eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa fabrycznie nowego samochodu do zbierania i transportu stałych odpadów komunalnych dla Gminnego Zakładu Komunalnego Inowrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-22

Inowrocław: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do zbierania i transportu stałych odpadów komunalnych dla Gminnego Zakładu Komunalnego Inowrocław
Numer ogłoszenia: 40831 - 2009; data zamieszczenia: 22.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny Inowrocław z siedzibą w Kruśliwcu , Kruśliwiec 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 35 55 745, faks 052 35 55 741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do zbierania i transportu stałych odpadów komunalnych dla Gminnego Zakładu Komunalnego Inowrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ( rok produkcji 2008 lub 2009 ) samochodu do zbierania i transportu stałych odpadów komunalnych, z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem o mocy min. 160 kM EURO-4. Samochód z przeznaczeniem do załadunku typowych znormalizowanych pojemników od 110 l do 1100 l oraz worków do segregacji odpadów. Załadunek pojemników na odpady - boczny ( wyłącznie ). Masa całkowita pojazdu do 12.000 kg, masa przewożonych odpadów - min. 5.000 kg. Sposób zgniotu odpadów - płytowy hydrauliczny o stopniu zgniotu 2 - 5. Samochód musi być zaopatrzony w wymagane dokumenty do rejestracji i deklarację zgodności WE oraz spełniać wszelkie warunki dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 1) Charakterystyka pojazdu : Silnik:wysokoprężny 4-cylindrowy z turbodoładowaniem; spełnia wymagania normy EURO 4 w zakresie emisji spalin i hałasu; moc - min. 160; rozłączanie kompresora w zależności od potrzeb silnika; rozruch zimowy, Skrzynia biegów - manualna min. 5 biegowa + bieg wsteczny Hamulce:system ABS; układ hamulcowy elektro-pneumatyczny o dwóch niezależnych obwodach, hamulec postojowy mechaniczny; wspomaganie hamowania awaryjnego, Układ kierowniczy: przekładnia ze wspomaganiem o zmiennym przełożeniu, opony nie mniejsze niż R 19,5, Ilość miejsc w kabinie - 3 Instalacja elektryczna :24V z dwóch akumulatorów; oświetlenie zgodnie z wytycznymi UE; światła zewnętrzne ostrzegawcze zgodne z wymaganymi przepisami, Kabina kierowcy: krótka, przeszklona, szkielet wykonana z blachy stalowej ocynkowana; zabezpieczenia antykorozyjne wewnętrzne i zewnętrzne; ogrzewanie wodne niezależne; fotel kierowcy z regulacją wysokości i pasem bezpieczeństwa; radioodtwarzacz; 2 lusterka szerokokątne + lusterko rampowe, Wyposażenie: trójkąt ostrzegawczy, apteczka, dwie gaśnice; fabryczne wyposażenie podwozia; koło zapasowe; immobiliser; halogeny p.mgielne Skrzynia ładunkowa :pojemność - min. 12 m3; masa przewożonych odpadów min. 5.000 kg; urządzenie załadowcze boczne przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 110 - 1100 l oraz worków do segregacji odpadów; sposób zgniatania odpadów - hydrauliczny płytowy; stopień zgniotu odpadów od 2 - 5, 2) Gwarancje :Gwarancja na silnik - jeden rok; Gwarancja na perforacje blach - 5 lat; Gwarancja na lakier - 3 lata; Czas reakcji serwisowej - nie dłużej niż 24 godziny od przyjęcia zawiadomienia o uszkodzeniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. ; 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenia : a) O okresach gwarancji i reakcji serwisowej, b) O terminie realizacji dostawy, c) O posiadaniu dla pojazdu wszelkich niezbędnych dokumentów do rejestracji dopuszczającego do ruchu po drogach publicznych, d) O zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdz. IV pkt. 3 ppkt. 4 SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6) Karta technologiczna lub specyfikacja techniczna pojazdu ( w języku polskim ) pozwalająca ocenić spełnianie wymagań i parametrów wraz ze zdjęciami pojazdu w kolorze. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Dz.U. Nr 188 poz. 1155). Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzk.inowroclaw.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: kontakt: GZK Kruśliwiec 12, 88 - 100 Inowrocław osoba do kontaktów z Wykonawcami: p. Magdalena Zabłocka, tel.fax, e-mail jw. Dni pracy: poniedziałek - piątek od godz. 7:00 do godz. 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny Inowrocław z s. w Kruśliwcu, pok. Nr 4. Kruśliwiec 12, 88 - 100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.