Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-04
Braniewo: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie :
1) wywozu odpadów stałych z pojemników o pojemności 1,1 m3 - 8 szt,
2) wywozu odpadów stałych z pojemników o pojemności 50 dm3 - 130 szt,
3) zwózka surowców wtórnych z pojemników o pojemności 1,1 m3 - 200 szt,
4) zwózka surowców wtórnych w systemie workowym - worki o pojemności 110 dm3
Numer ogłoszenia: 40829 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440102, faks 055 2432928.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie : 1) wywozu odpadów stałych z pojemników o pojemności 1,1 m3 - 8 szt, 2) wywozu odpadów stałych z pojemników o pojemności 50 dm3 - 130 szt, 3) zwózka surowców wtórnych z pojemników o pojemności 1,1 m3 - 200 szt, 4) zwózka surowców wtórnych w systemie workowym - worki o pojemności 110 dm3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: I. wywóz odpadów stałych z pojemników o pojemności 1,1m3 - szt.8 , ustawionych na targowisku miejskim pl.Piłsudskiego i przy Urzędzie Miasta Braniewa ul.Kościuszki 111, II. wywóz odpadów stałych z koszy ulicznych o pojemności 50dcm3 ustawionych przy głównych ciągach pieszych na terenia miasta Braniewa / 130 szt. / ul.Moniuszki,Fromborska, Gdańska,Elbląska, Królewiecka, Kościuszki, Traugutta, Konarskiego, Drewniana, Wiejska, PCK, Sikorskiego, Zielona, Botaniczna, 9-go Maja, Dembińskiego, Sowińskiego. 1) Usługodawca będzie zobowiązany do wywozu zebranych nieczystości na wysypisko miejskie w Braniewie. 2) Usługodawca będzie ponosił koszty związane z wywozem nieczystości stałych, utylizacji nieczystości na wysypisku miejskim, konserwacji, naprawy pojemników i koszy ulicznych. 3) Usługodawca będzie utrzymywał wszystkie pojemniki objęte umową w należytej czystości ( mycie pojemników i koszy ulicznych z zewnątrz co najmniej raz w miesiącu; dezynfekcji pojemników i koszy raz w miesiącu ) 4) Usługodawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi wywozu nieczystości w sposób następujący : - z targowiska miejskiego pl.Piłsudskiego codziennego - po godzinie 15.00 - oprócz niedziel i dni świątecznych, - z koszy ulicznych trzy razy w tygodniu w poniedziałki, środy i soboty ( jeżeli w ww. dniu roboczym wypadnie dzień świąteczny usługę należy wykonać w dzień następny ) - z Urzędu Miasta - raz w tygodniu III. zwózka surowców wtórnych z pojemników o pojemności 1,1 m3 do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych na terenie miasta Braniewa. 1) Ilość pojemników ustawionych na terenie miasta Braniewa - 200 szt. 2) Usługodawca będzie zobowiązany do dwukrotnego opróżniania wszystkich pojemników - bez względu na ilość surowca - w ciągu każdego tygodnia, np. wtorki i piątki. 3) Na Usługodawcy będzie ciążył obowiązek utrzymania w czystości pojemników ( mycie pojemników i dezynfekcja raz w miesiącu ) i ich konserwacji ( usuwanie ognisk rdzy, malowania naprawionych miejsc, naprawa układu jezdnego, naprawa zamknięć itp. ) 4) Usługodawca raz w roku ( w miesiącu sierpniu ) dokona malowania wszystkich pojemników. 5) Uzyskane surowce ( pkt III i IV ) Usługodawca będzie obowiązany zagospodarować we własnym zakresie ( sortowanie, belowanie, dostawa do pkt-u odbioru, wystawiania kart odpadów ) IV. Zwózka surowców wtórnych z budynków jednorodzinnych i budynków o zabudowie szeregowej z terenu całego miasta Braniewa, zgodnie z harmonogramem zbiórki stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 6) Usługodawca zakupi na własny koszt worki do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 110 dm3 : - w kolorze żółtym - na plastik, metal, - w kolorze zielonym - na szkło, - w kolorze niebieskim - na makulaturę, 7) Usługodawca zabierając napełniony worek z surowcami wtórnymi z nieruchomości zostawi nowy worek ( sztuka za sztukę ) W 2010 r. zostały wydane ns. ilości worków ( wartości uśrednione ) : - żółte : 5760 szt. - zielone : 2160 szt. - niebieskie : 1920 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: bez wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111; 14-500 Braniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Braniewa pok. nr. 16 ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.