eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › ochrona osób i mienia w Oddziale ZUS w Chrzanowie oraz w Inspektoratach ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 40806

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chrzanów: ochrona osób i mienia w Oddziale ZUS w Chrzanowie oraz w Inspektoratach ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, do kontaktów: Tomasz Bolek, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax 032 6232997, e-mail: bolekT@zus.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403., Kwestie przedmiotu zamówienia: mgr Ryszard Watała. kwestie formalne: Tomasz Bolek, Łukasz Kosowski., ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. (0-32) 6245462, fax (0-32) 6245462, e-mail: bolekt@zus.pl, www.zus.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403., Tomasz Bolek, Łukasz Kosowski., ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. (0-32) 6245462, fax (0-32) 6245462, e-mail: bolekt@zus.pl, www.zus.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403., Tomasz Bolek, Łukasz Kosowski., ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. (0-32) 6245462, fax (0-32) 6245462, e-mail: bolekt@zus.pl, www.zus.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia w Oddziale ZUS w Chrzanowie oraz w Inspektoratach ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje ochronę osób i mienia w następujących obiektach: 1) Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 (sektor B) - 1 posterunek 1-osobowy całodobowo; 2) Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14 (sektor A) - 1 posterunek 1-osobowy całodobowo; 3) Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 19 - 1 posterunek 1-osobowy całodobowo; 4) Inspektorat ZUS w Olkuszu, Al. 1000-lecia 11 - 1 posterunek 1-osobowy całodobowo; 5) Inspektorat ZUS w Oświęcimiu, ul. Chopina 13 - 1 posterunek 1-osobowy całodobowo (ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do objęcia monitoringiem budynku w Oświęcimiu przy ul. Żwirki i Wigury 3, gdzie znajduje się archiwum Inspektoratu); 6) Inspektorat ZUS w Wadowicach, ul. Teatralna 3 - 1 posterunek 1-osobowy całodobowo, 7) Inspektorat ZUS w Suchej Beskidzkiej, Rynek 12 - 1 posterunek 1-osobowy całodobowo. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Chrzanów ul. Oświęcimska 12,14,19; Olkusz Al. Tysiąclecia 11; Oświęcim ul. Chopina 13; Wadowice ul. Teatralna 3; Sucha Beskidzka Rynek 12. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje ochronę osób i mienia w następujących obiektach: 1. Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12, 14, 19; 2. Inspektorat ZUS w Olkuszu, Al. 1000-lecia 11; 3. Inspektorat ZUS w Oświęcimiu, ul. Chopina 13; 4. Inspektorat ZUS w Wadowicach, ul. Teatralna 3; 5. Inspektorat ZUS w Suchej Beskidzkiej, Rynek 12. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ (wzór umowy). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku świadczenia usługi przez podmioty występujące wspólnie wymagana jest umowa konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); 2. dysponują osobami umożliwiającymi realizację zamówienia tj.: a) co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia; b) osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia w liczbie umożliwiającej realizację zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna koncesja na prowadzanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej lub doraźnej, - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności; b) aktualna licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia osoby, która będzie nadzorowała wykonywanie zamówienia; c) aktualne licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia osób, które będą realizowały zamówienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NZP/390/16/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 18.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.09.2005, godzina 10:30, Budynek Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 19, I piętro, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.