eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja sali obsługi klienta wykonana w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku biurowego ZUS przy ul. Bankowej 1 w Żyrardowie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40815

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja sali obsługi klienta wykonana w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku biurowego ZUS przy ul. Bankowej 1 w Żyrardowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, do kontaktów: Danuta Krzymianowska, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, fax 022 5382549, e-mail: borzechowskak@am.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja sali obsługi klienta wykonana w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku biurowego ZUS przy ul. Bankowej 1 w Żyrardowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Inspektorat III O/ZUS przy ul. Bankowej 1 w Żyrardowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja sali obsługi klienta wykonana w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku biurowego ZUS przy ul. Bankowej 1 w Żyrardowie. Łączna powierzchnia przeznaczona do modernizacji wynosi 450 m2 . Powierzchnię podzielono na salę \górną\ usytuowaną ok. 1.5 m ponad poziomem ulicy oraz salę \dolną\ dostępną bezpośrednio z ulicy. Prace modernizacyjne będą polegały na wykonaniu robót o charakterze rozbiórkowym oraz wykonaniu robót budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - ściany, posadzki, istniejące instalacje - roboty budowlane-konstrukcyjne - ściany działowe, posadzkarskie, tynkarskie i okładzinowe, wykładzinowe, ślusarskie, malarskie, stolarka drzwiowa, sufity podwieszone okładziny G-K - roboty instalacyjne elektryczne - instalacje oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych, okablowania komputerowego, oraz instalacja zasilająca wentylację mechaniczną - roboty instalacyjne sanitarne - instalacje wod-kan, wentylacji mechanicznej centralnego ogrzewania - instalowanie zabudowanych mebli 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 200.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót budowlanych. 7. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót sanitarnych. 8. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót elektrycznych. 9. Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego i opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej aktualne na dzień otwarcia wniosków - od kierowników robót. 10. Świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28.04.2003r. (Dz. U. z dn. 21.05.2003r. Nr 89, poz. 828) do wykonywania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 KV od osób wykonujących prace elektryczne / 4 osoby /. 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o wartości brutto powyżej 400.000 PLN. 13. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty minimum 30.000 zł. 14. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4, - składa każdy z podmiotów. Dokumenty wymienione w pozostałych punktach składa wykonawca w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja sali obsługi klienta wykonana w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku biurowego ZUS przy ul. Bankowej 1 w Żyrardowie. Łączna powierzchnia przeznaczona do modernizacji wynosi 450 m2 . Powierzchnię podzielono na salę \górną\ usytuowaną ok. 1.5 m ponad poziomem ulicy oraz salę \dolną\ dostępną bezpośrednio z ulicy. Prace modernizacyjne będą polegały na wykonaniu robót o charakterze rozbiórkowym oraz wykonaniu robót budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - ściany, posadzki, istniejące instalacje - roboty budowlane-konstrukcyjne - ściany działowe, posadzkarskie, tynkarskie i okładzinowe, wykładzinowe, ślusarskie, malarskie, stolarka drzwiowa, sufity podwieszone okładziny G-K - roboty instalacyjne elektryczne - instalacje oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych, okablowania komputerowego, oraz instalacja zasilająca wentylację mechaniczną - roboty instalacyjne sanitarne - instalacje wod-kan, wentylacji mechanicznej centralnego ogrzewania - instalowanie zabudowanych mebli 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 4.1.dysponują: - kierownikiem robót sanitarnych, - kierownikiem robót budowlanych, - kierownikiem robót elektrycznych, UWAGA: Kierownik robót budowlanych nie może łączyć funkcji kierownika robót sanitarnych i elektrycznych. - Kierownicy winni posiadać stosowne uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego i opłacaniem składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. - Dysponują co najmniej 4 osobami, które będą wykonywały prace elektryczne instalacyjne posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. z dn. 21.05.2003 r. . Nr 89 poz. 828) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 4.2.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia tj. o wartości powyżej 400.000 brutto. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 5.1.dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 200.000 zł, 5.2.posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty minimum 30.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonywać będzie oceny za pomocą następującej punktacji. Za każdą zrealizowaną robotę budowlaną ponad wymóg (tj. jedna robota budowlana) wykonawca otrzyma 1 pkt. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów. Spełnienie warunku porównywalności wymaga bezwzględnego spełnienia ww. przesłanek oraz załączonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót budowlanych. 7. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót sanitarnych. 8. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót elektrycznych. 9. Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego i opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej aktualne na dzień otwarcia wniosków - od kierowników robót. 10. Świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28.04.2003r. (Dz. U. z dn. 21.05.2003r. Nr 89, poz. 828) do wykonywania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 KV od osób wykonujących prace elektryczne / 4 osoby /. 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o wartości brutto powyżej 400.000 PLN. 13. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4, - składa każdy z podmiotów. Dokumenty wymienione w pozostałych punktach składa wykonawca w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 14 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.