eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jałówka › Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego oraz oleju napędowego do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Jałówka: Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego oraz oleju napędowego do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
Numer ogłoszenia: 4084 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce , ul. Leśna 11, 16-050 Jałówka, woj. podlaskie, tel. 0-85 713 16 90, 606 925 092, faks 0-85 713 16 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjalowka.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego oraz oleju napędowego do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 35000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 4600 litrów do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce, 16-050 Michałowo, Jałówka ul. Leśna 11.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty 09.13.51.00 - Olej opałowy 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wg. formuły spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty według instrukcji sporządzenia - załącznik nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia: 2.1 Złożą oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 3. Zamawiający wezwie oferentów, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli oświadczenia zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ż mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy pzp)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjalowka.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Jawor w JAŁÓWCE, 16 - 050 Michałowo, Jałówka ul. Leśna 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:30, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Jawor w JAŁÓWCE, 16 - 050 Michałowo, Jałówka ul. Leśna 11 pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.