eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa trybun przenośnych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Gdynia: Dostawa trybun przenośnych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Numer ogłoszenia: 408522 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trybun przenośnych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 37400000-2 - artykuły i sprzęt sportowy, 39111000-3 - siedziska, 44200000-2 - wyroby konstrukcyjne. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowych, nie używanych 10 kompletnych trybun na kółkach, każda: 12-miejscowa, trzyrzędowa, ocynkowana ogniowo, z podestami z blachy aluminiowej ryflowanej, z siedziskiem sportowym, w kolorze żółtym RAL 1003 (zwanych dalej Trybunami) dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, przeznaczonych do użytkowania zarówno w budynkach jak i na wolnym powietrzu. 3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa trybun o wymiarach 2mb x 2mb x wys. około 95 cm (wymiar jednej trybuny) o następującym rozmieszczeniu siedzisk: 1)I rząd: w jednym ciągu 4 siedziska, 2)II rząd: w jednym ciągu 4 siedziska, 3)III rząd: w jednym ciągu 4 siedziska. 4.Trybuny muszą posiadać wymagane prawem parametry, w tym spełniać warunki m.in. określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normy Obiekty widowiskowe- Część 4: Siedziska - Właściwości wyrobu (PN-EN 13200-4:2007P), normy Obiekty widowiskowe - Część 6: Trybuny demontowalne (tymczasowe) (PN-EN 13200-6:2013-06E). 4.Wymagania techniczne siedzisk i właściwości materiału: 1)siedziska bez oparcia, 2)materiał, z którego ma być wykonane siedzisko: plastik (tworzywo sztuczne o wysokiej gęstości, o wysokiej udarności, twarde - np. kopolimer o zwiększonej wytrzymałości), 3)materiał musi być niepalny lub trudno zapalny, 4)materiał nie może wydzielać substancji szkodliwych dla zdrowia, 5)materiał musi nadawać się do utylizacji, 6)materiał musi być odporny na udary i uderzenia, 7)materiał musi być odporny na pękanie, 8)materiał musi być odporny na temperatury w zakresie od ok. - 30 do + 80 stopni Celsjusza, 9)materiał musi być odporny na zmienne warunki atmosferyczne, 10)materiał musi być zabarwiony w całej masie, 11)siedzisko musi posiadać atest wytrzymałości potwierdzający wykonanie zgodnie z normą PN-EN 13200-4:2007P oraz normą PN-EN 12727:2004P, 12)siedzisko musi posiadać atest higieniczny, 13)siedzisko musi posiadać atest trudno zapalności potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1021-1:2007P i PN-EN 1021-2:2007P, 14)siedzisko musi posiadać atest toksyczności potwierdzający zgodność z normą PN-B-02855:1988P, 15)siedzisko musi posiadać sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania materiałów, 16)siedzisko musi posiadać atest (sprawozdanie) w zakresie badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, 17)siedzisko musi posiadać wszystkie odpowiednie atesty wymagane przepisami prawa budowlanego, odpowiadać Polskim Normom w związku z czym wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności. 5.Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1)dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana jednorazowo, 2)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu Trybun (przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi), 3)Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, 4)Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku dostawy, 5)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Trybuny do miejsca ich przeznaczenia (Hala Gier w Gdyni, ul. Olimpijska 5/9) oraz dokonać ich montażu (skręcenia), 6)Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość dostawy Trybun, co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem dostawy, 7)odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym, po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 8, 8)przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację dostarczonych Trybun składającą się w szczególności z: a)dokumentacji rysunkowej kompletnych Trybun, b)atestu wytrzymałości potwierdzającego wykonanie zgodnie z normą - PN-EN 13200-4:2007P oraz normą - PN-EN 12727:2004P - dotyczy siedzisk, c)atestu higieniczności - dotyczy siedzisk, d)atestu trudno zapalności potwierdzającego zgodność z normą PN-EN 1021-1:2007P i PN-EN 1021-2:2007P - dotyczy siedzisk, e)atestu toksyczności potwierdzającego zgodność z normą PN-B-02855:1988P - dotyczy siedzisk, f)sprawozdania z badań toksycznych produktów spalania materiałów - dotyczy siedzisk, g)atestu (sprawozdanie) w zakresie badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania - dotyczy siedzisk, h)dokumentu potwierdzającego zgodność siedzisk z normą PN-EN 13200-4:2007P, i)dokumentu potwierdzającego zgodność Trybun z normą PN-EN 13200-6:2013-06E, j)innych dokumentów i atestów wymaganych przepisami prawa budowlanego; 9)jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiot zamówienia nie został zakończony lub zostaną stwierdzone niezgodności ilościowe, pomyłki, uszkodzenia lub wady jakościowe otrzymanego towaru, lub inne stwierdzone niezgodności przedmiotu zamówienia z warunkami niniejszego postępowania Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia, 10)Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony towar, 11)w okresie rękojmi i gwarancji w przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem lub mailem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych wadach w towarze, 12)Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w uzgodnionym przez strony terminie, a w braku porozumienia między stronami w tym zakresie nie później niż w terminie 7 dni od zgłoszenia. 6.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne. 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.11.10.00 - Siedziska 44.20.00.00 - Wyroby konstrukcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w całości co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. polegającego na dostawie trybun/y przenośnych/ej na co najmniej 120 miejsc siedzących, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2)dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 1)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2)mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3)konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 4)konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6)zmiany stawki podatku od towaru i usług w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, 7)innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdyniasport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDYŃSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI 81 - 538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji 81 - 538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.