eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wykonywanie prac z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu w lasach Gminy Jaworzno, w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Jaworzno: Wykonywanie prac z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu w lasach Gminy Jaworzno, w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 40843 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, faks 032 6181758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu w lasach Gminy Jaworzno, w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu, w tym między innymi: 1) wykaszania chwastów w uprawach leśnych, 2) wykonywania melioracji agrotechnicznych, 3) wykonywania czyszczeń późnych w młodnikach, 4) wykonywania trzebieży i cięć przygodnych w drzewostanach liściastych i iglastych różnych klas wieku z całkowitym wyrobem drewna, 5) wykonywanie odnowień, zalesień, poprawek w uprawach, uzupełnień w młodnikach oraz dolesień w drzewostanach starszych klas wieku, 6) wykonywania pielęgnacji drzew dorodnych w drzewostanach różnych klas wieku, 7) zabezpieczania sadzonek w uprawach, młodnikach i drzewostanach starszych klas wieku przed zwierzyną przy użyciu repelentu, 8) zabezpieczania pni wyciętych drzew w celu ochrony przed hubą korzeni przy użyciu biopreparatu, 9) pozostawania w stanie gotowości ludzi i sprzętu do przejmowania pożarzysk i dogaszania pożarów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca zamówienia spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 zadań z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu o wartości robocizny nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każde, obejmujących między innymi: 1) wykaszanie chwastów w uprawach leśnych, 2) melioracje agrotechniczne, 3) czyszczenia późne w młodnikach, 4) pielęgnacje drzew dorodnych w drzewostanach różnych klas wieku, 5) odnawianie, zalesianie, wykonywanie poprawek w uprawach, uzupełnień w młodnikach, dolesień w drzewostanach starszych klas wieku, 6) trzebieże i cięcia przygodne w drzewostanach liściastych i iglastych różnych klas wieku z całkowitym wyrobem drewna użytkowego, 7) zabezpieczenie sadzonek w uprawach, młodnikach i drzewostanach starszych klas wieku przed zwierzyną przy użyciu repelentu, 8) zabezpieczenie pni wyciętych drzew biopreparatem w celu ochrony przed hubą korzeni. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dokumenty wyszczególnione w rozdziale V SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca zamówienia spełnił warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli wykaże się że dysponuje lub będzie dysponował: 1) co najmniej 1 ciągnikiem wraz z przyczepą do wywozu pozyskanego i wyrobionego drewna, 2) co najmniej 3 piłami spalinowymi, 3) co najmniej 5 szpadlami, 4) co najmniej 5 motykami, 5) co najmniej 5 siekierami, 6) co najmniej 5 sekatorami, 7) co najmniej 5 grabiami, 8) co najmniej 5 tłumicami, 9) co najmniej 5 kosami leśnymi. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale V SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca zamówienia spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia i posiadającymi umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów oraz roślin chronionych występujących w lasach na siedliskach borowych i lasowych, w tym co najmniej 3 osobami posiadającymi aktualne, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, uprawnienia do posługiwania się piłą spalinową. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale V SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca zamówienia spełnił warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże się że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna kwota ubezpieczenia 50.000,00 zł. Jeżeli dokument (np. polisa) obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że przedłuży ją na czas trwania umowy. Takie oświadczenie musi zostać podpięte pod dokument (np. polisę) i przedłożone razem z ofertą. Z uwagi na to, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową ze złożonego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca zamówienia objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika że składka została zapłacona Wykonawca zamówienia winien dołączyć na potwierdzenie takiej okoliczności dowód opłacenia składki (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia). Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale V SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zamówienia zobowiązany jest przedłożyć z ofertą: 1) odpowiednio wypełniony formularz ofertowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) odpowiednio wypełniona oferta - sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) odpowiednio wypełniony szczegółowy formularz cenowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 4. Wykaz dostawców, u których Wykonawca zamówienia zakupi materiał szkółkarski - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zamówienia, zgodnie z art. 144 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Szczegółowe warunki dotyczące zmian ujęte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. W takim przypadku strony umowy zobowiązane będą do wykonania następujących czynności: 1) Wykonawca zamówienia w porozumieniu z Zamawiającym sporządza notatkę służbową dotyczącą planowanych zmian w przedmiocie umowy, 2) wszelkie planowane zmiany w przedmiocie umowy uwzględnione w powyższej notatce winny być zaakceptowane przez Dyrektora Zamawiającego, 3) Zamawiający sporządzi wykaz pozycji przeznaczonych do usunięcia ze szczegółowego zakresu prac, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy i zastąpi je nowymi - uzgodnionymi z Wykonawcą zamówienia, 4) w oparciu o powyższe Zamawiający naniesie konieczne zmiany w szczegółowym formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy, 5) wartość szczegółowego formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej umowy po zmianach, nie może przekroczyć kwoty zaproponowanej przez Wykonawcę zamówienia do przetargu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 - 405. SIWZ bezpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 - 405.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 05.03.2010 o godzinie 09:00 w Miejskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie w Dziale Zamówień Publicznych, w pokoju nr 404 - 405.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.