eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie modernizacji w zakresie schładzania pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Rybnik: Wykonanie modernizacji w zakresie schładzania pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2
Numer ogłoszenia: 408024 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372844 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku, ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji w zakresie schładzania pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na podstawie dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlanych w zakresie schładzania pomieszczeń w budynku O/ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 Zakres zadania obejmuje : 1.Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego. Zamówienie w zakresie dokumentacji projektowej obejmuje przygotowanie i dostarczenie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego - branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej, który będzie zawierał : - część opisową ( podstawę formalną opracowania projektu, przedmiot opracowania, założenia i materiały wyjściowe, opis przyjętych rozwiązań), - rysunki i schematy, - zestawienie materiałów i urządzeń zaproponowanych w projekcie wraz z podaniem ich ilości, nazw, typów, - informację BIOZ. Dokumentacja projektowa powinna być zaopiniowana pod względem zgodności z przepisami bhp i ergonomii przez rzeczoznawcę do spraw bhp i uzgodniona pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych przez rzeczoznawcę ds. sanitarno-higienicznych. Dokumentacja projektowa dostarczona zostanie w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowej w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF i dwg 2.Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót polegających na: 2.1 wykonaniu instalacji schładzania w wybranych pomieszczeniach w budynku OddziałuZUS w Rybniku przy ulicy Reymonta 2. Planowany zakres obejmuje wykonanie klimatyzacji w następujących pomieszczeniach: - Piętro I - nr: 145, 146, 147 - Piętro II - nr: 201,202,203,204,205,206,207,208,209 - Piętro III - nr: 301,302,303,304,305,306,307,308 - Piętro IV - nr: 409,410,411,412,413,414,415,416,417,418 Wszystkie pomieszczenia, poza Salą narad nr 301 są pomieszczeniami biurowymi, 2.2 wykonaniu wentylacji nawiewno- wywiewnej Sali narad - pomieszczenie 301, 2.3 wymianie sufitu podwieszonego i wymianą oświetlenia w Sali narad i na korytarzu przy Sali, 2.4 wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne oraz oświetlenie w Sali narad i na korytarzu przy Sali, 2.5 wykonaniu rozruchu urządzeń, prób badań i sprawdzeń prawidłowości działania wentylacji i klimatyzacji, pomiarów elektrycznych, pomiarów natężenia oświetlenia w Sali narad oraz dokumentacji powykonawczej, przeszkolenie wybranych pracowników Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać : - dokumentację projektową wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji robót, - protokoły z przeprowadzonych badań, prób, sprawdzeń, pomiarów oraz rozruchu instalacji wentylacji i klimatyzacji, - protokół z przeszkolenia wytypowanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń, - instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETIS sp. z o.o, ul. Warszawska 66, 08-103 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 586237,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 325950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 325950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 598000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.