eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Przebudowa dróg powiatowych realizowana w ramach projektu pt. Integracja sieci dróg powiatowych Powiatu Wysokomazowieckiego z układem komunikacyjnym Podlasia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Wysokie Mazowieckie: Przebudowa dróg powiatowych realizowana w ramach projektu pt. Integracja sieci dróg powiatowych Powiatu Wysokomazowieckiego z układem komunikacyjnym Podlasia.
Numer ogłoszenia: 40807 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2757481, faks 086 2757480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych realizowana w ramach projektu pt. Integracja sieci dróg powiatowych Powiatu Wysokomazowieckiego z układem komunikacyjnym Podlasia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2042B Kobylin Borzymy - Truskolasy Olszyna w lokalizacji 8+350 - 9+912 oraz przebudowa drogi pow. Nr 2047B Stypułki Święchy - Kierzki - Czajki w lokalizacji: 8+870 - 9+505 na łącznej długości 2,197 km, Część II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2056B Rosochate Kość. - Miodusy Stok - Jabłonka Kościelna w lokalizacji: 6+542 - 10+715 na długości 4,173 km, Część III - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2060B Jeńki - Waniewo - Pszczółczyn w lokalizacji: 11+536,85 - 13+690 na długości 2,15315 km, Część IV - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2070B Dąbrówka Kość - Wojny Szuby - Lubowicz Wielki w lokalizacji: 12+186,82 - 15+686,32 na długości 3,4995 km, Część V - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2080B Dąbrówka Kość. - Szepietowo Podleśne w lokalizacji: 2+010 - 2+150 na długości 0,140 km, Część VI - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2081B Rosochate Kość. - Dąbrowa Wielka - Dąbrowa Moczydły w m. Rosochate Kość. w lokalizacji: 0+270 - 0+825 na długości 0,555 km, Część VII - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2081B Rosochate Kość. - Dąbrowa Wielka - Dąbrowa Moczydły w m. Dąbrowa Wielka w lokalizacji: 4+720,60 - 4+800 na długości 0,079.40 km, Część VIII - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2082B Dąbrowa Wielka - Siennica Święchy w lokalizacji: 0+000 - 4+061 na długości 4,061 km, Część IX - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2104B Antonin - Radziszewo Króle - Pobikry w lokalizacji: 8+750 - 10+953 na długości 2,203 km. > Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. > Wykonawca opracuje Projekt organizacji ruchu na czas przebudowy w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych realizacji robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy winien być zatwierdzony przez Organ Zarządzający Ruchem. > Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) wskaźnik zagęszczenia podbudowy - dotyczy części IV b) grubość nawierzchni, c) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, d) równość podłużna > Badania laboratoryjne winny być przeprowadzone przez niezależne laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzenia powyższych badań. > Pomiar spadków poprzecznych nawierzchni mierzony będą za pomocą łaty przy współudziale pracowników Wykonawcy i Zamawiającego. > Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Instrukcją DP-T14 o dokonywaniu odbiorów robót drogowych i mostowych realizowanych na drogach zamiejskich krajowych i wojewódzkich z 1989 r. ze zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem Nr 4 GDDP z dnia 10.04.1992 r. i Zarządzeniem Nr 9 GDDP z dnia 14.05.1993r. oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. > Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych badań, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości i atesty na wbudowane materiały. > Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. > Inwentaryzację należy sporządzić na papierze ozalidowym, w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 9.800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych) Część II - 15.100,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy sto złotych) Część III - 13.200,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy dwieście złotych) Część IV - 15.800,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy osiemset złotych) Część V - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Część VI - 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych) Część VII - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) Część VIII - 14.700,00 zł (słownie: czternaście tysięcy siedemset złotych) Część IX - 8.100,00 zł (słownie: osiem tysięcy sto złotych) Łączna wartość wadium na wszystkie odcinki wynosi 79.400,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: > spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, > nie zalegają z opłacaniem podatków, składek ZUS lub KRUS, > wykonali w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (min. 70%), > posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową równe wartości zamówienia, > są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz na wypadek wyrządzenia szkody osobom trzecim, > wniosą wadium określone w rozdziale VI pkt. 1 > udzielą 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Formularze oferty wypełnione oddzielnie na poszczególne części zamówienia - załącznik nr 1. 2. Kosztorysy ofertowe - wypełnione na podstawie załączników nr 2 - odpowiednio dla każdej części zadania. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym: > aktualny odpis z właściwego rejestru , albo > aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia : > właściwego naczelnika urzędu skarbowego, > właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej (powyższe dotyczy analogicznie złożenia oferty przez konsorcjum - umowa konsorcjum). 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 9. W stosunku do osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia dołączyć do oferty kserokopie dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że osoby te posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42). 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 70%) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie z należytą starannością (referencje), 12. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy równą min. 70% wartości przedmiotu zamówienia - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowa art. 414 k.c.) za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobom trzecim oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż cena wynikająca ze złożonej oferty. 14. Dowód wniesienia wadium (poręczenie, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/przetZDP/przetZDP.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8, pok. Nr 14 (sekcja techniczna).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8, pok. Nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Priorytet 1: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów. Działanie 1.1: Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego. Poddziałanie 1.1.1: Infrastruktura drogowa. W przypadku braku dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.