eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Warszawa: Usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych
Numer ogłoszenia: 408014 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych. Wykonanie usługi będzie realizowane w trzech etapach. 1.Etap 1 - maksymalna liczba roboczogodzin potrzebnych do realizacji tego etapu wynosi 400 roboczogodzin. 1)Wsparcie w zarządzaniu projektem budowy zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych. 2)Identyfikacja ryzyk związanych z jakością danych zgromadzonych w zewnętrznych źródłach, będących w posiadaniu UKE (m. in. Państwowy Rejestr Granic, Baza Danych Obiektów Topograficznych, NOBC GUS) oraz z ich aktualizacja. 3)Wsparcie w zakresie pozyskania oraz walidacji referencyjnych zbiorów danych z punktami adresowymi i ich współrzędnymi geograficznymi stanowiącymi dodatkowe źródła danych wykorzystywanymi przez UKE w procesie określenia współrzędnych geograficznych punktów adresowych. 4)Przeprowadzenie analizy kompletności, spójności i poprawności referencyjnych zbiorów danych zawierających dane adresowe i przestrzenne. 5)Przygotowanie koncepcji narzędzia do przeprowadzania analiz przestrzennych, scalania, aktualizacji oraz ujednolicania zbiorów referencyjnych zawierających punkty adresowe oraz dane przestrzenne. 6)Opracowanie procesu badania kompletności i poprawności źródeł danych, aktualizacji zbioru punktów adresowych posiadanych przez UKE, weryfikacji i scalania danych referencyjnych. 7)Opracowanie koncepcji narzędzia do wyznaczania współrzędnych geograficznych dla punktów adresowych pozyskanych w trakcie inwentaryzacji nie posiadających współrzędnych geograficznych oraz do identyfikacji i poprawy błędnych danych pozyskanych w trakcie inwentaryzacji. 8)Przygotowanie i opisanie procesów ustalenia współrzędnych geograficznych dla punktów adresowych oraz przypisania danych adresowych do punktów ze współrzędnymi bez adresów, jak również weryfikacji punktów adresowych wraz ze współrzędnymi zebranymi w trakcie inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych. 9)Przygotowanie algorytmów do hurtowych przestrzennych analiz poprawności danych przekazanych przez przedsiębiorców w ramach inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych. 2.Etap 2 - maksymalna liczba roboczogodzin potrzebnych do realizacji tego etapu wynosi 700 roboczogodzin. 1)Wsparcie w zarządzaniu projektem budowy zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych. 2)Rozwój istniejącej aplikacji do odpytywania zewnętrznych referencyjnych baz danych adresowo-przestrzennych o wydajności nie mniejszej niż 100 000 rekordów dziennie. Zbiór narzędzi ma zapewnić możliwość weryfikacji danych z bazy, o której mowa w pkt 5, z zewnętrznym źródłem. 3)Opracowanie i przekazanie praw autorskich do kodu źródłowego wytworzonego w trakcie trwania projektu oraz wdrożenie w siedzibie UKE i na systemach UKE zbioru narzędzi do hurtowej weryfikacji, poprawy oraz scalania danych referencyjnych w zakresie punktów adresowych i współrzędnych geograficznych na systemach UKE w oparciu o przekazane lub dostępne narzędzia i licencje będące w posiadaniu UKE (Oracle 11g, FME, ArcGis). 4)Weryfikacja poprawności referencyjnych zbiorów danych, identyfikacja nieprawidłowości oraz ich poprawa dla punktów adresowych, w tym współrzędnych geograficznych dla referencyjnych źródeł danych ok. 7,5 milionów unikalnych punktów adresowych (np. GUGIK ok. 6,8 mln, GUS ok. 6,2 mln, dane zebrane w trakcie inwentaryzacji ponad 2 mln). Przeprowadzenie analizy spójności i scalenie zbiorów referencyjnych posiadanych przez UKE wraz z pełną ich analizą, wyborem właściwych danych referencyjnych i uzupełnieniem braków z innych źródeł celem budowy kompletnej spójnej bazy punktów adresowych wraz z ich atrybutami na potrzeby analiz infrastruktury i usług szerokopasmowych oraz wyznaczania obszarów do interwencji. 5)Przygotowanie na systemach UKE i w siedzibie UKE ustandaryzowanej, wyczyszczonej i wzbogaconej bazy referencyjnej punktów adresowych wraz ze współrzędnymi geograficznymi oraz pełną identyfikacją TERYT (wersja bazy TERYT wykorzystywana w trakcie 2 etapu zostanie uzgodniona na początku tego etapu z Zamawiającym) na terenie Polski dla ok. 8 mln punktów adresowych. 6)Szkolenia i warsztaty dla Zespołu ekspertów UKE w zakresie przeprowadzenia procesu weryfikacji i uzupełniania danych adresowo-przestrzennych z wykorzystaniem opracowanych i wdrożonych narzędzi. Przekazanie wiedzy na temat działania procesu i wdrożonych algorytmów. 3.Etap 3 - maksymalna liczba roboczogodzin potrzebnych do realizacji tego etapu wynosi 800 roboczogodzin. 1)Wsparcie w zarządzaniu projektem budowy zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych. 2)Wdrożenie systemu do wyznaczania współrzędnych geograficznych, wyznaczania punktów adresowych dla współrzędnych geograficznych i poprawy danych w środowisku informatycznym UKE zebranych w trakcie inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych. 3)Wdrożenie algorytmów do hurtowych analiz przestrzennych poprawności danych przekazanych przez przedsiębiorców w ramach inwentaryzacji na systemach zamawiającego lub wskazanych przez UKE. 4)Przeprowadzenie procesu wyznaczania współrzędnych geograficznych, wyznaczania punktów adresowych dla współrzędnych geograficznych i poprawy danych dla punktów adresowych. Przeprowadzenie analiz przestrzennych dla danych zgromadzonych przez UKE z inwentaryzacji pod kątem identyfikacji nieprawidłowości w przekazywanych danych i ich ewentualnej poprawie, w tym analiz poprawności pozyskanych danych przy wykorzystaniu metod przestrzennych połączonych z zależnościami topologicznymi i technologicznymi infrastruktury telekomunikacyjnej. 5)Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu szczegółowej dokumentacji projektowej opisującej źródła danych referencyjnych, algorytmy i kody źródłowe rozwiązania informatycznego. Przekazanie praw autorskich do kodów źródłowych i algorytmów wytworzonych w czasie trwania projektu. 6)Szkolenia i warsztaty dla Zespołu ekspertów UKE w zakresie przeprowadzenia procesu weryfikacji i uzupełniania danych adresowo-przestrzennych z wykorzystaniem opracowanych i wdrożonych narzędzi. Przekazanie wiedzy na temat działania procesu i wdrożonych algorytmów. Roboczogodziny niewykorzystane lub brakujące w danym etapie mogą być przesuwane pomiędzy etapami, zarówno w sytuacji kiedy etap zostanie zrealizowany z wykorzystaniem mniejszej liczby roboczogodzin niż ta, która została przewidziana dla danego etapu lub kiedy zabrakło liczby roboczogodzin do realizacji zadań w danym etapie. Po realizacji każdego etapu następuje odbiór prac, podpisanie protokołu końcowego i płatność za usługę (1 godzina rozumiana jest jako 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w umowie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100 groszy), zgodnie z punktem 10 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał: a) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie czyszczenia danych adresowych (do poziomu ulicy) w zbiorach składających się z co najmniej miliona unikalnych rekordów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda; b) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie ustalenia współrzędnych geograficznych z dokładnością do punktów adresowych/budynków lub przypisania danych adresowych do punktów ze współrzędnymi bez adresów dla co najmniej dwóch milionów punktów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda. Załączone do oferty dokumenty potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług wskazane w pkt 6.2) a) i b) SIWZ nie mogą się powtarzać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają poniżej określone wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a) Kierownik projektu: 1) wykształcenie wyższe, 2) prowadził jako kierownik projektu co najmniej 2 (dwa) projekty związane z analizą danych telekomunikacyjnych albo danych adresowych albo danych przestrzennych, w tym co najmniej 1 (jeden) projekt o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, 3) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie: zarządzania projektami, budowy i funkcjonowania sieci telekomunikacyjnych, 4) posiada znajomość powszechnie stosowanej metodyki zarządzania projektami. b) Ekspert w zakresie czyszczenia danych (data quality): 1) wykształcenie wyższe, 2) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie jakości lub czyszczenia danych, 3) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania relacyjnych baz danych, 4) udział w co najmniej 2 (dwóch) projektach związanych z poprawą jakości danych adresowych (do poziomu ulicy), 5) udział w co najmniej 1 (jednym) projekcie związanym z poprawnością danych adresowych do poziomu budynku. c) Ekspert systemów informacji przestrzennej: 1) wykształcenie wyższe, 2) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży systemów informacji geograficznej (GIS - Geographic Information System) i/lub przy przetwarzaniu geograficznych baz danych (danych geoprzestrzennych), 3) uczestnictwo jako ekspert lub specjalista w przynajmniej 1 (jednym) projekcie dotyczącym analizy danych geoprzestrzennych. Każda wskazana w wykazie osoba może potwierdzić spełnianie warunku tylko dla jednej ze wskazanych powyżej funkcji (tj. Kierownika projektu albo Eksperta).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wykazania usług wykazujących spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w punkcie III.3.2) Ogłoszenia tj.: wskazania usług spełniających poniżej określone wymagania: a) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie czyszczenia danych adresowych (do poziomu ulicy) w zbiorach składających się z co najmniej miliona unikalnych rekordów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda; b) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie ustalenia współrzędnych geograficznych z dokładnością do punktów adresowych/budynków lub przypisania danych adresowych do punktów ze współrzędnymi bez adresów dla co najmniej dwóch milionów punktów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda. Załączone do oferty dokumenty potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług wskazane w pkt 6.2) a) i b) SIWZ nie mogą się powtarzać;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 4) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7 SIWZ, 5) dokument wniesienia wadium zgodnie z pkt 10.3 SIWZ, 6) opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzony w sposób umożliwiający ocenę oferty Wykonawcy w kryterium Wartość merytoryczna oferty zgodnie z pkt 19.5 SIWZ. Brak opisu i jego elementów nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 7) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 10 załącznika nr 1 do SIWZ wzór formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Ogłoszeniu w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 10) jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt III.4.1) ogłoszenia podane zostaną w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca zobowiązany jest dokonać ich przeliczenia na złote według średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wartość merytoryczna oferty - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój 315 lub na stronie internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, pokój nr 4 (Kancelaria główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.