Koszalin: dostawa mięsa oraz wędlin - sprawa 25/14
Numer ogłoszenia: 408512 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa oraz wędlin - sprawa 25/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa oraz (ilość w kg): Karkówka wieprzowa b/k świeża kl. I (1600), Łopatka wieprzowa b/k świeża kl. I (2200), Schab wieprzowy b/k świeży kl. I (1600), Szynka wieprzowa b/k świeża kl. I (1600), Słonina świeża kl. I (250), Flaki wołowe świeże (300), Kiełbasa śląska (800), Kiełbasa podlaska (800), Kiełbasa biała parzona (500), Kabanosy (800), Kiełbasa krakowska sucha (700), Kiełbasa żywiecka (700), Kiełbasa krakowska parzona (700), Kiełbasa szynkowa (800), Parówki cienkie (800), Kiełbasa parówkowa (400), Polędwica sopocka (800), Schab wieprzowy wędzony (400), Szynka wędzona gotowana wieprzowa (800), Baleron (700), Boczek wędzony parzony b/k (700), Szynka wieprzowa konserwowa (700), Pasztetowa podwędzana (200), Pasztet zapiekany (300), Kiełbasa salami (500), Szynka drobiowa (500), Szynka z piersi indyka (400), Kiełbasa krakowska parzona drobiowa (700), Pasztet z kurcząt typu podlaski (1000)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.12.10 - Szynka wędzona 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokmunetów wymaganych w IV rozdziale SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokmunetów wymaganych w IV rozdziale SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokmunetów wymaganych w IV rozdziale SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokmunetów wymaganych w IV rozdziale SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokmunetów wymaganych w IV rozdziale SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ: 4.2.5. zaświadczenie właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (Podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn.zm.); lub certyfikat HACCP. 4.2.6. potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do WIJHARS właściwą ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy (Podstawa: art. 12 Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r., tj.: Dz. U. z 2011 r. Nr 120, poz. 690). 4.2.7. obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 r. poz. 29 i obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej (Podstawa prawna : art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn.zm.) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydana dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r., Nr 31, poz. 265 (Podstawa prawna: art. 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn.zm.);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - posiadanie certyfikatu HACCP - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana nazwy firmy Sprzedawcy i Kupującego, 2) zmiana adresu siedziby firmy Sprzedawcy i Kupującego, 3) zmiana osób reprezentujących Sprzedawcę i Kupującego, 4) zmiana numerów telefonu Sprzedawcy i Kupującego, 5) zmiana numeru NIP Sprzedawcy i Kupującego, 6) zmiana numeru REGON Sprzedawcy i Kupującego, 7) zmiana konta bankowego Sprzedawcy, 8) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np.: przepisów odnośnie podatku od towarów i usług, przepisów branżowych dla przedmiotu zamówienia, 9) zmiany ilościowe przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach, nie wpływające na zmianę ceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75 - 531 Koszalin, budynek nr 3, pokój nr 11...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75 - 531 Koszalin, Kancelaria Jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Dostawa mleka, przetworów mlecznych i tłuszczy do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: Wieprzowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.