eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na wyposażenie oraz roboty wykończeniowe i modernizacyjne na obiektachKompleksu - Termalno - Basenowego, Zamku, Domu Pracy Twórczej oraz Zagrody Młynarskiej w Uniejowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Uniejów: Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na wyposażenie oraz roboty wykończeniowe i modernizacyjne na obiektach: Kompleksu - Termalno - Basenowego, Zamku, Domu Pracy Twórczej oraz Zagrody Młynarskiej w Uniejowie
Numer ogłoszenia: 40839 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie , ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na wyposażenie oraz roboty wykończeniowe i modernizacyjne na obiektach: Kompleksu - Termalno - Basenowego, Zamku, Domu Pracy Twórczej oraz Zagrody Młynarskiej w Uniejowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie: 1.980.000,00 netto + VAT 455.400,00 = 2.435.400,00 brutto (słownie: dwa miliony czterysta trzydzieści pięć tysięcy czterysta zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wyposażenia oraz robót wykończeniowych i modernizacyjnych na obiektach: Kompleksu - Termalno - Basenowego, Zamku z parkingiem, Domu Pracy Twórczej oraz Zagrody Młynarskiej w Uniejowie. 2) Na przedsięwzięcie będące przedmiotem kredytowania składają się m.in.: a) Zamek z parkingiem: - wyposażenie obiektu w meble, tkaniny, materace, pościel, ręczniki itp. - roboty wykończeniowe i modernizacyjne: uzupełniające elektryczne i w zakresie niskich prądów, w tym monitoring obiektu i telewizja hotelowa, - roboty wykończeniowe w zakresie podłóg drewnianych w salach zamkowych, - roboty modernizacyjne w zakresie wykonania instalacji kanalizacji deszczowej, - roboty modernizacyjne w zakresie wykonania przyłączy sieci ciepłowniczej i termalnej na terenie Zamku oraz włączenia w/ instalacji do węzłów ciepłowniczych Zamku, - roboty modernizacyjne w postaci wykonania ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu parkingu dla gości zamkowych w parku zamkowym, - inne niezbędne do funkcjonowania wyposażenie i roboty. b) Dom Pracy Twórczej ASP obok Zamku: - wyposażenie obiektu w meble, tkaniny, materace, pościel, ręczniki itp. - roboty wykończeniowe: uzupełniające elektryczne i w zakresie niskich prądów, w tym kontrola dostępu gości hotelowych, monitoring obiektu i telewizja hotelowa, - roboty wykończeniowe związane z zapleczem gastronomicznym, - wyposażenie w sprzęt gastronomiczny, - inne niezbędne do funkcjonowania wyposażenie i roboty. c) Kompleks termalno - basenowy: - wyposażenie obiektu w meble, ręczniki do saun i dodatkowe wyposażenie tj. Suszarki do włosów, Butla tlenowa z maską, Maszyny szorująco-zbierające, Odkurzacze przemysłowe, Myjki ciśnieniowe, Parownica, Sejf wrzutowy, Szafki depozytowe na dokumenty klientów, Defibrylator, Zestaw tlenowy, łóżko do masażu, itp. - częściowe wyposażenie w sprzęt gastronomiczny zaplecza kuchennego i barów na obiekcie, - roboty wykończeniowe w klubo- kręgielni: wykonanie szklanego parkietu, sufitu nad parkietem, nagłośnienia i oświetlenia klubo - kręgielni, konsolety DJ -a, ozdobne malowanie ścian klubo- kręgielni, - wyposażenie w sprzęt gastronomiczny, - wyposażenie obiektu w zastawę stołową, sztućce, wyposażenie kuchenne np. garnki itp. - inne niezbędne do funkcjonowania wyposażenie i roboty. d) Zagroda młynarska: - wyposażenie obiektu w sprzęty: Bar sałatkowy, Głośniki i wzmacniacz, Wózek bemar, Garownia do wzrostu ciasta, miesiarka, Stroje firmowe, Zastawa, zastawa kamionkowa, szkło, sztućce na 100os. Waga, Zestaw do pieca: łopata, szczotka, wygarniaczka, Obrusy 20szt. Mikrofala, Dystrybutor chłodzący napoje(do naturalnych tłoczonych soków), Klimatyzator, Sztuczna krowa do dojenia, byk rodeo, Węglarka, kosze z wikliny, monitoring, Beczki do kąpieli 2szt. Ruska bania, - roboty wykończeniowe: uzupełniające w zakresie niskich prądów, w tym system sprzedaży i monitoring obiektu - inne niezbędne do funkcjonowania wyposażenie i roboty. Zamawiający zastrzega sobie, iż powyższa specyfikacja wyposażenia i robót nie ma charakteru zamkniętego i może być uzupełniana w okresie kredytowania o nowe elementy niezbędne do uruchomienia i funkcjonowania obiektów. 3) Całkowity koszt przedsięwzięcia wynosi: 2.200.000,00 zł netto + Vat 506.000,00 zł = 2.706.000,00 zł brutto, w tym wkład własny na poziomie 10%, tj. 220.000,00 zł netto + VAT 50.600,00 zł = 270.000,00 zł brutto. Zamawiający będzie przedkładał udokumentowanie kredytodawcy zaangażowanie wkładu własnego w następujący sposób: - zaangażowanie 10% wkładu własnego proporcjonalnie do wysokości I raty kredytu przed jej uruchomieniem, - zaangażowanie 10% wkładu własnego proporcjonalnie do wysokości II i III raty kredytu przed uruchomieniem III raty. 4) Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do 31.08.2018 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pokrycia z środków kredytu wydatków poniesionych na przedmiot kredytowania od 20 luty 2012 r. jeszcze przed podpisaniem jeszcze umowy kredytowej. 5) Terminy przekazywania środków. Przewiduje się uruchomienie kredytu w dwóch następujących transzach: - I transza w terminie 7 dni od podpisania umowy: kwota kredytu 500.000,00 zł netto + VAT. - II transza: 27.04.2012 r. kwota kredytu: 1.000.000,00 zł netto + VAT. - III transza 25.05.2012 r. kwota kredytu: 480.000,00 zł netto + VAT. Zamawiający/ kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wcześniejszej lub późniejszej wypłaty transz kredytu. Poszczególne transze kredytu będą przekazywane na rachunek Zamawiającego i pozostawione do jego dyspozycji. Zamawiający przed uruchomieniem kolejnej transzy kredytu, tj. II i III będzie składał wykonawcy/ kredytodawcy udokumentowane rozliczenie poprzedniej transzy. 6) Karencja w spłacie kredytu: do 31.07.2012 roku. (Karencja nie dotyczy spłaty odsetek od kredytu). 7) Okres spłaty kapitału kredytu (od 31.07. 2012 roku do dnia 31.08.2018 r.). 8) Termin rozpoczęcia spłaty rat kapitału kredytu po upływie okresu karencji (pierwszy termin płatności raty kapitałowej winien wypaść na 31.07.2012 r.). 9) Forma spłaty odsetek kredytu - raty miesięczne płatne na koniec miesiąca. 10) Forma spłaty kapitału kredytu: Spłata kapitału kredytu winna się odbywać w ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca, w każdym roku kredytowania w następujący sposób: - Lipiec - Sierpień po 100.000,00 zł netto, przy czym sierpień 2018 r. - 80.000,00 PLN netto, - od Września - do Kwietnia po 5.000,00 zł netto, - Maj po 10.000,00 zł netto, - Czerwiec po 50.000,00 zł netto, - VAT po odzyskaniu z Urzędu Skarbowego, najpóźniej do 31.08.2012 r. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. 12) Kwota nie wykorzystana w okresie postawienia do dyspozycji danej transzy może być wykorzystana przez Zamawiającego w okresie postawienia do dyspozycji następnej transzy. 13) Kredyt będzie oprocentowany w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane jest oprocentowanie, powiększonej o ewentualną stałą marżę banku. 14) Odsetki liczone od salda kredytu spłacane będą miesięcznie (na koniec każdego miesiąca) 15) Wysokość jednorazowej prowizji bankowej od wykorzystanego kredytu nie może przekroczyć 0,5%. 16) Wszystkie elementy cenotwórcze poza bazą oprocentowania określoną w punkcie III. ust 3 p.pkt. 13), tj. stawka WIBOR 1M będą wielkościami stałymi na czas obowiązywania umowy i nie będą mogły podlegać negocjacji. 17) Formę zabezpieczenia kredytu stanowić będzie hipoteka na nieruchomości zabudowanej basenami termalnymi w Uniejowie przy ul. Zamkowej, nr działki: 6/3 o powierzchni 0,4104 ha, o łącznej wartości: 8.073.300zł netto. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych złożone w oparciu o druk stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Istotne dla stron postanowienia umowy kredytowej - załącznik Nr 4 do SIWZ podpisane przez Wykonawcę 4. Stosownego pełnomocnictwa w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 08:50, miejsce: PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.