eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Budowa studni oraz szamba wraz z przyłączami do budynku mieszkalnego leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda, pow. olsztyński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Jedwabno: Budowa studni oraz szamba wraz z przyłączami do budynku mieszkalnego leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda, pow. olsztyński
Numer ogłoszenia: 408400 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/jedwabno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadleśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa studni oraz szamba wraz z przyłączami do budynku mieszkalnego leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda, pow. olsztyński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obrębie działki, na której zlokalizowana jest leśniczówka nowego ujęcia wodnego w postaci wierconej studni głębinowej o przewidywanej głębokości ok. 25 m wraz z przyłączem wodociągowym o dług. 16 m z rur z tworzywa sztucznego (PE-HD) do budynku mieszkalnego oraz wymiana dotychczasowego betonowego zbiornika ścieków (szamba) na nowe, z tworzywa sztucznego, o poj. ok. 10 000 dm3 wraz z wykonaniem nowego przyłącza kanalizacyjnego o dług. 10 m z rur z tworzywa sztucznego (PVC) do budynku mieszkalnego. Zakres robót budowlanych, związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia stanowi I etap zamówienia, jakie będzie realizowane w 2013 r. pn.: Modernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30 i w części zamówienia, dotyczącej budowy studni obejmuje m.in. wykonanie robót studniarskich metodą udarowo-okrężną oraz wykonanie obudowy studni z kręgów betonowych o średnicy nominalnej 1200 mm oraz wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, łączącego nową studnię z budynkiem mieszkalny leśniczówki, a w części zamówienia, dotyczącej budowy szamba - m.in. rozbiórkę dotychczasowych 2 betonowych zbiorników ścieków (wraz z wywozem gruzu na składowisko odpadów), montaż nowego szczelnego, bezodpływowego zbiornika ścieków oraz wykonanie nowego przyłącza kanalizacyjnego, łączącego nowe szambo z budynkiem mieszkalny leśniczówki w oparciu o przygotowaną na zlecenie Zamawiającego dokumentację techniczną (projekt robót geologicznych i projekt budowlano-wykonawczy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od Wykonawcy zamierzającego złożyć ofertę, wymagane będzie wadium przetargowe w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych), wniesione przez Wykonawcę przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formach dopuszczonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłacić należy na rachunek bankowy Zamawiającego: -w Banku Ochrony Środowiska S.A. O/Olsztyn na konto nr 86 1540 1072 2001 5071 0912 0001 lub w Banku Spółdzielczym Szczytno O/Jedwabno na konto nr 59 8838 1015 2004 0105 8623 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe - budowa studni i szamba w Zgniłosze 30. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli nastąpią okoliczności określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 1: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie wymaga. Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 2: - oświadczenie Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), - wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem robót studniarskich metodą okrężno-udarową dla ujęć wodnych o głęb. 25-30 m i wykonaniem przyłączy wodociągowych (wg załącznika nr 3a do druku wniosku) oraz wykonaniem montażu prefabrykowanych, bezodpływowych, szczelnych zbiorników na ścieki (szamb) z tworzywa sztucznego (lub z żelbetu) i wykonaniem przyłączy kanalizacyjnych do budynków (wg załącznika nr 3b do druku wniosku), z podaniem ich wartości netto oraz daty i miejsca wykonania; Wykonawca winien podać co najmniej po jednym zrealizowanym przez siebie zamówieniu, w ramach którego wykonał on jeden z elementów, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, tj. na studnię wierconą, na przyłącze wodociągowe, na zbiornik ścieków (szambo) i na przyłącze kanalizacyjne (poszczególne elementy zamówienia mogą też występować łącznie); do wykazów należy załączyć referencje, udzielone Wykonawcy przez inwestorów (ewentualnie kopie końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty. Za spełnienie warunku w tym punkcie uważać się będzie wykonanie co najmniej jednego zamówienia każdego rodzaju robót (studni, przyłącza wodociągowego, szamba i przyłącza kanalizacyjnego) oddzielnie lub łącznie, które Wykonawca winien wymienić na pierwszych miejscach w przedłożonym przez niego wykazie zamówień. Zamówienia te, wraz z pozostałymi zrealizowanymi przez niego zamówieniami, wymienionymi w wykazie na kolejnych pozycjach lub zawarte w wykazie dodatkowym, służyć będą dokonaniu oceny punktowej stopnia spełnienia warunków, w celu sporządzenia rankingu Wykonawców, ubiegających się o zamówienie i wyłonienia z nich tych, do których Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia swoich ofert przetargowych. Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3: - oświadczenie Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3: - oświadczenie Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3, w którym Wykonawca oświadcza, że w całym okresie realizacji przez niego w ramach zamówienia robót instalacyjnych, będzie dysponował osobą, posiadającą wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) o specjalności instalacyjnej do kierowania robotami budowlanymi branży instalacyjnej sanitarnej, przynależącą do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiadającą wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 4 do druku wniosku); na spełnienie tego warunku w tym punkcie, Zamawiający za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy branży instalacyjnej sanitarnej i będzie nadzorować (wykonywać) roboty instalacyjne sanitarne; osoby te muszą posiadać przewidziane prawem uprawnienia wykonawcze, w branży instalacji sanitarnych (uprawnienia budowlane, zaświadczenia o posiadaniu tytułu czeladnika lub mistrza rzemieślniczego, świadectwo ukończenia szkoły zawodowej w branży instalacji sanitarnych, itp.). Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 4: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), - oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem do Urzędu Skarbowego podatków lub świadczeń lub, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), - oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), - opłacona polisa ubezpieczeniowa (w postaci potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii), a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

W celu sporządzenia rankingu Wykonawców, ubiegających się o zamówienie i wyłonienia z nich tych, do których skierowane zostanie zaproszenie do złożenia swoich ofert przetargowych, Zamawiający dokona zsumowania wartości netto, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przez danego Wykonawcę zamówień, wymienionych w wykazie (wg załączników nr 3a i 3b do druku wniosku), popartych załączonymi referencjami, udzielonymi mu przez inwestorów (ewentualnie kopiami końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku, kiedy: a) zmiany nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) dotyczą przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty i o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie tych robót z robotami podstawowymi lub kiedy warunki atmosferyczne (niskie temperatury) nie pozwolają na prowadzenie robót studniarskich lub instalacyjnych sanitarnych, d) dotyczą wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót, e) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), f) dotyczą przedmiotu zamówienia i konieczność ich wprowadzenia jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy, b) w uzasadnionym przypadku - zmiany kierownika budowy na innego, spełniającego również wymagania postawione w SIWZ, c) innych istotnych zmian, wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą one miały wpływ na przedmiot zamówienia. Składając pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, strona występująca o ich zmianę zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia choćby jednej z ww. okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3 (na stronie: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno/zamowienia_publiczne druk wniosku o dop. do udziału w postępowaniu + zał.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego (Nadleśnictwa Jedwabno) w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.