eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy - umowa na 2 lata.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Bydgoszcz: Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy - umowa na 2 lata.
Numer ogłoszenia: 408256 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy - umowa na 2 lata..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy - umowa na 2 lata, obejmujące: 1. całodobowe dozorowanie i ochronę mienia i osób we wszystkie dni tygodnia w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, 2. kontrolę i monitoring osób wchodzących i wychodzących z obiektu wraz z prowadzeniem właściwego rejestru, 3. wydawanie, przyjmowanie kluczy upoważnionym osobom oraz identyfikatorów osobom wchodzącym do budynku, 4. otwieranie i zamykanie wydzielonych klatek schodowych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, 5. min. dwukrotną kontrolę w godzinach nocnych (od 22.00-6.00) zamknięcia i nienaruszenia zabezpieczeń lokali i pomieszczeń z wejściami zewnętrznymi (sklepy, restauracje, garaże, samochody zaparkowane na parkingu wewnętrznym) przez dwuosobowy patrol (poza osobami pełniącymi służbę w obiekcie); obchód zewnętrzny powinien być odnotowany w książce obchodów i patroli, 6. udzielanie informacji jawnych interesantom w zakresie funkcjonowania firmy i najemców, 7. obsługę centrali telefonicznej w dni robocze w godzinach od 15.30 do 7.30 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta, 8. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu oraz powiadamianie o powyższym fakcie Kierownictwa Agencji, 9. ochronę mienia przed atakami sabotażu, kradzieżą, zniszczeniem i dewastacją, 10. ochronę elektroniczną obiektu, związanej ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych telefonicznych, radiowych i wizualnych oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, 11. konwojowanie środków pieniężnych, 12. utrzymywanie systemu alarmowego i monitoringu w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacji i naprawie systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym stanowiącym jego część, 13. powiadamianie Kierownictwa Agencji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji, 14. prowadzenie ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika Wykonawcy, 15. udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z ochranianego budynku, 16. przestrzeganie poleceń i zarządzeń wydanych przez Kierownictwo Agencji, które nie stoją w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami, 17. współpracę w zakresie wykonywanych zadań z policją i innymi służbami publicznymi. 18. w okresie zimowym, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta), odśnieżanie chodnika przed budynkiem. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budynek 7-pietrowy (podpiwniczony) z wejściem głównym i awaryjnym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38: - poszerzony parter z płaskim dachem, - zamykane podwórze, - zespół garażowy na podwórzu, - pomieszczenie gospodarcze. Zabezpieczenia: - dwie centrale: -centrala CA 6 - obsługująca II piętro i garaże, w skład której wchodzi 26 czujek i instalacja NAPAD -(linia 24h) -centrala CA 6 - obsługująca I piętro i czujki zewnętrzne, w skład której wchodzi 25 czujek, - czujki szt. 25 (zewnętrzne - typ PARADOX, czujki wewnętrzne - DSC) - system monitoringu wizyjnego, -jedno z pomieszczeń wyposażone jest w instalację alarmową SSWiN, podpiętą do centrali alarmowej CA%, posiadającą pasywny czujnik ruchu, czujnik otwarcia drzwi oraz optyczny czujnik dymu (pomieszczenie to musi być w terminie 14 dni od podpisania umowy podłączone do systemu alarmowego firmy ochroniarskiej), - rejestrator AUTECH 4CH MPEG-4 DVR, - kamery - 4 sztuki, - monitor monochromatyczny, - zmierzchówki - sztuk 4, - punkty świetlne - 6, - mechanizm zamykania i otwierania bramy, furtki i drzwi wejściowych. Zamawiający przewiduje w grudniu 2010 r. rozbudowę systemu monitoringu o: Element - Kamery: kolor D-N; obiektyw 2,8 - 11mm, 580TVL, WDR, Sense-UP, 3DNR, OSD antywandal -10 szt. - Pasywny nadajnik-odbiornik sygnału po skrętce - 10 szt. - Zasilacz 12V /3Ah - 4 szt. - Router 4-porty ADSL+ (obsługa łącza internetowego- transmisja obrazu) - Karta cyfrowej rejestracji obrazu -obsługa 16 kamer RT 16-400-xIP-1, - Karta cyfr. rejestratora obrazu/ obsługa 12kamPRO12-75-S-xIP - Extender HDMI- wyprowadzenie sygnału na monitor w portierni - Extender USB - wyniesiony sygnał MYSZY do pomieszczenia portierni - Monitor LCD z wejściem HDMI 22 Elementy składowe Videoserwera - Płyta główna DFI Blood Iron LAN 1Gb - Sound - SATA - USB- PCIe x4 - CPU INTEL 2,4 GHZ Box - RAM DUAL 2 x 1 Gb - Dysk do Videoserwera SATA 1024Gb - DVD RW - Karta Graficzna ATI - Obudowa z zasilaczem 450W - Windows 7 Home Edit. Awaryjne podtrzymanie zasilania - Akumulator 12V-17Ah 2 szt. - Moduł zasil. awaryjnego UPS (podtrzymanie pracy Videoserwera) Zamawiający planuje w roku 2011 wprowadzenie systemu ochrony p.poż. Powyższe zmiany Wykonawca powinien uwzględnić sporządzając ofertę. -Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną (patrol interwencyjny, portiernia) muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. - Pracownicy nadzoru muszą posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia. - Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług ochrony i dozoru. - Wykonawca na własny koszt wyposaży osoby wykonujące bezpośrednią ochronę w jednolity mundur reprezentacyjny, właściwy dla miejsca pełnienia służby (marynarka, koszula, spodnie eleganckie, materiałowe, buty wizytowe), potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności. - Pracownicy ochrony muszą posiadać umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony oraz nazwę firmy zatrudniającej. - Pracownicy ochrony będą zobowiązani do zaznajomienia się z przepisami ppoż. obowiązującymi w ochranianym obiekcie i trybem postępowania w sytuacjach zagrożeń oraz procedurami regulującymi ruch osób w obiekcie Zamawiającego. - Wykonawca musi zapewnić -na wezwanie zamawiającego-raz na kwartał konwojenta z samochodem, celem konwojowania kasjerki w drodze do i z banku. - Pracownicy ochrony (w szczególności patrol interwencyjny, konwojent, pracownik na służbie nocnej i min. jeden pracownik na służbie dziennej) muszą być wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego posiadające stosowne atesty: kajdanki, pałkę obronną wielofunkcyjną, paralizator elektryczny lub broń gazowa, bezprzewodowe środki łączności, pozwalające na natychmiastowy kontakt z centrum dyspozycyjnym lub wezwanie patrolu interwencyjnego, - kamizelka kuloodporna (konwojent). - Zryczałtowany koszty ewentualnych interwencji patrolu mobilnego winien być wliczony w stawce roboczogodziny pracownika ochrony. - Wykonawca na terenie miasta Bydgoszczy musi posiadać minimum trzy, własne mobilne patrole zdolne do natychmiastowej interwencji na wezwanie pracownika ochrony. - Wykonawca musi zabezpieczyć całodobowe monitorowanie wizyjne i radiowe obiektu (poza służba wewnętrzną) w sposób umożliwiający w każdej chwili najpóźniej w ciągu 15 min. przybycie patrolu interwencyjnego, uzbrojonego w środki ochrony osobistej. Zadania ochrony będące przedmiotem zamówienia będą realizowane: -portiernia: w dni robocze od godz. 7.30 do 15.30 przez dwie osoby, od godz. 15.30 do godz. 7.30 przez jednego pracownika; w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) całodobowo przez jednego pracownika, - w godzinach nocnych (od 22.00-6.00) dodatkowo przez min. dwuosobowy patrol dwukrotny obchód budynku - Wykonawca i osoby realizujące zadania bezpośredniej ochrony fizycznej zobowiązani są do bezterminowego zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. - Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy. Do obowiązków pracownika pełniącego służbę na obiekcie w okresie zimowym w soboty, niedziele i święta należeć będzie odśnieżanie chodnika przed budynkiem. Zamawiający zastrzega, że zadanie główne polegające na dozorze i ochronie mienia i osób nie może być wykonywane przez podwykonawców. Dopuszcza się udział podwykonawców jedynie w pozostałym zakresie tj. utrzymaniu podstawowego systemu alarmowego w stanie poprawnego funkcjonowania oraz konserwacji systemu ochrony, W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom w dniu podpisania umowy należy przedstawić umowę wykonawcy z podwykonawcami, zawierającą klauzulę nt. cesji wierzytelności na podwykonawcę która zostanie uruchomiona przez Zamawiającego w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z płatności wobec podwykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1.800,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr 92 2030 0045 1110 0000 0047 4040 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr SO-016-25/10/MB - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczo-ny z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać uprawnienia (koncesję) do wykonywania usługi określonej w zamówieniu. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączonej do oferty kserokopii koncesji, wg formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat minimum 5 usług, związanych z całodobową ochroną i dozorem obiektów administracji rządowej, samorządowej lub obiektów wielofunkcyjnych (biurowo-handlowych) oraz osób wraz z elektronicznym monitoringiem. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, potwierdzającego spełnienie niniejszego warunku - wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje i przeznaczył do realizacji przedmiotowego zamówienia:- patrol interwencyjny (min. 3, oznakowane logo Wykonawcy, samochody patrolowe), - bezprzewodowe środki łączności (krótkofalówki, tel. komórkowe), - środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, pałka obronna wielofunkcyjna, paralizator lub broń gazowa, kamizelka kuloodporna dla konwojenta) - system NAPAD, - na terenie miasta Bydgoszczy oznakowany lokal, stanowiący centralę monitoringu oraz punkt dyspozytorski z bazą transportową. Lokal ten posiada wyposażenie wraz z rejestratorem do odbioru sygnału alarmowego drogą radiową i telefoniczną oraz obrazu z kamer obiektu ochranianego łączem internetowym, umożliwiającego dodatkowe, całodobowe zewnętrzne monitorowanie obiektu. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi i środków, którymi dysponuje i które przeznaczył do realizacji zamówienia Wykonawca, oświadczenia, że posiadane środki i narzędzia posiadają wymagane atesty oraz oświadczenia o posiadaniu lokalu na terenie miasta Bydgoszczy, potwierdzających spełnienie niniejszego warunku, wg formuły spełnia, nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym, polega na zasobach innych podmiotów, ocena spełniania tego warunku realizowana będzie również w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do realizacji zamówienia zespołem osób (minimum 20 osób), z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego, pracowników nadzoru, konwojentów oraz konserwatorów urządzeń monitoringu radiowego i wizualnego, gwarantującym całodobowy dozór i ochronę osób i mienia, z zastrzeżeniem, że: - osoby zatrudnione bezpośrednio w dozorze i ochronie oraz jej obsłudze (patrol interwencyjny, portiernia, dyspozytornia, pracownicy nadzoru oraz konwojenci) powinny być pracownikami zatrudnionymi u wykonawcy i osoby te powinny być sprawdzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi procedurami bezpieczeństwa, - pracownicy patrolu interwencyjnego (min 6 osób) oraz portierni muszą posiadać licencję pracowników ochrony fizycznej I stopnia, - pracownicy nadzoru (min. 3 osoby) muszą posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia - pracownicy konwoju - min. 2 osoby, - konserwatorzy urządzeń monitoringu radiowego i wizualnego -min 2 osoby. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, potwierdzającego dysponowanie wymaganym przez Zamawiającego zespołem osób oraz oświadczenia o posiadanych przez wymienione osoby licencjach, wg formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, ocena spełniania tego warunku realizowana będzie również w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia oraz na podstawie załączonej do oferty kserokopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uściślenie wykazu dokumentów, jakie Wykonawca winien przedłozyć celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu:1. kserokopia koncesji, 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 3. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ - W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie osobno 4. wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu usługi, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie( referencje, faktury itp.) - zał. nr 5 do SIWZ, Wykaz musi potwierdzać wykonanie, wymaganych przez Zamawiającego, min. 5 usług związanych z całodobową fizyczną ochroną i dozorem obiektów administracji rządowej, samorządowej lub obiektów wielofunkcyjnych (biurowo-handlowych) oraz osób z elektronicznym monitoringiem. 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwali-fikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w wykazie należy zaznaczyć, które osoby są w patrolu interwencyjnym, osoby nadzorujące, konwojentów, konserwatorów urządzeń monitoringu radiowego i wizualnego) - wykaz ten winien potwierdzać dysponowanie wymaganą przez Zamawiającego liczbą osób) - zał. nr 6 do SIWZ.6. oświadczenie o posiadanych, przez wymienione w wykazie osoby, uprawnieniach tj. wymaganych przez Zamawiającego licencjach ochrony w zależności od pełnionej funkcji- zał. nr 7 do SIWZ, 7. wykaz sprzętu i narzędzi (bezprzewodowych środków łączności, samochodów do patrolu interwencyjnego, indywidualnego systemu powiadamiania typu NAPAD oraz środków przymusu bezpośredniego itp) dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. nr 8 do SIWZ, 8. oświadczenie o użytkowaniu, przy realizacji zamówienia, jedynie takich środków przymusu bezpośredniego, które są dopuszczone do użytku na terenie Polski i posiadają ważne atesty - zał. nr 9 do SIWZ. 9. oświadczenie o dysponowaniu na terenie miasta Bydgoszczy oznakowanym lokalem, stanowiącym centrale monitoringu oraz punkt dyspozytorski z bazą transportową, wyposażonego wraz z rejestratorem do odbioru sygnału alarmowego drogą radiową i telefoniczną oraz obrazu z kamer obiektu ochranianego łączem internetowym, umożliwiającego dodatkowe, całodobowe, zewnętrzne monitorowanie obiektu - zał. nr 10 do SIWZ, 10. kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. w przypadku gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dotyczącego potencjału technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26.ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 1-10 dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. - zał. nr 11 do SIWZ (potencjał techniczny) i załącznik nr 12 do SIWZ (osoby zdolne do realizacji zamówienia),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy; ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy; ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz; sekretariat - pokój 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.