonawca) 1 raz w miesiącu szkło pojemniki/worki w kolorze zielonym - wystawione przed posesje (worki zapewnia Wykonawca 1 raz na kwartał zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady niebezpieczne odpady wystawione przed posesje, tzw. wystawka 1 raz w roku meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony (samochodowe, maszyn rolniczych i traktorów), inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe odbiór z 10 punktów mobilnych zlokalizowanych po jednym w każdym sołectwie -wskazanych przez Urząd Gminy (kontener KP-7 z osobą do obsługi- zapewnia wykonawca). 1 raz w roku przeterminowane leki pojemniki ustawiane przez Wykonawcę w punktach zbiórki, tj.: 1)Mirzec Stary 14- Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mircu)Jagodne 126 - Ośrodek Zdrowia w Jagodnem(pojemniki: przystosowane do zbiórki odpadów problemowych, posiadające otwory wrzutowe, które uniemożliwiają dostęp osób trzecich do zawartości pojemnika, o pojemność ok. 50 litrów, oznakowane napisem informującym o rodzaju zbieranych odpadów, zapewnia Wykonawca)w każdym przypadku zapełnienia pojemnika Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość poszerzenia zakresu usługi o odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (tzw. PSZOK jeżeli zostanie uruchomiony w okresie obowiązywania umowy) poprzez odbiór raz w miesiącu:a) odpadów wielkogabarytowych,b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) zużyte opony (samochodowe, maszyn rolniczych i traktorów),d) odpady remontowo budowlane.W celu zapewnienia wykonania ww. dodatkowej usługi, Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej zobowiązany jest do zapewnienia ustawienia min. 4 kontenerów o pojemności 7 m3 na terenie PSZOK-u, do gromadzenia ww. rodzajów odpadów. 2.Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Mirzec do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub, w szczególnych przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami - tj. Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o.o. w Janiku lub instalacji zastępczych w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Samsonowicza 15/11 lub Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-522 Baćkowice).3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych u źródła w kolorach wskazanych w rozdziale 3 pkt. 3 ppkt. 1. 1) Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić oraz informacją o rodzaju odpadów, których w nich gromadzić nie wolno. Worki do selektywnej zbiórki muszą też być oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą być transparentne, wykonane z foli o grubości zapewniającej ich wytrzymałość. Worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do 01.01.2015r., w ilości 3 sztuki na każdy rodzaj odpadów na każdą nieruchomość, a następnie na wymianę przy każdym odbiorze odpadów w ilości nie mniejszej niż wystawionej przez właściciela nieruchomości.4.W przypadku, gdy właściciel nieruchomości nie wyposaży posesji w pojemnik na odpady zmieszane Wykonawca ma również obowiązek zapewnienia właścicielom nieruchomości możliwości zaopatrzenia nieruchomości w pojemniki na odpady nieposegregowane (zmieszane odpady komunalne), - o pojemnościach od 110 - 240 l. Wykonawca udostępnia zainteresowanym właścicielom nieruchomości w/w pojemniki na podstawie zawierania z właścicielami nieruchomości umów wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu żadnych kosztów. 5.Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, jeżeli spełnią one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mirzec, oraz znajdują się one w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym.6.Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Mirzec. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie wszelkich środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji - wynikających ze złych parametrów technicznych dróg.Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu gminy Mirzec.7. Transport odpadów segregowanych u źródła do miejsca segregacji w celu uzyskania i przekazania do odzysku surowców wtórnych musi odbywać się z zachowaniem przepisów o gospodarowaniu odpadami. 8.Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów. Ilość odpadów wina być podana w Mg w rozbiciu na poszczególne miesiące kwartału. Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania oraz sposób zagospodarowania odpadów wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po każdym kwartale.9Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w swojej ofercie wstępnego harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, na podstawie którego miałaby być realizowana usługa odbioru odpadów (z uwzględnieniem całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na odpady segregowane, odpady zmieszane wraz z określeniem kolejności miejscowości, z których odbierane zostaną odpady). Harmonogram musi uwzględniać częstotliwość odbioru odpadów zgodną z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mirzec. Obowiązkiem Wykonawcy jest aktualizowanie Harmonogramu w miarę zaistniałych potrzeb - informując Zamawiającego i właścicieli nieruchomości z miesięcznym wyprzedzeniem. Wywóz odpadów będzie odbywał się ściśle wg Harmonogramu, uzgodnionego przez Wykonawcę i Zamawiającego jako załącznik do umowy. Odbiór odpadów przez Wykonawcę musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00.UWAGA:Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć uzgodniony z Zamawiającym harmonogram mieszkańcom do dnia 20.12.2014r. , obejmujący wszystkie frakcje odpadów.10.Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami gromadzonymi w sposób nieselektywny.11.Do obowiązków Wykonawcy należy kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełniania przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacja fotograficzną, które stanowią dowód nie wywiązania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekazuje go zamawiającemu w ciągu 72 godzin od momentu stwierdzenia naruszenia zasad selektywnej zbiórki odpadów. 12.Szczegółowe wymagania formalne stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, które jest zobowiązany do spełnienia w dniu złożenia oferty:a)posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Mirzec, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,b)posiadania zezwolenia na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.), w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu przetwarzania odpadów, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie,c)posiadania wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;d)posiadania zezwolenia na transport odpadów lub wpisu do rejestru lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;e)posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;f)posiadania umowy z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego dla Regionu 2, tj. Zakładem Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o. o. w Janiku ul. Borkowska 1, 27-415 Kunów.13.Wymagania Zamawiającego dotyczące posiadanych przez Wykonawcę pojazdów i urządzeń oraz bazy magazynowo-transportowej wraz określeniem stawianych im wymagań- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz..122)1)Wykonawca obowiązany jest do spełniania wymagań opisanych w pkt 12 i 13 przez cały okres realizacji zamówienia. 2)Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:a)dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp., w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy,b) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów, potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa,c)ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach.3.Prowadzenie ewidencji ( rejestracji swoich działań- prac sprzętu) w zakresie przedmiotu zamówienia w formach określonych poniżej przez Zamawiającego.4.Wykonawca zapewni aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci: aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów, rzeczywistego czasu pracy wraz z jednoznacznie wykazaniem czynności ( załadowanie odpadów, wyładowanie odpadów).5.zapewnienie Zamawiającemu, w całym okresie realizacji zamówienia, możliwości monitorowania pracy sprzętu Wykonawcy w systemie zarządzania gospodarką odpadami Zamawiającego, a obejmującego:a)bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystywanie systemu GPS i komunikowanie się nimi w dowolnym momencie w celu odczytu w/w danych,b)pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 60 dni, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości urządzenia monitorującego,c)odtwarzania aktualnej pozycji i przebytej trasy danego pojazdu na cyfrowej mapie gminy z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenia miejsca ( adresu) wykonywania prac,d)odtwarzanie i analizą historii pracy sprzętu w okresie realizacji umowy w celu weryfikacji wykonania przedmiotu umowy,e)bieżącą rejestrację i eksport danych z monitoringu w formacie uzgodnionym z Zamawiającym do systemu zarządzania gospodarką odpadami Zamawiającego oraz przekazania na żądanie, wyeksportowanych danych Zamawiającemu,f)utrzymanie i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w odpowiedni sprzęt umożliwiający wykonywanie funkcji opisanych w ppkt 5), a także zapewnienie nieprzerwanego dostępu Zamawiającemu w dowolnym czasie do danych opisanych w ppkt 5) poprzez sieć internetową(aktualizacja danych: w trakcie prowadzenia odbierania i zagospodarowania odpadów nie rzadziej niż co minutę, w pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dobę),f)wyposażenie stanowiska dyspozytora w niezbędne dla funkcjonowania systemu elementy zapewniające ciągłą i niezawodną pracę, w szczególności w zasilanie awaryjne.14Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu postępowania z odpadami:1. Wymagania przy postępowaniu z poszczególnymi rodzajami odpadów: Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów, pozostałości po segregacji, odpadów zmieszanych odpadów komunalnych, oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Mirzec do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub, w szczególnych przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu (zmieszane odpady komunalne z terenu gminy Mirzec dostarczane będą do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o.o. w Janiku lub instalacji zastępczych w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Samsonowicza 15/11 lub Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-522 Baćkowice.2.Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zebrane odpady w sposób, który zapewni osiągniecie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645), następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe.W przypadku niewywiązania się z niniejszego obowiązku na Wykonawcę nałożona zostanie kara umowna określona w projekcie umowy z Wykonawcą stanowiącym załącznik do SIWZ,3.Wykonawca zobowiązany jest:do przekazania do odzysku surowców wtórnych,Wykonawca zapewni w szczególności zgodne z prawem postępowanie ze sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Wykonawca zapewnia oddzielne gromadzenie i odbieranie odpadów niebezpiecznych, a następnie zapewnia składowanie na legalnym składowisku odpadów niebezpiecznych lub inny sposób zagospodarowania tych odpadów zgodny z prawem (unieszkodliwianie odzysk segregacja w celu odzysku odpadów)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOM Maciejczyk Sp. J., ul. Zakładowa 29, 26-050 Nowiny, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 747558,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 616464,72

  • Oferta z najniższą ceną: 616464,72 / Oferta z najwyższą ceną: 712916,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.