eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2011/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Dębno: Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 408528 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dębno , Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, woj. małopolskie, tel. 014 6658714, faks 014 6658722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2011/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2011/2012. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego utrzymania przejezdności dróg gminnych przedstawionych w wykazie stanowiącym zał. nr 3 SIWZ. Do wykonania jest 216 interwencji w 9 częściach po 24 interwencje. 1. Poprzez interwencję rozumiemy odśnieżenie dróg gminnych w miejscowościach zgodnie z rozdziałem III.B.SIWZ . Jezdnia ma być odśnieżona na całej szerokości. Po ustaniu opadów śniegu dopuszcza się zaleganie śniegu luźnego, zajeżdżonego . 2. W dni robocze poniedziałek - piątek oraz w soboty i dni świąteczne, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi w godzinach wskazanych przez Dyspozytora. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. 1) Przy wykonywaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumową nakładkę zapobiegającą niszczeniu progów. Wykonawca musi stosować się do wszystkich przepisów z zakresu ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. 2) W przypadku wykorzystania techniki maszynowej Wykonawca zapewnia części oraz paliwo do maszyn. 4. Osoba wykonująca usługę odśnieżania zobowiązana jest mieć ze sobą telefon komórkowy. 5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez Dyspozytora 6. Zamawiający wyznaczy Dyspozytora odpowiedzialnego za kontakty z Wykonawcą w okresie wykonywania usługi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonywania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w trakcie wykonywania usługi. 9. Przy odśnieżaniu dróg o nawierzchni żwirowej pług ma być ustawiony na takiej wysokości, aby nie naruszyć struktury drogi. 10. Wykonawca wystawi fakturę VAT za faktycznie odśnieżone drogi, które zostały wskazane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty wykonania usługi. 11. Wykonanie danej usługi musi zostać potwierdzone przez sołtysa lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno. 12. Zamawiający zakupi określoną ilość wyjazdów na interwencję odśnieżania dla poszczególnych miejscowości. Jednocześnie zastrzega sobie prawo do zmniejszenia interwencji, w czasie trwania umowy, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadebno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębno 32-852 Dębno, Wola Dębińska 240, pokój nr 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy Dębno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Dębno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 21,7 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Porąbka Uszewska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 10,6 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Doły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 7,0 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Niedźwiedza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 10,0 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Sufczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 16,1 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Jastew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 6,0 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Jaworsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 6,4 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Łysa Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 13,4 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie dróg w miejscowości Łoniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łączna długość dróg wynosi - 7,8 km. Szczegółowy opis dróg, które mają być odśnieżane został zamieszczony w załączniku nr 3 SIWZ. 2. W ramach wskazanej części Zamawiający zamawia 24 interwencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.