eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 40807

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Częstochowa: usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8, oraz ul. Partyzantów 1/3 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Częstochowie, do kontaktów: Michał Konieczny, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, fax 034 3644210, e-mail: konieczny@czestochowa.so.gov.pl, www.czestochowa.so.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Sąd Okręgowy w Częstochowie, Michał Konieczny, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 36 44 210, fax 034 36 44 210, e-mail: michkonieczny@poczta.onet.pl, www.czestochowa.so.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Sąd Okręgowy w Częstochowie, Michał Konieczny, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 36 44 210, fax 034 36 44 210, e-mail: michkonieczny@poczta.onet.pl, www.czestochowa.so.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Sąd Okręgowy w Częstochowie, Michał Konieczny, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 36 44 210, fax 034 36 44 210, e-mail: michkonieczny@poczta.onet.pl, www.czestochowa.so.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8, oraz ul. Partyzantów 1/3. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, Śląskiej 8 i Partyzantów 1/3 oraz terenu zewnętrznego wokół budynków przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i Śląskiej 8 w latach 2006-2008. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 2 do specyfikacji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynki Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, Śląskiej 8 i Partyzantów 1/3. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 14. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyzej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedno zadanie polegające na sprzątaniu budynku o powierzchni minimum 4 000 m2 przez okres minimum jednego roku. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 9/CZ/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 26.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.09.2005, godzina 11:00, Sąd Okręgowy w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 23/35 pokój nr 11.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie powtarzające się okresowo. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie przekazano do do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich 2, rue Mercier, L-2985 Luxembourg pocztą elektroniczną na adres mp-ojs@opoce.cec.eu.int w dniu 04-08-2005. 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.