eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › PRZEBUDOWA DROGI w m. KOSOROWICE UL. OPOLSKA DROGA POWIATOWA NR 1712 OZIMEK - PRZYWORY (Etap V)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Opole: PRZEBUDOWA DROGI w m. KOSOROWICE UL. OPOLSKA DROGA POWIATOWA NR 1712 OZIMEK - PRZYWORY (Etap V)
Numer ogłoszenia: 40834 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI w m. KOSOROWICE UL. OPOLSKA DROGA POWIATOWA NR 1712 OZIMEK - PRZYWORY (Etap V).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia (tytuł): PRZEBUDOWA DROGI w m. KOSOROWICE UL. OPOLSKA DROGA POWIATOWA NR 1712 OZIMEK - PRZYWORY (Etap V) 2. Budowa chodnika z poszerzeniem jezdni i kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej Nr 1712 Ozimek - Przywory w m. Kosorowice ul. Opolska (V etap realizacji) - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegóło- wych Specyfikacjach Technicznych (SST) - stanowiących załączniki do SIWZ. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót - przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Okres rękojmi: 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia postawionych warunków będą dokumenty (złożone wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ, ocena nastąpi wg zasady: spełnia / nie spełnia. 4. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) dysponuje lub będzie dysponować w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi i sprzętowymi wymaganymi wg Szczegóło- wych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: - samochód samowyładowczy - 1 szt - koparka samojezdna - 1 szt - piła do cięcia asfaltu - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego, w tym: - kierownik robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa - kierownik robót wod.-kan. z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. III.2004r - III.2009r (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 800.000 zł, w tym: - roboty drogowe, chodniki min.200.000 zł, - roboty kanalizacyjne min. 600.000 zł. 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości co najmniej 800.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3 wynosi co najmniej 800.000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (w tym: potwierdzających spełnienie warunków opisanych w p. VIII SIWZ) 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): (1) - wypełniony formularz oferty (formularz - załącznik nr 1) (2) - kosztorys ofertowy (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (formularz - załącznik nr 3) (4) - wykaz osób + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób - jeśli w wykazie wystąpią osoby, którymi wykonawca będzie dysponował (formularz - załącznik nr 3a) (5) - uprawnienia i zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa (6) - wykaz robót (formularz - załącznik nr 3b) (7) - dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót (np. referencje, protokoły odbioru robót) (8) - dane finansowe (formularz - załącznik nr 3c) (9) - wykaz sprzętu + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - jeśli w wykazie wystąpią jednostki sprzętowe., którymi wykonawca będzie dysponował (formularz - załącznik nr 3d) (10) - dane dot. podwykonawstwa (formularz - załącznik nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać: nie dotyczy, i również załączyć do oferty (11)- wstępny harmonogram robót, potwierdzający terminowe wykonanie robót (12)- dowód wniesienia wadium (13) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (14) -pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(3), (13) i (14) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (12), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - po złożeniu zapotrzebowania.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.