Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Warszawa: Usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych
Numer ogłoszenia: 408014 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych. Wykonanie usługi będzie realizowane w trzech etapach. 1.Etap 1 - maksymalna liczba roboczogodzin potrzebnych do realizacji tego etapu wynosi 400 roboczogodzin. 1)Wsparcie w zarządzaniu projektem budowy zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych. 2)Identyfikacja ryzyk związanych z jakością danych zgromadzonych w zewnętrznych źródłach, będących w posiadaniu UKE (m. in. Państwowy Rejestr Granic, Baza Danych Obiektów Topograficznych, NOBC GUS) oraz z ich aktualizacja. 3)Wsparcie w zakresie pozyskania oraz walidacji referencyjnych zbiorów danych z punktami adresowymi i ich współrzędnymi geograficznymi stanowiącymi dodatkowe źródła danych wykorzystywanymi przez UKE w procesie określenia współrzędnych geograficznych punktów adresowych. 4)Przeprowadzenie analizy kompletności, spójności i poprawności referencyjnych zbiorów danych zawierających dane adresowe i przestrzenne. 5)Przygotowanie koncepcji narzędzia do przeprowadzania analiz przestrzennych, scalania, aktualizacji oraz ujednolicania zbiorów referencyjnych zawierających punkty adresowe oraz dane przestrzenne. 6)Opracowanie procesu badania kompletności i poprawności źródeł danych, aktualizacji zbioru punktów adresowych posiadanych przez UKE, weryfikacji i scalania danych referencyjnych. 7)Opracowanie koncepcji narzędzia do wyznaczania współrzędnych geograficznych dla punktów adresowych pozyskanych w trakcie inwentaryzacji nie posiadających współrzędnych geograficznych oraz do identyfikacji i poprawy błędnych danych pozyskanych w trakcie inwentaryzacji. 8)Przygotowanie i opisanie procesów ustalenia współrzędnych geograficznych dla punktów adresowych oraz przypisania danych adresowych do punktów ze współrzędnymi bez adresów, jak również weryfikacji punktów adresowych wraz ze współrzędnymi zebranymi w trakcie inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych. 9)Przygotowanie algorytmów do hurtowych przestrzennych analiz poprawności danych przekazanych przez przedsiębiorców w ramach inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych. 2.Etap 2 - maksymalna liczba roboczogodzin potrzebnych do realizacji tego etapu wynosi 700 roboczogodzin. 1)Wsparcie w zarządzaniu projektem budowy zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych. 2)Rozwój istniejącej aplikacji do odpytywania zewnętrznych referencyjnych baz danych adresowo-przestrzennych o wydajności nie mniejszej niż 100 000 rekordów dziennie. Zbiór narzędzi ma zapewnić możliwość weryfikacji danych z bazy, o której mowa w pkt 5, z zewnętrznym źródłem. 3)Opracowanie i przekazanie praw autorskich do kodu źródłowego wytworzonego w trakcie trwania projektu oraz wdrożenie w siedzibie UKE i na systemach UKE zbioru narzędzi do hurtowej weryfikacji, poprawy oraz scalania danych referencyjnych w zakresie punktów adresowych i współrzędnych geograficznych na systemach UKE w oparciu o przekazane lub dostępne narzędzia i licencje będące w posiadaniu UKE (Oracle 11g, FME, ArcGis). 4)Weryfikacja poprawności referencyjnych zbiorów danych, identyfikacja nieprawidłowości oraz ich poprawa dla punktów adresowych, w tym współrzędnych geograficznych dla referencyjnych źródeł danych ok. 7,5 milionów unikalnych punktów adresowych (np. GUGIK ok. 6,8 mln, GUS ok. 6,2 mln, dane zebrane w trakcie inwentaryzacji ponad 2 mln). Przeprowadzenie analizy spójności i scalenie zbiorów referencyjnych posiadanych przez UKE wraz z pełną ich analizą, wyborem właściwych danych referencyjnych i uzupełnieniem braków z innych źródeł celem budowy kompletnej spójnej bazy punktów adresowych wraz z ich atrybutami na potrzeby analiz infrastruktury i usług szerokopasmowych oraz wyznaczania obszarów do interwencji. 5)Przygotowanie na systemach UKE i w siedzibie UKE ustandaryzowanej, wyczyszczonej i wzbogaconej bazy referencyjnej punktów adresowych wraz ze współrzędnymi geograficznymi oraz pełną identyfikacją TERYT (wersja bazy TERYT wykorzystywana w trakcie 2 etapu zostanie uzgodniona na początku tego etapu z Zamawiającym) na terenie Polski dla ok. 8 mln punktów adresowych. 6)Szkolenia i warsztaty dla Zespołu ekspertów UKE w zakresie przeprowadzenia procesu weryfikacji i uzupełniania danych adresowo-przestrzennych z wykorzystaniem opracowanych i wdrożonych narzędzi. Przekazanie wiedzy na temat działania procesu i wdrożonych algorytmów. 3.Etap 3 - maksymalna liczba roboczogodzin potrzebnych do realizacji tego etapu wynosi 800 roboczogodzin. 1)Wsparcie w zarządzaniu projektem budowy zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych. 2)Wdrożenie systemu do wyznaczania współrzędnych geograficznych, wyznaczania punktów adresowych dla współrzędnych geograficznych i poprawy danych w środowisku informatycznym UKE zebranych w trakcie inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych. 3)Wdrożenie algorytmów do hurtowych analiz przestrzennych poprawności danych przekazanych przez przedsiębiorców w ramach inwentaryzacji na systemach zamawiającego lub wskazanych przez UKE. 4)Przeprowadzenie procesu wyznaczania współrzędnych geograficznych, wyznaczania punktów adresowych dla współrzędnych geograficznych i poprawy danych dla punktów adresowych. Przeprowadzenie analiz przestrzennych dla danych zgromadzonych przez UKE z inwentaryzacji pod kątem identyfikacji nieprawidłowości w przekazywanych danych i ich ewentualnej poprawie, w tym analiz poprawności pozyskanych danych przy wykorzystaniu metod przestrzennych połączonych z zależnościami topologicznymi i technologicznymi infrastruktury telekomunikacyjnej. 5)Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu szczegółowej dokumentacji projektowej opisującej źródła danych referencyjnych, algorytmy i kody źródłowe rozwiązania informatycznego. Przekazanie praw autorskich do kodów źródłowych i algorytmów wytworzonych w czasie trwania projektu. 6)Szkolenia i warsztaty dla Zespołu ekspertów UKE w zakresie przeprowadzenia procesu weryfikacji i uzupełniania danych adresowo-przestrzennych z wykorzystaniem opracowanych i wdrożonych narzędzi. Przekazanie wiedzy na temat działania procesu i wdrożonych algorytmów. Roboczogodziny niewykorzystane lub brakujące w danym etapie mogą być przesuwane pomiędzy etapami, zarówno w sytuacji kiedy etap zostanie zrealizowany z wykorzystaniem mniejszej liczby roboczogodzin niż ta, która została przewidziana dla danego etapu lub kiedy zabrakło liczby roboczogodzin do realizacji zadań w danym etapie. Po realizacji każdego etapu następuje odbiór prac, podpisanie protokołu końcowego i płatność za usługę (1 godzina rozumiana jest jako 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w umowie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100 groszy), zgodnie z punktem 10 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał: a) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie czyszczenia danych adresowych (do poziomu ulicy) w zbiorach składających się z co najmniej miliona unikalnych rekordów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda; b) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie ustalenia współrzędnych geograficznych z dokładnością do punktów adresowych/budynków lub przypisania danych adresowych do punktów ze współrzędnymi bez adresów dla co najmniej dwóch milionów punktów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda. Załączone do oferty dokumenty potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług wskazane w pkt 6.2) a) i b) SIWZ nie mogą się powtarzać.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają poniżej określone wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a) Kierownik projektu: 1) wykształcenie wyższe, 2) prowadził jako kierownik projektu co najmniej 2 (dwa) projekty związane z analizą danych telekomunikacyjnych albo danych adresowych albo danych przestrzennych, w tym co najmniej 1 (jeden) projekt o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, 3) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie: zarządzania projektami, budowy i funkcjonowania sieci telekomunikacyjnych, 4) posiada znajomość powszechnie stosowanej metodyki zarządzania projektami. b) Ekspert w zakresie czyszczenia danych (data quality): 1) wykształcenie wyższe, 2) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie jakości lub czyszczenia danych, 3) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania relacyjnych baz danych, 4) udział w co najmniej 2 (dwóch) projektach związanych z poprawą jakości danych adresowych (do poziomu ulicy), 5) udział w co najmniej 1 (jednym) projekcie związanym z poprawnością danych adresowych do poziomu budynku. c) Ekspert systemów informacji przestrzennej: 1) wykształcenie wyższe, 2) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży systemów informacji geograficznej (GIS - Geographic Information System) i/lub przy przetwarzaniu geograficznych baz danych (danych geoprzestrzennych), 3) uczestnictwo jako ekspert lub specjalista w przynajmniej 1 (jednym) projekcie dotyczącym analizy danych geoprzestrzennych. Każda wskazana w wykazie osoba może potwierdzić spełnianie warunku tylko dla jednej ze wskazanych powyżej funkcji (tj. Kierownika projektu albo Eksperta).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wykazania usług wykazujących spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w punkcie III.3.2) Ogłoszenia tj.: wskazania usług spełniających poniżej określone wymagania: a) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie czyszczenia danych adresowych (do poziomu ulicy) w zbiorach składających się z co najmniej miliona unikalnych rekordów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda; b) co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie ustalenia współrzędnych geograficznych z dokładnością do punktów adresowych/budynków lub przypisania danych adresowych do punktów ze współrzędnymi bez adresów dla co najmniej dwóch milionów punktów adresowych, o wartości nie mniej niż 150 000 PLN brutto każda. Załączone do oferty dokumenty potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług wskazane w pkt 6.2) a) i b) SIWZ nie mogą się powtarzać; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 4) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7 SIWZ, 5) dokument wniesienia wadium zgodnie z pkt 10.3 SIWZ, 6) opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzony w sposób umożliwiający ocenę oferty Wykonawcy w kryterium Wartość merytoryczna oferty zgodnie z pkt 19.5 SIWZ. Brak opisu i jego elementów nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 7) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 10 załącznika nr 1 do SIWZ wzór formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Ogłoszeniu w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 10) jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt III.4.1) ogłoszenia podane zostaną w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca zobowiązany jest dokonać ich przeliczenia na złote według średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wartość merytoryczna oferty - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój 315 lub na stronie internetowej Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, pokój nr 4 (Kancelaria główna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie digitalizacji materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego znajdujących się w archiwum prowadzonym przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa...
- Zakup usługi dostępu do internetowej bazy polskich i zagranicznych przedsiębiorstw na okres 24 miesięcy
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych
więcej: Usługi w zakresie danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.