eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Rybnik: Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku
Numer ogłoszenia: 408532 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Gliwicka 72, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 78 39, faks (032) 422 78 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług: Zadanie nr 1 - Stadion miejski i stadion lekkoatletyczny przy ul. Gliwickiej 72 - całoroczna bezpośrednia ochrona fizyczna terenu obu stadionów przez 2 pracowników ochrony w godz. od 1400 do 2200 oraz przez 1 pracownika ochrony w godz. od 2200 do 600. Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, b) zamykanie bram wejściowych na obiekty, c) obchód obiektów, d) wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, bójki, kradzieże, odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie itp., powiadomienie odpowiednich służb. Zadanie nr 2 - Kompleks sportowy obejmujący Ośrodek Rekreacyjno - Sportowy RUDA, plac zabaw, lodowisko, boiska RKP przy ul. Gliwickiej 72 1. ochrona w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień - bezpośrednia ochrona fizyczna przez 1 pracownika ochrony, całodobowa Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, b) zamykanie bram wejściowych na obiekty, e) obchód obiektów. 2. ochrona w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień - bezpośrednia ochrona fizyczna ORS RUDA i placu zabaw przez 2 pracowników ochrony w godz. od 600 do 2200. W słoneczne soboty i niedziele dodatkowo 2 pracowników ochrony w godz. od 900 do 2000. Konieczność zabezpieczenia w zależności od warunków pogodowych będzie każdorazowo uzgadniana telefonicznie z kierownikiem obiektu, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Do zadań pracowników ochrony będzie należeć: a) interwencja w przypadku prób zakłócenia porządku publicznego, b) monitorowanie osób wchodzących i wychodzących z kąpieliska, c) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, d) obserwacja kas biletowych oraz strefy wejścia / wyjścia, e) nie wpuszczanie osób będących pod wpływem alkoholu, f) obchód terenu, g) wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, bójki, kradzieże, odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie itp. - bezpośrednia ochrona fizyczna terenu ORS RUDA, placu zabaw oraz boisk RKP wraz z budynkami szatniowymi przez 2 pracowników ochrony w godz. od 2200 do 600 Do zadań pracowników ochrony będzie należeć: a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, b) zamykanie bram wejściowych na obiekty, c) obchód obiektu. - transport wartości pieniężnych polegający na pobraniu za pokwitowaniem pakietu pieniężnego z pomieszczenia kasowego ORS RUDA i zdeponowaniu do wrzutni nocnej mBanku przy ul. Rudzkiej 3, po telefonicznym zamówieniu konwoju (w dni słoneczne - konwój 1 raz dziennie, w dniu upalne - konwój 2 razy dziennie). Wartość konwojowanych jednorazowo wartości pieniężnych nie przekroczy 0,2 jednostek obliczeniowych. Zadanie nr 3 - Monitoring obiektów MOSiR obejmujący: a) całodobowy odbiór drogą telefoniczną sygnałów alarmowych generowanych przez lokalny system alarmowy na terenie następujących obiektów: - Rybnik - Kamień, ul. Hotelowa (warsztaty) - Rybnik - Radziejów, ul. Szyb Marcin (boisko) - Rybnik - Niedobczyce, ul. Górnośląska (boisko) - Rybnik - Niedobczyce, ul. Górnośląska 108 (sala gimnastyczna) - Rybnik - Chwałowice, ul. 1 Maja 1 (basen) b) w przypadku odebrania sygnału alarmowego z obiektu - natychmiastowe wysłanie Grupy Interwencyjnej celem rozpoznania rodzaju zagrożenia i podjęcie niezbędnych czynności interwencyjnych i zabezpieczenie obiektu do momentu przybycia Zamawiającego lub osób przez niego wskazanych, c) powiadomienie o zaistniałym zagrożeniu na terenie monitorowanym Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, d) czynności konserwacyjne systemu alarmowego polegające na przeprowadzeniu co sześć miesięcy konserwacji obejmującej utrzymanie systemu alarmowego w stałej sprawności. Czynności konserwacyjne nie dotyczą bieżących napraw, które będą utrzymywały system alarmowy w pełnej sprawności. Zadanie nr 4 - Pływalnia kryta i hala widowiskowo - sportowa w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej - ochrona fizyczna pływalni krytej - 1 pracownik ochrony w godz. od 1400 do 2200. Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) interwencja w przypadku prób zakłócenia porządku publicznego, b) monitorowanie osób wchodzących i wychodzących z pływalni, c) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, d) obserwacja kas biletowych, e) nie wpuszczanie osób będących pod wpływem alkoholu. - ochrona fizyczna hali widowiskowo - sportowej - 1 pracownik ochrony w godz. od 2200 do 600 Do zadań pracowników ochrony będzie należeć: a) interwencja w przypadku prób zakłócenia porządku publicznego, b) obserwacja monitoringu na zewnątrz i wewnątrz obiektu, c) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, d) uzbrajanie alarmów przeciwpożarowych i włamaniowych, e) obchód obiektu. Zadanie nr 5 - Transport wartości pieniężnych z pływalni krytych - usługa polegająca na pobraniu o godz. 1500, za pokwitowaniem, pakietu pieniężnego z pomieszczenia kasowego pływalni krytej w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej 3a, a następnie z pomieszczenia kasowego pływalni w Rybniku przy ul. Powstańców 40/42 i zdeponowaniu ich do wrzutni MBank przy ul. Rudzkiej 3, w każdy poniedziałek oraz w ostatni dzień danego miesiąca a także dodatkowo w inny dzień, w razie potrzeby, na telefoniczne zamówienie. Wartość konwojowanych jednorazowo wartości pieniężnych nie przekroczy 0,2 jednostek obliczeniowych. Zadanie nr 6 - kąpielisko w Rybniku - Chwałowicach przy ul. 1 Maja - bezpośrednia ochrona fizyczna kąpieliska przez 1 pracownika ochrony, w godz. od 1800 do 600. W słoneczne soboty i niedziele dodatkowo 2 pracowników ochrony w godz. od 1000 do 1800. Konieczność zabezpieczenia w zależności od warunków pogodowych będzie każdorazowo uzgadniana telefonicznie z kierownikiem obiektu, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) patrolowanie obiektu, b) egzekwowanie w stosunku do klientów regulaminu kąpieliska, c) reagowanie w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia, d) kontrolowanie osób wchodzących na kąpielisko, pod kątem wnoszenia alkoholu na teren obiektu, e) podejmowanie czynności zmierzających do zatrzymania osób stwarzających zagrożenie, oraz przekazanie Policji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności ochroniarskiej, wydaną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2014.1099 z późn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z Wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochroniarskie, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 1). - Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochroniarskie, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 40 00,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 2). - Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochroniarskie, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 3). - Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochroniarskie, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 4). Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochroniarskie, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 5). - Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochroniarskie, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 6).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rybnik.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gliwicka 72, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Gliwickiej 72, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zadanie nr 4: od 01.08.2015r. do 31.12.2015r. Zadanie nr 5: od 01.03.2015r. do 31.12.2015r. Zadanie nr 6: od 15.06.2015r. do 31.08.2015r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stadion miejski i stadion lekkoatletyczny przy ul. Gliwickiej 72.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - całoroczna bezpośrednia ochrona fizyczna terenu obu stadionów przez 2 pracowników ochrony w godz. od 1400 do 2200 oraz przez 1 pracownika ochrony w godz. od 2200 do 600. Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, b) zamykanie bram wejściowych na obiekty, c) obchód obiektów, d) wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, bójki, kradzieże, odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie itp., powiadomienie odpowiednich służb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleks sportowy obejmujący Ośrodek Rekreacyjno - Sportowy RUDA, plac zabaw, lodowisko, boiska RKP przy ul. Gliwickiej 72.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ochrona w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień - bezpośrednia ochrona fizyczna przez 1 pracownika ochrony, całodobowa Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, b) zamykanie bram wejściowych na obiekty, e) obchód obiektów. 2. ochrona w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień - bezpośrednia ochrona fizyczna ORS RUDA i placu zabaw przez 2 pracowników ochrony w godz. od 600 do 2200. W słoneczne soboty i niedziele dodatkowo 2 pracowników ochrony w godz. od 900 do 2000. Konieczność zabezpieczenia w zależności od warunków pogodowych będzie każdorazowo uzgadniana telefonicznie z kierownikiem obiektu, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Do zadań pracowników ochrony będzie należeć: a) interwencja w przypadku prób zakłócenia porządku publicznego, b) monitorowanie osób wchodzących i wychodzących z kąpieliska, c) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, d) obserwacja kas biletowych oraz strefy wejścia / wyjścia, e) nie wpuszczanie osób będących pod wpływem alkoholu, f) obchód terenu, g) wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, bójki, kradzieże, odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie itp. - bezpośrednia ochrona fizyczna terenu ORS RUDA, placu zabaw oraz boisk RKP wraz z budynkami szatniowymi przez 2 pracowników ochrony w godz. od 2200 do 600 Do zadań pracowników ochrony będzie należeć: a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, b) zamykanie bram wejściowych na obiekty, c) obchód obiektu. - transport wartości pieniężnych polegający na pobraniu za pokwitowaniem pakietu pieniężnego z pomieszczenia kasowego ORS RUDA i zdeponowaniu do wrzutni nocnej mBanku przy ul. Rudzkiej 3, po telefonicznym zamówieniu konwoju (w dni słoneczne - konwój 1 raz dziennie, w dniu upalne - konwój 2 razy dziennie). Wartość konwojowanych jednorazowo wartości pieniężnych nie przekroczy 0,2 jednostek obliczeniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitoring obiektów MOSiR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) całodobowy odbiór drogą telefoniczną sygnałów alarmowych generowanych przez lokalny system alarmowy na terenie następujących obiektów: - Rybnik - Kamień, ul. Hotelowa (warsztaty) - Rybnik - Radziejów, ul. Szyb Marcin (boisko) - Rybnik - Niedobczyce, ul. Górnośląska (boisko) - Rybnik - Niedobczyce, ul. Górnośląska 108 (sala gimnastyczna) - Rybnik - Chwałowice, ul. 1 Maja 1 (basen) b) w przypadku odebrania sygnału alarmowego z obiektu - natychmiastowe wysłanie Grupy Interwencyjnej celem rozpoznania rodzaju zagrożenia i podjęcie niezbędnych czynności interwencyjnych i zabezpieczenie obiektu do momentu przybycia Zamawiającego lub osób przez niego wskazanych, c) powiadomienie o zaistniałym zagrożeniu na terenie monitorowanym Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, d) czynności konserwacyjne systemu alarmowego polegające na przeprowadzeniu co sześć miesięcy konserwacji obejmującej utrzymanie systemu alarmowego w stałej sprawności. Czynności konserwacyjne nie dotyczą bieżących napraw, które będą utrzymywały system alarmowy w pełnej sprawności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pływalnia kryta i hala widowiskowo - sportowa w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ochrona fizyczna pływalni krytej - 1 pracownik ochrony w godz. od 1400 do 2200. Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) interwencja w przypadku prób zakłócenia porządku publicznego, b) monitorowanie osób wchodzących i wychodzących z pływalni, c) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, d) obserwacja kas biletowych, e) nie wpuszczanie osób będących pod wpływem alkoholu. - ochrona fizyczna hali widowiskowo - sportowej - 1 pracownik ochrony w godz. od 2200 do 600 Do zadań pracowników ochrony będzie należeć: a) interwencja w przypadku prób zakłócenia porządku publicznego, b) obserwacja monitoringu na zewnątrz i wewnątrz obiektu, c) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, d) uzbrajanie alarmów przeciwpożarowych i włamaniowych, e) obchód obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Transport wartości pieniężnych z pływalni krytych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usługa polegająca na pobraniu o godz. 1500, za pokwitowaniem, pakietu pieniężnego z pomieszczenia kasowego pływalni krytej w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej 3a, a następnie z pomieszczenia kasowego pływalni w Rybniku przy ul. Powstańców 40/42 i zdeponowaniu ich do wrzutni MBank przy ul. Rudzkiej 3, w każdy poniedziałek oraz w ostatni dzień danego miesiąca a także dodatkowo w inny dzień, w razie potrzeby, na telefoniczne zamówienie. Wartość konwojowanych jednorazowo wartości pieniężnych nie przekroczy 0,2 jednostek obliczeniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kąpielisko w Rybniku - Chwałowicach przy ul. 1 Maja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - bezpośrednia ochrona fizyczna kąpieliska przez 1 pracownika ochrony, w godz. od 1800 do 600. W słoneczne soboty i niedziele dodatkowo 2 pracowników ochrony w godz. od 1000 do 1800. Konieczność zabezpieczenia w zależności od warunków pogodowych będzie każdorazowo uzgadniana telefonicznie z kierownikiem obiektu, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Do zadań pracownika ochrony będzie należeć: a) patrolowanie obiektu, b) egzekwowanie w stosunku do klientów regulaminu kąpieliska, c) reagowanie w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia, d) kontrolowanie osób wchodzących na kąpielisko, pod kątem wnoszenia alkoholu na teren obiektu, e) podejmowanie czynności zmierzających do zatrzymania osób stwarzających zagrożenie, oraz przekazanie Policji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.